- Ble medlem
- 16.03.2009
- Antall liker
- 49
TakkRoberth skrev:De er så vakre :'(kjetil80 skrev:Synes de tar seg godt ut 8)
TakkRoberth skrev:De er så vakre :'(kjetil80 skrev:Synes de tar seg godt ut 8)
Takk.rumath skrev:Hei!
Gratulerer så mye!! Nydelige er de, skulle ønske jeg fikk æren av å spille inn mine. Har noen som har noen år på baken, og er like dine. De låter ikke skarpt på noe, regner med du spiller ulyden av de!![]()
Takk takk. fornøyd og glad her i stuen.jokris skrev:Grats , killer ht til en lav pris ;D
det skjønner jeg godt, kos deg ;Dkjetil80 skrev:Takk takk. fornøyd og glad her i stuen.jokris skrev:Grats , killer ht til en lav pris ;D![]()
MmBrasse skrev:Hadde gjort seg bra det, her i den vesle lyttefirkanten min på 2,5 x 3 meter.
Koster jo ikkje stort på eBay / Klipschforumet.
REA.Brasse skrev:2 039,- stod det på fakturaen. Pluss litt meir enn det i frakt.
Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
Har kun den skiva på cd og sliter ikke. Ikke utpreget mørk eller tung, men ei heller skrikende her hos meg.Roberth skrev:Kjøpte Lamb of God - Ashes of the Wake på vinyl, og den er litt dårlig mastret med alt for mye diskant, noe et av bandmedlemene innrømmer, det er utrolig mye resonans i diskanthornet på mine HT med denne platen.
Det er et fnugg av samme probleme med cd-utgaven.
På cd-utgaven, er det vanskelig å skille forvrengningen fra den naturligeforvrengningen opplever jeg, men på vinyl-utgaven er det utrolig tydelig.JanR skrev:Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
Ikke på Crites diskantene eller original diskantene.
Og jeg er ikke nådig når jeg først skru opp volumet.
Har kun den skiva på cd og sliter ikke. Ikke utpreget mørk eller tung, men ei heller skrikende her hos meg.Roberth skrev:Kjøpte Lamb of God - Ashes of the Wake på vinyl, og den er litt dårlig mastret med alt for mye diskant, noe et av bandmedlemene innrømmer, det er utrolig mye resonans i diskanthornet på mine HT med denne platen.
/jan
Da får jeg prøve å få tak i den skiva på vinylRoberth skrev:På cd-utgaven, er det vanskelig å skille forvrengningen fra den naturligeforvrengningen opplever jeg, men på vinyl-utgaven er det utrolig tydelig.JanR skrev:Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
/jan
Du leser feil, har vinyl-utgaven og det er der problemet er ille. Har cden og.JanR skrev:Da får jeg prøve å få tak i den skiva på vinylRoberth skrev:På cd-utgaven, er det vanskelig å skille forvrengningen fra den naturligeforvrengningen opplever jeg, men på vinyl-utgaven er det utrolig tydelig.JanR skrev:Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
/jan
/jan
Som sagt, da får JEG prøve å få tak i skiva på vinyl.Roberth skrev:Du leser feil, har vinyl-utgaven og det er der problemet er ille. Har cden og.JanR skrev:Da får jeg prøve å få tak i den skiva på vinylRoberth skrev:På cd-utgaven, er det vanskelig å skille forvrengningen fra den naturligeforvrengningen opplever jeg, men på vinyl-utgaven er det utrolig tydelig.JanR skrev:Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
/jan
/jan
Oisann, var visst jeg som leste feil :-[JanR skrev:Som sagt, da får JEG prøve å få tak i skiva på vinyl.Roberth skrev:Du leser feil, har vinyl-utgaven og det er der problemet er ille. Har cden og.JanR skrev:Da får jeg prøve å få tak i den skiva på vinylRoberth skrev:På cd-utgaven, er det vanskelig å skille forvrengningen fra den naturligeforvrengningen opplever jeg, men på vinyl-utgaven er det utrolig tydelig.JanR skrev:Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
/jan
/jan
Og igjen, cd'n har jeg liggende her.
/jan
Men kjære deg lille venn, det er da ikke der de skal stå.Mr. Kobayashi skrev:HIII`ene står på gangenTror de blir litt store på ny hybel. Er vel bare å rydde plass og prøve.
Da får jeg sjekke det ut asap, liker de gutta og vil jo helst ha skivene på vinyl om det er muligRoberth skrev:Oisann, var visst jeg som leste feil :-[JanR skrev:Som sagt, da får JEG prøve å få tak i skiva på vinyl.Roberth skrev:Du leser feil, har vinyl-utgaven og det er der problemet er ille. Har cden og.JanR skrev:Da får jeg prøve å få tak i den skiva på vinylRoberth skrev:På cd-utgaven, er det vanskelig å skille forvrengningen fra den naturligeforvrengningen opplever jeg, men på vinyl-utgaven er det utrolig tydelig.JanR skrev:Ikke noe problem her, hverken på Forte II eller khorn.Roberth skrev:Noen her som har problemer med plater med alt for mye diskant, som fører til resonans i Klipsch Heresy eller andre Herritage høyttalere? Trodde disse HT var ment for å kjøres hardt ???
/jan
/jan
Og igjen, cd'n har jeg liggende her.
/jan
Du får plata på platekompaniet.
Hihi ;DJanR skrev:Men kjære deg lille venn, det er da ikke der de skal stå.
Hiv ut sofa - seksjon - eller hva det enn er som må ut. H III må på plass, musikk skal atter ljome i veggene.
Skaff deg stativer til dem, kansje enklere å plassere dem nærmere andre møbler.Mr. Kobayashi skrev:Hihi ;DJanR skrev:Men kjære deg lille venn, det er da ikke der de skal stå.
Hiv ut sofa - seksjon - eller hva det enn er som må ut. H III må på plass, musikk skal atter ljome i veggene.
Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!Mr. Kobayashi skrev:Hihi ;DJanR skrev:Men kjære deg lille venn, det er da ikke der de skal stå.
Du gjøre rommet mer lydisolert 8)JanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!Mr. Kobayashi skrev:Hihi ;DJanR skrev:Men kjære deg lille venn, det er da ikke der de skal stå.
Kvinnfolk![]()
/jan
Eller bare dempe litt, skal sies at jeg spilte i overkant høyt her....ei god stund.Roberth skrev:Du gjøre rommet mer lydisolert 8)JanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!Mr. Kobayashi skrev:Hihi ;DJanR skrev:Men kjære deg lille venn, det er da ikke der de skal stå.
Kvinnfolk![]()
/jan
De forstår bare ikkeJanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
Jada, vært tatt opp ett par ganger før men er jo snart håpløst å finne noe i den her tråden ;DRoberth skrev:Kan mann gjøre noe for å dempe resonansen på horn?
Guds straff til oss mannfolk ? :Mr. Kobayashi skrev:De forstår bare ikkeJanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
![]()
Vært slem gutt igjen nå jan?JanR skrev:Mr. Kobayashi skrev:De forstår bare ikkeJanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
![]()
Hmm, hvor er "ignorer knappen" blitt av...H.R skrev:Vært slem gutt igjen nå jan?JanR skrev:Mr. Kobayashi skrev:De forstår bare ikkeJanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
![]()
Skjerp deg - støtter madammen 110% her kan du hilse a med. pøyft...skamme seg - spelle høyt a gitt....
JanR skrev:Hmm, hvor er "ignorer knappen" blitt av...H.R skrev:Vært slem gutt igjen nå jan?JanR skrev:Mr. Kobayashi skrev:De forstår bare ikkeJanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
![]()
Skjerp deg - støtter madammen 110% her kan du hilse a med. pøyft...skamme seg - spelle høyt a gitt....
;D
/jan
Vinyl ?Roberth skrev:JanR: Tror det er feil på plata. Men finner ikke noe om det på nettet, så håper det bare er på dette eksemplaret.
Ja på vinyl. Kan godt hende at det bare er på mitt eksemplar, finner ingen ting om dette på nettet.JanR skrev:Vinyl ?Roberth skrev:JanR: Tror det er feil på plata. Men finner ikke noe om det på nettet, så håper det bare er på dette eksemplaret.
Bestiller uansett skive fra platekompaniet, koster ikke rart og verdt å sjekke ut.
/jan
Fangevokter'n mener'u ?? ;DJanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
/jan
Ludo skrev:JanR skrev:Appropå ljome...fikk akkurat en sms fra ledelsen.....DEMP MUSIKKEN !!!
Kvinnfolk![]()
/jan
Fangevokter'n mener'u ?? ;D