Cryo...f.en, jeg visst det var noe jeg hadde glemt. Gidder ikke demontere. Går vel greit å hive hele greia i frysen??pengesluk skrev:Ha!! Bare vent!! "Guttys Special Edition Ultimate 'Table" featuring CryoSluk (c) Sluket custom 19.2 InSix übercool M6 fasteners 8) 8) kommer til å gruse kjøttsnekkern's Lenco by wide margins... Stress is less, you know.
Husk at Gutty byttet en Airtangent mot disse delene så lyden MÅ bli bælbra ;D ;D
Denne armen er en massiv klump med macho metall, 4kg ;DKarlinn skrev:kjempe flott
Operasjonshansker, beste kvalitet. Du kontaminerer vel ikke greiene med fettete pølsefingre gut_man ;Dgut_man skrev:Sikle sikle... Har du brukt hansker i monteringsprosessen? Ffs ikke et fingermerke å se på ptp. Eller har du behandlet den med noe?
thnxmesut skrev:überlekkert
Hehe, har bare tre jenter (fire med fruen, ehh..og fem med svigermor :)pengesluk skrev:Men i svartsvingte, Kjoenik, hvor mange unger har du? Reine maurtua...
Lampene er lånt av HSobstad for test. Synes de gjør seg godt så det blir nok noen på meg også.mesut skrev:hehe, du har vært hos fjellsiden-gutta og fått litt lysinspirasjon, ser jeg.
kos deg på carte blanche, bra sted, savner bergen.
pengesluk skrev:Men i svartsvingte, Kjoenik, hvor mange unger har du? Reine maurtua...
:-Xpengesluk skrev:Joda, og der er det som om du har PISSA på maurtua.. ;D ;D
Det bare tyter ut levende skapninger over alt ;unger, bikkjer, katter, fugler, elskerinner, til og med gullfisk - helt vilt!! Noen burde gi den mannen en rull med Gladpack til jul!
Det er det. Racket står på en skiferplate som igjen står på fundamentet til huset. Burde ikke være mange vibrasjoner som ledes opp den veien.pengesluk skrev:SKARPT av deg å se den, Mesut.. den trekker vel STYGT ned vil jeg anta. Synd. Jaja, han var jo en sympatisk fyr, da, Kjoenik..
NB: Er det en "blendet" peishylle anlegget står på ? Genialt fundament i så fall.
Jada, Garrarden skal få en omgang og et ordentlig plinth. Nå blir det ikke noe av Nothwest Analogue skiferplinthet. Ble først forespeilet fraktpris på 100pund, deretter 200 pund, og for noen dager siden 380 pund. Da avblåste jeg hele greia. Det ville gitt en pris inklusive frakt og moms på 18000,-.Karlinn skrev:gjør så mer med din Garrard dude, jeg synes ikke det er bra hvis du kommer til å foretrekke Corienco frem over Garrard
Men den Corienco er ellers riktig fin, gleder meg til å høre den, du har virkelig gått langt med den.
Takker samlanes!samlanes skrev:Fantastisk flott den lencoen har blitt,og rom/anlegg ellers også.
Blir spennende å lese om dine lytteinntrykk når ting har gått seg til.
Mvh.
Lyden overgår alle forventninger. Var litt spent da jeg fyrte opp anlegget etter danseforestillingen i går. Ville inntrykket være like bra en dag etter første test?J.J skrev:Ser lekkert ut - og det spiller sikkert ikke galt heller ;D
Doc-en timet ufattelig bra. Hadde fått med seg Trio-ene hvis han hadde ønsket det...mesut skrev:hehe, du har vært hos fjellsiden-gutta og fått litt lysinspirasjon, ser jeg.
mesut skrev:herlige unger.
nydelig anlegg.
kul plakat.
lp'n under bordet er mindre imponerende.
HSobstad skrev:Doc-en timet ufattelig bra. Hadde fått med seg Trio-ene hvis han hadde ønsket det...mesut skrev:hehe, du har vært hos fjellsiden-gutta og fått litt lysinspirasjon, ser jeg.
En kjernekar som inspirerer mange her på sentralen
Er helt rystet over kunnskapen du innehar ;Dmesut skrev:hadde det bare vært skiva med 80-talls hiten "when will i be famous", så kunne vi tatt det for et anfall.
men her snakker vi om oppfølgingsplata til bros.
Enig! her snakker vi hyllemetere med bros-plater og noen kasser bøkerPeter skrev:Er helt rystet over kunnskapen du innehar ;Dmesut skrev:hadde det bare vært skiva med 80-talls hiten "when will i be famous", så kunne vi tatt det for et anfall.
Peter skrev:Er helt rystet over kunnskapen du innehar ;Dmesut skrev:hadde det bare vært skiva med 80-talls hiten "when will i be famous", så kunne vi tatt det for et anfall.