Enten er jeg en komplett idiot, eller så er jeg for smart? Men jeg skjønte ikke disse pilene jeg alltså!
Kan dere prøve med fyrstikkmennesker og hodefotinger, om jeg da forstår, slår jeg meg til ro med å befinne meg i første kategori.![Svimmel :woozy_face: 🥴](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f974.png)
![Gråter :cry: 😢](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f622.png)
![Svimmel :woozy_face: 🥴](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f974.png)
|
OCD min slår inn på pilene. Noen har sort omriss, og noen har ikke det. Er det en hensikt? Jeg kortslutter snart hvis jeg ikke får vite detteEnten er jeg en komplett idiot, eller så er jeg for smart? Men jeg skjønte ikke disse pilene jeg alltså!Kan dere prøve med fyrstikkmennesker og hodefotinger, om jeg da forstår, slår jeg meg til ro med å befinne meg i første kategori.
![]()
Du er ikke alene om detEnten er jeg en komplett idiot, eller så er jeg for smart? Men jeg skjønte ikke disse pilene jeg alltså!![]()
Om dere forsøker å forklare problemet med vektorer, prøv igjen....
De røde pilene uten sort omriss er en grafisk antagelse av hva de to elektrisk ledene pinnene blir tilført av krefter for å motstå momentet og vekten av de røde med sort rundt pilene tilfører dette systemet. Dette kalles mekanisk statikk.OCD min slår inn på pilene. Noen har sort omriss, og noen har ikke det. Er det en hensikt? Jeg kortslutter snart hvis jeg ikke får vite dette![]()
Hvori består det farlige Sluket please enlighten me. Isolationen til det her er vel sikkerhed nok. Er jo noget specielt træ som bliver anvendt til formålet og der er ikke rapporteret problemer.Ingen fornuft funker på egenrådige hifiskrullingerMåtte det bare brenne.... Som mangeårig elektromontør, tavlemontør og automatiker har jeg sett nok antall branntilløp p.g.a. mekanisk overbelastning av 230 kontakter av alle typer. Bytt gjerne ut plugger og kabler med monsterutgaver til signal-og høyttalervarianter men tenk dere grundig om før dere lefler med slikt på 230V.
Tre er en svært dårlig brannskiller... Uansett hvilken tretype det er snakk om. Tenntemperaturen på tre skiller seg heller ikke veldig langt unna høy, det overlapper faktisk.Hvori består det farlige Sluket please enlighten me. Isolationen til det her er vel sikkerhed nok. Er jo noget specielt træ som bliver anvendt til formålet og der er ikke rapporteret problemer.
Har du noen bilder som viser hvordan en av disse BlackGround dåsene så ut inni når du åpnet den?Sludder og vrøvl der er ingen kondensator i. Har åbnet en. Købte en af de boxe og solgte den igen.
Havde meget svært ved at høre nogen virkning. Hvis der er nogen, tror jeg det er fra det tykke kobber som strømmen skal igennem.
Hvis BlackGround modulerne ikke indeholder komponenter af nogen art, er der ingen fare. Man kan undre sig over at der ikke er monteret en sikring som beskyttelse hvis der opstår en fejl i en af BlackGround modulerne.Hvorfor skulle temperaturen stige? Ser ikke noget i konstruktionen som skulle medføre det.
De må jo nødvendigvis inneholde komponenter i og med at løftet i lydkvalitet er såpass åpenbart.Hvis BlackGround modulerne ikke indeholder komponenter af nogen art, er der ingen fare. Man kan undre sig over at der ikke er monteret en sikring som beskyttelse hvis der opstår en fejl i en af BlackGround modulerne.Det viser sig sikkert at modulerne kun indeholder to skrueterminaler og at virkningen er placebo.
Har haft for længe siden. Efter min bedste evne kan jeg ikke se at noe skulle kunne starte en brand. Tykke kopper i serie med tilledningerne. De kan tåle oceaner af strøm. Tror det er for at farve lyden. Solidcore kopper giver varmere lyd. Vi eksperimenterede meget med den slags da Steen Duelund levede. Kan ikke forestille mig at noget kan blive så varmt at det kan antændes. Sikringen eller fejlstrøm relæ i eltavlen ville reagere asap siger min logik. Der er ikke noget parallelt såvidt jeg husker.Har du noen bilder som viser hvordan en av disse BlackGround dåsene så ut inni når du åpnet den?
Dem jeg har åbnet var anderledes end dem her.
Var den til mig Hertug Sluket?Du har misforstått litt. Dette med overoppheting og brannfare var myntet på store tunge plugger/kabler inn i vanlig nettbrønn på apparatene. Veldig belastende på metallet og kan gi gnisninger, dårlig kontakt osv. som over litt tid medfører overoppheting med mulig branntilløp. Har sett endrl slike eksempler. Nettbrønnene er ikke beregnet på slike belastninger, og kontaktflatene i metallet er relatovt begrenset.
Trodde du var rørlegger jegIngen fornuft funker på egenrådige hifiskrullingerMåtte det bare brenne.... Som mangeårig elektromontør, tavlemontør og automatiker har jeg sett nok antall branntilløp p.g.a. mekanisk overbelastning av 230 kontakter av alle typer. Bytt gjerne ut plugger og kabler med monsterutgaver til signal-og høyttalervarianter men tenk dere grundig om før dere lefler med slikt på 230V.
Lessloss Firewall 640x inkluderet levering.Hva er prisen på disse kontra C-Marc 640x?
Er ikke det bra da? Jo dyrere, jo bedreVel danske kr. er jo endel mere verdt en norske så det er vel til å betale..
Det viktige er at du har glede av det du gjør med pengene dine.Ikke mere...