Nei, har vel egentlig ikke det. Pleier å trekke for lamellgardinen når jeg hører musikk når solen har gått ned og himmelen ikke lenger er så interessant å se på. Innbiller meg at det roer ned lyden litt.bjornh skrev:Du har ikke noen opplevelse av at du har harde flater, med tanke på vinduer osv?
kjoenik skrev:Har kost meg mye med tråden din, og samboeren har lest over skulderen og innrømmet at det faktisk er litt artig lesestoff også på hifi-sentralen...
Ja faktisk. Er du frekk :'(SOA skrev:Stilig kjoenik, har du svingt loddebolten selv...?
Ikke forvent noe stort herfra...Nido skrev:...DIY in spe!!!
Man ønsker å se trådeier posere karajansk med loddebolt.kjoenik skrev:...svinger loddebolten så grasiøst at selv Karajan hadde blitt misunnelig! ;D
Du får komme på besøk da! Men ta med værnebriller!!Valentino skrev:Selvfølgelig har den det! Gratulerer med alt sammen!
Man ønsker å se trådeier posere karajansk med loddebolt.kjoenik skrev:...svinger loddebolten så grasiøst at selv Karajan hadde blitt misunnelig! ;D
Ikke værst resultat til å være utført av en akademiker ;D...det her er jo nesten milspeckjoenik skrev:Ja faktisk. Er du frekk :'(SOA skrev:Stilig kjoenik, har du svingt loddebolten selv...?
Hehe, milspec, ja der har du det.SOA skrev:Ikke værst resultat til å være utført av en akademiker ;D...det her er jo nesten milspeckjoenik skrev:Ja faktisk. Er du frekk :'(SOA skrev:Stilig kjoenik, har du svingt loddebolten selv...?
Jeg aner nok et hull i min allmenndannelse. Kunne du elaborere?kjoenik skrev:And don't expect sweet music
Ser at den kunne misforstås... ;DValentino skrev:Jeg aner nok et hull i min allmenndannelse. Kunne du elaborere?kjoenik skrev:And don't expect sweet music
Ham om det!Valentino skrev:.....de fires innspilling av Beethovens trippelkonsert er på Bånn 20-lista til Lebrecht.)
Han hadde nok bare en dårlig dag da han skrev Bånn 20-lista!Valentino skrev:Han har en Topp 100-liste også. Og han skrev knakende godt. Og underholdende. "Mastros, Masterpieces and Madness" bør leses. Mye sladdersnadder der, hehe.
CRC elektro-rens er helt ypperlig til å rengjøre kontakt flater!kjoenik skrev:Har hatt en runde på alle kontaktene. Og gjett hva...?!?
Jeg synes lyden har blitt renere
Skal absolutt brukes nå når anlegget skal demonteres og settes opp i nytt rom.....bjornh skrev:CRC elektro-rens er helt ypperlig til å rengjøre kontakt flater!kjoenik skrev:Har hatt en runde på alle kontaktene. Og gjett hva...?!?
-du ser etter den jeg nevner. Stor og dryg! -du finner den bl.a. på "Tess" og helt sikkert flere steder som selger til bedrift. Jeg har jobbet litt med elektrorens etter brannskader på elektriske komponeter og der brukte vi den jeg nevner etter brannskader, pulverskader, vann. mm. på TV'er, stereoanlegg, elektriske artikler mm.bjornh skrev:Jeg har en grønn flaske med 300ml "CRC Contact Cleaner" -merket med "industrial" -etterlater ingen rester etterpå. Den er helt ypperlig.
Believing is seeing....(placebo)kjoenik skrev:Har hatt en runde på alle kontaktene. Og gjett hva...?!?
Spiller ikke noen rolle om det er placebo så lenge det virker! ;DHSobstad skrev:Believing is seeing....(placebo)
Her må jeg si meg enig. Ønsker vi det nok høres forskjell.kjoenik skrev:Spiller ikke noen rolle om det er placebo så lenge det virker! ;DHSobstad skrev:Believing is seeing....(placebo)
Amen!HSobstad skrev:Gi oss vårt daglige tweak og frels oss fra dårlige rør...
"Opium des (Hi-End)volkes"