KrazyIvan#
Hi-Fi freak
fått litt øyenene opp for denne karen og
tar med passasjern og finner alltid tilbake til hans lunefulle formidlingsevne
Helt enig HC meget flott tråd som jeg følgerLeser og koser meg. Takk for at du deler litt levd liv, blir litt lei av marsipan og glam til tider jeg. Daxer tråden din ekte og real, me like..
Ja det er vel måten å gjøre det på - å overlate fargingen til preen.har og tanker om kanskje det kunne vært greit å la dac stå for nokså neutral klang og overskudd og heller farge pre litt,vil liksom ikke ende opp med en dønn neutral piggtrå lyd heller,jeg liker jo godt holografi og detaljer men vil jo samtidig ha en ``varm tone`` på stemmer og instrumenter
Mvh Krazy
kul liten``mini`` snutt
Ting går i sykluser, noe funker, noe ikke. Vurderer ting etterhvert her og, men tror det er lurt å kose seg litt der en er. Blir fort et jag, som ikke skaper nie annet enn smerte i en selv.kjenner det er mer frustrasjon enn kos akk nå men kan jo ikke gi seg når enn allerede har dratt det så langt må jo bare få fullført og blitt desto viktigere for meg at i allefall dac og pre blir å få til noe jeg liker,
blitt dårlig med salg desverre nok av useriøse folk som nærmest må få tingene tikjørt om dem skal vise interesse hehe, hatt et par stk på Muse men gidder ikke selge dem til 6k heller,Onkyo talerne står og fortsatt, mest fordi forrige intressent ikke fikk solgt sine egne likevell,
jeg ble litt nysjerrig på Artec Art 100 transe effrekt som lå ute men den røyk en av få transer som vekka nyskjerrigheten,
Drg?
Skal høre igjennom disse du la ut sitter å tar meg en dram og hører på litt nye toner på youtube.tar noen lune toner i kveld``/natt