Vært noe å hatt på terrassen de derRoberth skrev:Ser det ligger et par heresy på børsen, ser ut som et fint oppussningsprosjekt. 8)
/jan
Vært noe å hatt på terrassen de derRoberth skrev:Ser det ligger et par heresy på børsen, ser ut som et fint oppussningsprosjekt. 8)
Akk ja, skulle bare hatt en terrasse.JanR skrev:Vært noe å hatt på terrassen de derRoberth skrev:Ser det ligger et par heresy på børsen, ser ut som et fint oppussningsprosjekt. 8)
/jan
Du sier noe der.H.R skrev:khorn er den perfekte terrasehøyttaler gutter. Bare å bære ut.
Pff .. det er Belle det ....... 8)H.R skrev:khorn er den perfekte terrasehøyttaler gutter. Bare å bære ut.
med en grill eller en jævel av en klasse A forsterker er grillfesten sikretH.R skrev:khorn er den perfekte terrasehøyttaler gutter. Bare å bære ut.
du kan jo hive ut Bellene H.r hvis du ikke har solgt de... et par koksdrevne monoblokker/griller er naturlige valg ogsåJanOlav skrev:Du sier noe der.H.R skrev:khorn er den perfekte terrasehøyttaler gutter. Bare å bære ut.
Eller? Kanskje et par Belle hadde gjort seg enda bedre, hmmm.![]()
65finger skrev:du kan jo hive ut Bellene H.r hvis du ikke har solgt de... et par koksdrevne monoblokker/griller er naturlige valg ogsåJanOlav skrev:Du sier noe der.H.R skrev:khorn er den perfekte terrasehøyttaler gutter. Bare å bære ut.
Eller? Kanskje et par Belle hadde gjort seg enda bedre, hmmm.![]()
H.R skrev:Bellene kan også brukes ja - det er bare å sende en PM det - så er sommeren sikret.
Selv tror jeg mest på khønn som terrasehøyttaler - de er allerede studd bort i et hjørne og da slipper man med mindre arbeide til vinteren
Er det lyden av janr som bygger på terrassen for å få plass til khønn allerede?JanR skrev:H.R skrev:Bellene kan også brukes ja - det er bare å sende en PM det - så er sommeren sikret.
Selv tror jeg mest på khønn som terrasehøyttaler - de er allerede studd bort i et hjørne og da slipper man med mindre arbeide til vinteren![]()
/jan
In the left corner H "the bastard" R, in the right corner Jan "tha hammerfører" R.H.R skrev:Er det lyden av janr som bygger på terrassen for å få plass til khønn allerede?JanR skrev:H.R skrev:Bellene kan også brukes ja - det er bare å sende en PM det - så er sommeren sikret.
Selv tror jeg mest på khønn som terrasehøyttaler - de er allerede studd bort i et hjørne og da slipper man med mindre arbeide til vinteren![]()
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Som vi snakka om en gang. Kjøpe JBL og bygge de om til Klipsch.
Hadde blitt en suksess.
;D ;D ;DJanR skrev:;D ;Drolfozzy skrev:Som vi snakka om en gang. Kjøpe JBL og bygge de om til Klipsch.
Hadde blitt en suksess.
/jan
Men virkeligheten er jo anderledes ... folk har Klipsch .. er ikke fornøyd og bruker JBL deler og gliset er så stort at dem får ørevoks i munnvikenerolfozzy skrev:Som vi snakka om en gang. Kjøpe JBL og bygge de om til Klipsch.
Hadde blitt en suksess.
In your dreams! 8)J.J skrev:Men virkeligheten er jo anderledes ... folk har Klipsch .. er ikke fornøyd og bruker JBL deler og gliset er så stort at dem får ørevoks i munnvikenerolfozzy skrev:Som vi snakka om en gang. Kjøpe JBL og bygge de om til Klipsch.
Hadde blitt en suksess.
;D ;D ;D
/JR
Bruker jbl der det er bedre - ikke dumt det da.J.J skrev:Men virkeligheten er jo anderledes ... folk har Klipsch .. er ikke fornøyd og bruker JBL deler og gliset er så stort at dem får ørevoks i munnvikenerolfozzy skrev:Som vi snakka om en gang. Kjøpe JBL og bygge de om til Klipsch.
Hadde blitt en suksess.
;D ;D ;D
/JR
JanOlav skrev:In your dreams! 8)J.J skrev:Men virkeligheten er jo anderledes ... folk har Klipsch .. er ikke fornøyd og bruker JBL deler og gliset er så stort at dem får ørevoks i munnvikenerolfozzy skrev:Som vi snakka om en gang. Kjøpe JBL og bygge de om til Klipsch.
Hadde blitt en suksess.
;D ;D ;D
/JR
Artige småtasser de 62'ene. MK II enda morsomerebjornh skrev:Jeg var innom Elkjøp i dag å hørte på RF62. De spilte på en Marantz PM-KI Pearl lite, på 70 watt i 8 Ohm. Det spilte overraskende bra, selv om lytterommet kanskje ikke var det beste. Jeg likte trykket og drivet av disse. Mye høyttaler for pengene i alle fall. Disse var riktignok ikke Mk. II men likevel... Jeg begynner å tenke RF82 Mk. II i min neste hjemmekino...
Da har du vel så du klarer deg med steroe ht'sbjornh skrev:Focal Chorus 736S mm. Litt annen type høyttaler. Men bruker mest Monitor Audio GS20 til Stereo.
http://www.parasound.com/halo/jc1.phpCurrent capacity:
135 amperes peak
Høres meget bra ut.Dette er den desidert beste serien til Klipsch etter min mening så skulle gjerne hvert i dine sko nåElDuce86 skrev:Hey folkens
Klipsch Palledium P-37F + 2* Parasound JC-1 + Parasound JC-2
Noen erfaringer? JC-1 sterk nok til P-37F?
Fått pakketilbud (brukt) til 90K samlet. P-37F er ca 6 mnd, Parasound noe eldre. Er prisen ok?![]()
Jeg ser at budsjettet på 60-70 lapper er under revisjon.ElDuce86 skrev:Jeg kan altså trygt gå for dette?
Men McIntosh 601 er vel kanskje hakke kvassere til Klipsch? Men de får vel evt vente til oppgraderingsgjenferde kommer![]()
De har allerede økt til ca 100K :Dazed skrev:Jeg ser at budsjettet på 60-70 lapper er under revisjon.ElDuce86 skrev:Jeg kan altså trygt gå for dette?
Men McIntosh 601 er vel kanskje hakke kvassere til Klipsch? Men de får vel evt vente til oppgraderingsgjenferde kommer![]()
![]()
Manglet et ord her ser jeg... som nye, skulle de være ;Djokris skrev:er de nye ?
palladium serien er ikke direkte lett last for forsterkernehifiguru skrev:Tror også JC-1 klarer drive en treveishøyttaler med 3x7" med 96 db følsomhet. Jepp, headroom blir det nok også hehehe