Noen er heldig! ;Dimpulse skrev:Dæven! Residents live!! Det er saker!! Jeg har sagt det før, doktor. De har utsøkt smak! ;D
Prøver jo dette med javne mellomrom. Tror det kalles selvpining? :kjoenik skrev:Anbefales på det sterkeste! Så lenge man har et åpent sinn, og ikke har lett for å få mareritt, er en live opptreden med The Residents en opplevelse for livet.
Kudos til deg for dine forsøk! Det skal ikke stikkes under en stol at dette ikke er taffelmusikk, eller noe man setter på når man har invitert den nye dama hjem til middag for første gang.RoDa skrev:Prøver jo dette med javne mellomrom. Tror det kalles selvpining? :kjoenik skrev:Anbefales på det sterkeste! Så lenge man har et åpent sinn, og ikke har lett for å få mareritt, er en live opptreden med The Residents en opplevelse for livet.
Denne gang Constantinopel, Easter Women, The Walrus Hunt, Hitler Was a Vegetarian og Boxes of Armageddon.
Den siste der låt i mine ører som musikk, litt som noe Waits kunne gjort.
Resten forstår jeg bare ikke at det er mulig å sitte og høre på.
Nå må også kjærringa ut i garasjen og hente ved... ble mørkeredd...
Men vi skal jo være forskjellige, så det er intet ont ment. Prøver jo i alle fall å høre på noe nytt.
Ellers en flott tråd som jeg liker å lese i.
R
Hehe, har en skive med Residents, skal få tak i det komplett altså, men det er musikk som tar litt tid å sette seg inn i. Akkurat fått tak i skiver med Univers Zero, det er og dryge men fantastiske sakerkjoenik skrev:Kudos til deg for dine forsøk! Det skal ikke stikkes under en stol at dette ikke er taffelmusikk, eller noe man setter på når man har invitert den nye dama hjem til middag for første gang.RoDa skrev:Prøver jo dette med javne mellomrom. Tror det kalles selvpining? :kjoenik skrev:Anbefales på det sterkeste! Så lenge man har et åpent sinn, og ikke har lett for å få mareritt, er en live opptreden med The Residents en opplevelse for livet.
Denne gang Constantinopel, Easter Women, The Walrus Hunt, Hitler Was a Vegetarian og Boxes of Armageddon.
Den siste der låt i mine ører som musikk, litt som noe Waits kunne gjort.
Resten forstår jeg bare ikke at det er mulig å sitte og høre på.
Nå må også kjærringa ut i garasjen og hente ved... ble mørkeredd...
Men vi skal jo være forskjellige, så det er intet ont ment. Prøver jo i alle fall å høre på noe nytt.
Ellers en flott tråd som jeg liker å lese i.
R
Denne plata er en grei introduksjon til Residents.
http://www.amazon.co.uk/Commercial-Album-Residents/dp/B00030B9PC
40 sanger med ett minutts varighet. Her finner du nok et par "snille" spor som du kan klamre deg fast i mens tilvenningen pågår.
Om ikke annet har du en cd du kan sette på når du vil at svigermor skal gå hjem.
Regner med at den bare er til utprøving...er det sladrekjerringer på ferde... ;Dimpulse skrev:Ah...Utsøkt smak, som vanlig. Et riktig godt valg, Kjoenik...selv om jeg regner med at den bare er til utprøving....eller? ;D
Svaret kommer i kveld. Stay tuned!impulse skrev:Ok, så om jeg skal tolke deg litt her, fikk du åpenbart(eller..?) tak i en preamp du virkelig hadde drømt om (men som du ikke har tenkt å fortelle om enda...?), men eieren av denne synes likevel du kunne få teste den...? Ut med språket, mann! Jeg setter en hundrings på at du har slått kloa i den nye preampen fra Audion,jeg...en pre-release-boks, kanskje? Am I close?
Nei, Roald vil aldri gi slipp på sin.impulse skrev:Har du vært hos Roald og kjøpt en Messenger, din luring??
Bare rolig eros...det er Millennium Mat, platematta til platespilleren ;DErosLoveking skrev:på det siste bildet stikker det frem en løs skive til høyre der. Hva er dette for en omsorg og behandling??
Leben ser fett ut da...........
Mvh
"RecordNanny"
Nido skrev:...jeg bør vel strengt tatt også gratulere også...GRATULERE!!!!
Mange takk, dett blir spennende ja!Fosse skrev:Gratulerer med nye gromsaker kjoenik, dette blir spennende å følge med på.
Javisst lever jeg! Men det har vært bra skiføre en stund nå, og jeg har dilla.Elektron skrev:Hurra, Kjoenik lever!
Har ikke sett liv fra deg på lenge. Ser jo nå at du har vært ivrig opptatt med "secret pre service". For å si det med juristspråket. Står til laud
Mvh Elektron
Klarte ikke å holde meg alikevel. Holder jo på å sprekke av forventning og utålmodighet.Gago skrev:jasså, katta ut av sekken før planlagt? ;D
gratulerer, kjoenik.
blir knall dette her.
Takk for det!HSobstad skrev:Gratulerer Nils! WOW!
Du har virkelig fart på oppgraderingsfronten. Bringer inspirasjon til oss andre!
Hvilken bruker Vermin da?Gago skrev:preampen kan vel ikke trekke noe særlig mer enn maks 100w?
sannsynligvis enda mindre.
10 x behov gjelder for effektforsterkere, ikke kilder og preamper.
jeg vil tro en noratel-sak på 3-400va bør holde i lange baner.
kjøp den samme som vermin bruker til sin thor preamp.
den holder kjeft og duger i massevis.
Fordel at trafoen ikke er så stor ja. Skulle gjerne kunne plassere den bak reolen. De to Messenger boksene er store nok som det er.Gago skrev:huff, jeg husker ikke betegnelsen.
jeg gav den til ham da han kjøpte min thor preamp.
koster ca. 1200, 300va (hvis jeg ikke husker helt feil).
håper vermin kan hjelpe til her, og kanskje også knipse et bilde?
den er ikke så stor, kan gjemmes baki der.
Her har nok "Elektron" mange tips.kjoenik skrev:De to Messenger boksene er store nok som det er.
Mon tro om fuen kommer til å legge merke til dem. Næh, sikkert ikke.