"Bruker ikke rør på bassene her, og har prøvd mye rart på hønna. T-amper, NAD, Marantz (kjerringa sin)/ MI amper (A og A/B) og ikke minst bassampene før de ble puttet i ett chassi og brukt til bass kun.
Så jeg skal ikke si at rør er veien og lyset. Andre mener derimot at Trends er det eneste riktige for de stå for." Sitat slutt.
Har ikke sagt at det bare er Trends som gjelder, men Trends amp sammen med en høykvalitetsforforsterker, enten den er av trans/rør eller tvc typen. Det spiller utrolig godt og du må nok GANSKE, GANSKE HØYT I PRISNIVÅ på ampen for å få det til å låte bedre, iallfall på KLF-10. Er ikke helt enig med Håkon, hvis jeg husker rett testet han et par KLF-20 med doble horn i salige "Audio" på slutten av 90- tallet. Testen var bra den, men som han påpekte i en nylig mail her på sentralen de er litt vanskelig å få til, noe han også nevnte den gangen i 1997. KLF-20 var imidlertid et treveissystem, mens KLF-10 er en to veis ,og såvidt jeg skjønner og hører med mine voksfylte ører, så er oppløsningen i de høyere frekvenser meget bra med en behagelig gjengivelse. Bassen, tja, den overgår vel det meste av dagens betalbare produkter. Og det e piskade sant.