|
kjoenik skrev:Regner med at dette er luksusutgaven av EC86...?!
Spennende!
Kom gjerne med en rapport ja!Gago skrev:kjoenik skrev:Regner med at dette er luksusutgaven av EC86...?!
Spennende!
ja, det stemmer.
skal liksom være de beste ec86 som finnes, men hvor mye de kan løfte lyden i golden dream ifht tfk ec86 og sh ec86 aner jeg ikke.
blir noen dager med innspilling, kan gi deg rapport senere hvis du er interessert.
http://www.discogs.com/sell/list?release_id=88629&ev=rbkjoenik skrev:Hvis det er noen som har denne cd'en til Dr.Alban hadde jeg satt stor pris på en brent kopi. Den er nemlig ikke mulig å oppdrive.
Jøsses, takk for tipset. Den er bestilt!RoDa skrev:http://www.discogs.com/sell/list?release_id=88629&ev=rbkjoenik skrev:Hvis det er noen som har denne cd'en til Dr.Alban hadde jeg satt stor pris på en brent kopi. Den er nemlig ikke mulig å oppdrive.
R
Vel, jeg fant hennes tunge, og lærte fire år senere, av en anatomilærer, at dette var kroppens mest bevegelige muskel. No shit, det hadde jeg visst lenge.Gago skrev:jeg har ikke hørt så mye på dr. aøban, men fant du noe nedi halsen på monica?
min "monica" er idag gift med en av mine venner fra ungomdsskolen.
Hmmm...jeg kalte båten min opp etter "min" Monica (Monica 1). Da var jeg 16. Ble et orntlig surr da det viste seg at en av nabo-babes-ene på landet også het Monica (Monica 2) og allerede (fikk jeg vite) hadde hatt et godt øye til meg en stund, noe som hadde gått meg hus-forbi. Da jeg så troppet opp på landet/hytten med en båt kalt "Monica" var det tilsynelatende ingen tvil hos Monica 2 hva det betydde... Resten av surret som fulgte holder vi unna internett. Aner for øvrig intet om hva Monica 1 og 2 nå bedriver og hvem de måtte ha giftet seg med.kjoenik skrev:Min Monica giftet seg forøvrig med en kompis fra gymnaset. Men da han møtte henne var jeg allerede inne i en periode med eldre kvinner (eldre, ikke gamle). Og jammen endte jeg opp med en av dem også, selv om hun bare leder med ett år...Gago skrev:min "monica" er idag gift med en av mine venner fra ungomdsskolen.
Hvilke høyttalere er det du har på bildene her? Hadde et par slike for noen år siden... Var det Radionette eller Tandberg mon tro?kjoenik skrev:Det har vært en periode med litt frem og tilbake, men nå er harmonien på plass, bokstavelig talt.
![]()
Takk for det Hugh!Hugh skrev:Særdeles lekkert. Rett&slett.
For tidlig å komme med noen konklusjon vedrørende delefilterne. Men de er bra, og de har blitt mye bedre siden jeg først koblet dem til. Da manglet det definitivt mye i bassen. Må si jeg var en liten smule engstelig i starten. Etter et par dager har det allerede begynt å løsne, eller "blomstre" er kanskje et riktigere uttrykk.impulse skrev:Gratulerer med nye delefiltere, Kjoenik. Det er utrolig hva sånne ting kan gjøre med lyden. Jeg gleder meg til å høre om (at!) de svarer til forventningene!
"Men hva når solen skinner"...driver du ap med meg?? Vet du hvor jeg bor???Tst skrev:Fint oppsett og utsikt, men hva når solen skinner. Er det bra for utstyr og plater? Har sett en cd spiller som har skiftet fra sølv til brun ;D p.g.a vindu plassering.
Filttøflene er en tøffelklassiker. De er ihvertfall ikke rosa... ;Dgismo skrev:Flotte bilder av oppsett og utsikt, må være herlig å nyte musikk der
Likte også "skotøyet" godt 8) ;D ;D
gismo
Du og Elektron får ikke drøye for lenge før neste besøk!HSobstad skrev:Najs!
;Dkjoenik skrev:"Men hva når solen skinner"...driver du ap med meg?? Vet du hvor jeg bor???
;D
Tja, si det. De neste par ukene er ganske tettpakket for de fleste, inkludert meg. Hadde vært kjekt å få til noe i romjula, men det er jo ofte ganske tettpakket program da også. I januar skulle det ikke være noe problem. Sender ut fellesmail hvis jeg ser en åpningPsychonaut skrev:;Dkjoenik skrev:"Men hva når solen skinner"...driver du ap med meg?? Vet du hvor jeg bor???
;D
Kortid blir det laugskveld igjen då??
impulse skrev:Han var vel hakket mere frempå enn herrer fra Arendal og Oslo Vest da, ser du....... ;D
Takk for det Fosse!Fosse skrev:Dette oppsettet blir bare flottere og flottere. Stor sans for stativene dine til delefilter og monoblokker.
Om det er noen trøst kan jeg godt innrømme at jeg "debuterte" frustrerende sent ;DFosse skrev:Jeg synes forresten det er litt urettferdig at du fikk kline allerede på ungdomsskolen.
Jo, men det er jo vinter. Hva skal man på balkongen da...?Valentino skrev:Man noterer at den en gang så frampå unge mannen har sperret adgangen til balkongen med sort gull. På seg selv kjenner man andre; Er det ikke en ung frøken der i huset?
Takk!tkr skrev:Grattis med nye delefiltre, Kjoenik!
Jeg ser på bildene at lagerplassen for vinyl begynner å bli ubehagelig liten. Senest i mai neste år får du vel bruk for terrassedøra igjen. 8)
Har du vurdert å legge cdene inn på harddisk? Det er utrolig hvor plassbesparende slikt er.
mvh
Takk Hagto!Hagto skrev:Gratulerer så mye med nye delefiltere, forsterkere, platespiller osv...........
Ser fantastisk flott ut! Ser også at du har fått på igjen Nøytral Reference til delefilterene, du med ett bein i hver leir![]()
kjoenik skrev:![]()
Björn Afzelius & Mikael Wiehe
"Björn Afzelius & Mikael Wiehe"
Noen fantastisk låter på denne plata.
Ung raddis...du hadde vel palestinasjal og Dr.Martens også da regner jeg med...kanskje hanekam?Gago skrev:kjoenik skrev:![]()
er det den som har sandinist-låta, etc?
bra, den.
minner meg om et par somre på utøya da jeg var ung raddis.
Har nok noe for seg med korte biter ja. Robert Amundsen har kjøpt jumpere fra Cardas som han bruker. Må bygge/løfte opp delefilter for at de skal nå fram til terminaler. Høres bra ut.kjoenik skrev:Takk Hagto!Hagto skrev:Gratulerer så mye med nye delefiltere, forsterkere, platespiller osv...........
Ser fantastisk flott ut! Ser også at du har fått på igjen Nøytral Reference til delefilterene, du med ett bein i hver leir![]()
Det med cardas kabelen er jo egentlig bare fordi den er passelig lang og har fire kontakter i hver endeFør hadde jeg faktisk jumpere mellom delefilter og forsterker.
Har tenkt til å dele opp Chord co oddyssey 4 som jeg bruker fra ht til delefilter. Den er 1,5m, og snart er den vel 90cm og 60cm.
Så kort ht-kabel som mulig er bra, tror jeg.
kjoenik skrev:Ung raddis...du hadde vel palestinasjal og Dr.Martens også da regner jeg med...kanskje hanekam?Gago skrev:kjoenik skrev:![]()
bra, den.
Legg gjerne ut noen bilder i Gagos galskap-tråden ;D
Det er sandinistvisen ja. Får klump i halsen hver gang jeg hører den sangen!
Gago skrev:kjoenik skrev:Ung raddis...du hadde vel palestinasjal og Dr.Martens også da regner jeg med...kanskje hanekam?Gago skrev:kjoenik skrev:![]()
bra, den.
Legg gjerne ut noen bilder i Gagos galskap-tråden ;D
Det er sandinistvisen ja. Får klump i halsen hver gang jeg hører den sangen!
hehe, kan tenke meg du fikk noen slemme bilder på hjernehinnen nå, ja.
og da har jeg ikke en gang nevnt hvem jeg hadde tunga nedi halsen på på utøya. :-X :-X :-X
stygg sak.
anyhow: