Linn Lp-12

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Vidar P skrev:
    Neinei. Dersom jeg hadde vært en ikke-eier. Upresis formulering fra min side.

Mvh Vidar P
    Aha!
    Okei - du kunne ikke vært en kjempestjerne og tatt noen bilder av herligheten - og postet her? Er ganske spent på hva og hvordan dingsen egentlig er.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    toriamos skrev:
    Vidar P skrev:
    Neinei. Dersom jeg hadde vært en ikke-eier. Upresis formulering fra min side.

Mvh Vidar P
    Aha!
    Okei - du kunne ikke vært en kjempestjerne og tatt noen bilder av herligheten - og postet her? Er ganske spent på hva og hvordan dingsen egentlig er.
    Will do. Ikke i kveld, konas egen pizza og (kjøpt) øl er på menyen, og det er mørkt. Kona truer med et glass portvin vintage 1980. Jeg får ikke tatt bilder fra wiren inni spilleren, men du får da i det minste sett overflaten. Minn meg på det dersom det haler ut.

Mvh Vidar P

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    Raskt søk på Naim-forum og der dukka'n opp:

og montert:

OBS: Mulig du ikke ser bildene hvis du ikke er logget inn på Naim-forum. De er litt sære på det også 8)

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    FZ skrev:
    Raskt søk på Naim-forum og der dukka'n opp:

og montert:

Stemmer - husker å ha sett dette bildet før. Man får ikke så inntrykk av hvordan mekanismen fungerer PÅ selve spilleren.
    Venter på bildene fra Vidar.

.... ops - åja NÅ ser jeg at her er to bilder.
    Okei - bedre.

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    Her har du ett til som viser mekanismen bedre montert:

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    1) fyren burde tørke støv (unnskyldninger om at støvet ikke var der da bildet ble tatt teller ikke)
    2) du sparte meg for å dra frem kamera; disse bildene dekker jo hva jeg kunne ha knipset

Mvh Vidar P

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Vidar P skrev:
    1) fyren burde tørke støv (unnskyldninger om at støvet ikke var der da bildet ble tatt teller ikke)
    2) du sparte meg for å dra frem kamera; disse bildene dekker jo hva jeg kunne ha knipset

Mvh Vidar P
    Mja - godkjente bilder. Hvordan finner man hvor å borre hullet i armbordet. Det finnes vel en mal?

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    Knips i vei, Vidar. Tror ikke de som ikke er logget på Naim-forum ser disse bildene.....

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    toriamos skrev:
    .. Hvordan finner man hvor å borre hullet i armbordet. Det finnes vel en mal?
    Det fulgte en papirmal med AroMatic. Eller var det mål. Veldig enkelt var det iallefall. Brrrr... og der var det gjort.

Om man får en AroMatic brukt uten mal, så er jeg sikker på at målene skal kunne la seg finne. Her f.eks.

Mvh Vidar P

S

Steinar O

Gjest
    Jeg har nå bestilt Naim ARO med standard Linn ARO armbord til min LP12. Ekos2 må nok bøte med livet i min ville Naimferd.

Hva med pickup?
    Jeg har en Linn Arkiv som iflg. Vidar P passer ARO og som iflg. Toriamos ikke virker slitt.

I tillegg har jeg fått en bra pris på en DV Te Kaitora Rua. DV XV-1s blir for dyr for meg.

Til sist leser jeg tråden til Vidar P, hvor AT OC9 ML/II skytes i været. Så langt jeg kan se vil den havne på 3,5- 4,5K?

Det er fristende å spille Linn Arkiv ut for økonomiens skyld. En løsning kan også være å kjøpe en DV TKR og benytte dem begge, litt finlytting og litt hverdagslytting (blir sikkert ikke noe av, bare tanker).
    Alternativt la en AT OC9 gjøre hele jobben fordi den overgår Linn og er mer VFM enn DV?

Noen hjelp å få her? :)

S

Steinar O

Gjest
    I tillegg blir det en ekstra tung motvekt til noen skarve hundrelapper ;)
    Gir større fleksibilitet ser jeg for meg.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Jeg tror vel egentlig ikke at jeg har ment å si at AT OC9 ML/II overgår en Linn Arkiv. Da har noe krøllet seg på veien. Jeg har begge, og Linn Arkiv er en mye bedre pu.

Slitt Linn Arkiv er veldig lett å høre; eller se med mikroskop. Jeg kjenner igjen den lyden på et blunk, for den lyden har irritert meg og lommeboka to ganger :)

EDIT; ang tung bakvekt; jeg har en til overs! Vi blir nok enige om en gunstigere løsning.

Mvh Vidar P

S

Steinar O

Gjest
    Vidar P skrev:
    Jeg tror vel egentlig ikke at jeg har ment å si at AT OC9 ML/II overgår en Linn Arkiv. Da har noe krøllet seg på veien. Jeg har begge, og Linn Arkiv er en mye bedre pu.

Slitt Linn Arkiv er veldig lett å høre; eller se med mikroskop. Jeg kjenner igjen den lyden på et blunk, for den lyden har irritert meg og lommeboka to ganger :)

EDIT; ang tung bakvekt; jeg har en til overs! Vi blir nok enige om en gunstigere løsning.

Mvh Vidar P
    Da er den altså ikke slitt og da forstår jeg deg dithen at min Linn Arkiv bør beholdes inntil den avgår.. :) og at pengene kan og bør plasseres andre steder en hos DV, f. eks hos Amazon.

EDIT: Høres fint ut, det med motvekten

S

Steinar O

Gjest
    Siden jeg har bestemt meg for å IKKE kjøpe Keel så sier det seg jo selv at å bruke like mye penger på en pu, som keel koster, samtidig som jeg har en god pu som fremdeles har spilletid igjen....ja det blir høl i hodet.

Det er egentlig en uting at man MÅ ha det siste og det beste på sin lp12. Nå bytter jeg til ARO fordi det jeg har hørt av den, samt lest, appellerer til meg.

Takk for hjelpen.

leon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Antall liker
    191
    Sted
    Trondheim
    "LINN LP12 SONDEK Motor, late mods. 50hz pulley"
    Er dette en dugenes lp12 motor ? Hvor mye koster en slik ny ca ?
    Motor har :"Thrust Race upgrade"
    Den skal brukes i sammenheng med Lingo 2.
    Vurderer å ligge inn bud på en..
    Trenger kjapt svar her, på forhånd takk.

S

Steinar O

Gjest
    leon skrev:
    Jeg vet lite om dette, men 50Hz stemmer.
    Tidligere lå prisliste for reservedeler på KP sin nettside, men er nå borte.

Jeg bruker konsekvent ikke Ebay (om det er der det finnes) og motoren er kanskje ikke der det er mest å spare?

break_in

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2008
    Antall liker
    18
    leon skrev:
    Sammen med en Linn Lingo 2 så hadde jeg gått for en ny motor fra Kontrapunkt. Lingo 2 fortjener en ny motor til 1200 kr eller hva de ligger på nå.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.412
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Steinar O skrev:
    Jeg har nå bestilt Naim ARO med standard Linn ARO armbord til min LP12. Ekos2 må nok bøte med livet i min ville Naimferd.

Hva med pickup?
    Jeg har en Linn Arkiv som iflg. Vidar P passer ARO og som iflg. Toriamos ikke virker slitt.

I tillegg har jeg fått en bra pris på en DV Te Kaitora Rua. DV XV-1s blir for dyr for meg.

Til sist leser jeg tråden til Vidar P, hvor AT OC9 ML/II skytes i været. Så langt jeg kan se vil den havne på 3,5- 4,5K?

Det er fristende å spille Linn Arkiv ut for økonomiens skyld. En løsning kan også være å kjøpe en DV TKR og benytte dem begge, litt finlytting og litt hverdagslytting (blir sikkert ikke noe av, bare tanker).
    Alternativt la en AT OC9 gjøre hele jobben fordi den overgår Linn og er mer VFM enn DV?

Eg trur at ein Te Kaitora Rua vil fungere svært godt i Aro, den også. Eg har testa han i min JMW 9 Sig, og må seie at det er ein av dei absolutt beste pickupar som eg har vore bort i. Meir presis klangbalanse trur eg ikkje ein kan pårekne uansett kva ein gjer. OC 9 er ein kjekk sak, men ærleg talt....

S

Steinar O

Gjest
    Audiophile-Arve skrev:
    Steinar O skrev:

Hva med pickup?

Eg trur at ein Te Kaitora Rua vil fungere svært godt i Aro, den også. Eg har testa han i min JMW 9 Sig, og må seie at det er ein av dei absolutt beste pickupar som eg har vore bort i. Meir presis klangbalanse trur eg ikkje ein kan pårekne uansett kva ein gjer. OC 9 er ein kjekk sak, men ærleg talt....
    Sist du var på popquiz var du først ute og skulle gått videre :)

Jeg tar poenget, jeg er ikke ferdig med pu, men det er uvant for meg å skulle bruke mange tusenlapper på noe som blir slipt bort, dvs jeg forstår at det utføres gjennom musikkspilling og at det må sees slik, men allikevel...

leon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Antall liker
    191
    Sted
    Trondheim
    Det ble ingen brukt motor i kveld, går for ny.
    takker for tilbakemeldinger.

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Vidar P skrev:

Mvh Vidar P
    Delte meninger om alt her i verden: "It's (AT OC9) more 3-dimensional than my Linn Arkiv, with deeper soundstage and more "recording-venue echo", it also has a more open bottom than the Arkiv, far clearer and more detailed and assured than the Linn K9, has far more rhytmic pace than the Denon DL-304 and Ortofon MC30,"

http://www.audioreview.com/cat/anal...audio-technica/at-oc9/PRD_121385_5823crx.aspx

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Ingen delte meninger her, da tolker du mer enn hva som står. Jeg er overhodet ikke uenig i at AT OC9 (husk dette er 1.generasjon) har mer 3D presentasjon, ei heller uenig i at dens bassgjengivelse gjerne oppleves som åpnere. For det kan den gjøre, det er helt rett. Dette er AT OC9's sterke sider, helt klart.

Jeg er bare ikke enig i at det skal tolkes slik at AT OC9 er en bedre pu enn en ny Arkiv. Det er IKKE det som står; siden dette er en omtale av AT OC9 så er det beskrevet de sidene ved AT OC9 som er spesielt sterke. Det skulle forresten bare mangle også at det ikke står, siden Arkiv kostet nesten 10 ganger så mye den gangen den var ny. Arkiv er bedre på mange måter, men ikke på denne åpenheten.

Det som sies om AT OC9 vs K9 (som jeg også har) og MC30 (ditto hadde) er jeg helt enig i. Skulle bare mangle, siden det er jeg selv som skrev det for 8 år siden. Men Arkiv har så mange gode sider at du må ikke lese ut av det at AT OC9 er en bedre pu totalt sett, da har du misforstått sammenlikningen; den gikk på å beskrive hva som er AT OC9's sterke sider. Og de føler jeg omtalen treffer på en prikk.

Mvh Vidar P

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Vidar P skrev:
    Ingen delte meninger her, da tolker du mer enn hva som står. Jeg er overhodet ikke uenig i at AT OC9 (husk dette er 1.generasjon) har mer 3D presentasjon, ei heller uenig i at dens bassgjengivelse gjerne oppleves som åpnere. For det kan den gjøre, det er helt rett. Dette er AT OC9's sterke sider, helt klart.

Jeg er bare ikke enig i at det skal tolkes slik at AT OC9 er en bedre pu enn en ny Arkiv. Det er IKKE det som står; siden dette er en omtale av AT OC9 så er det beskrevet de sidene ved AT OC9 som er spesielt sterke. Det skulle forresten bare mangle også at det ikke står, siden Arkiv kostet nesten 10 ganger så mye den gangen den var ny. Arkiv er bedre på mange måter, men ikke på denne åpenheten.

Det som sies om AT OC9 vs K9 (som jeg også har) og MC30 (ditto hadde) er jeg helt enig i. Skulle bare mangle, siden det er jeg selv som skrev det for 8 år siden. Men Arkiv har så mange gode sider at du må ikke lese ut av det at AT OC9 er en bedre pu totalt sett, da har du misforstått sammenlikningen; den gikk på å beskrive hva som er AT OC9's sterke sider. Og de føler jeg omtalen treffer på en prikk.

Mvh Vidar P
    Mulig det ikke finnes delte meninger. Leste nok litt fort gjennom. Til mitt forsvar skal sies at jeg er i det Arkiv-kritiske hjørnet siden det finnes en Linn Arkiv på ebay som jeg lurer litt på. Men lite vet jeg om Arkiv. Det finnes en Arkiv B også? - som er nyere?
    Har jo allerede en Linn Troika.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Dette var den originale Arkiv og den originale AT OC9. Arkiven har mektigere bass, er frodigere og mørkere i målet, renere og mer naturlig i toppen. Men AT OC9 er åpnere i bass og mellomtone, that's for sure. Arkiv B kom omlag 1995 eller deromkring (vet ikke nøyaktig årstall), og var altså nyere og bedre.

Jeg hadde aldri handlet noen gammel Arkiv på ebay for egen del forresten.

Mvh Vidar P

S

Steinar O

Gjest
    Skal ut i sola igjen ;)

Er dette nyheter...om du har pengene..

Linn Products are to launch a new power supply an upgrade on the existing Lingo2 and a new Phono preamp as an upgrade on the Linto.

The new “Radikal” power supply will be available in two versions, housed in the Klimax casework (£4,500.00) or alternative the Akurate casework (£2,500.00).

The “Eureka” Phono preamp will also be available in the Klimax & Akurate casework for £2,200.00, but can only be powered from LP-12 systems that already have the “Radikal” power supply in place.

We intend to make it available to those who buy both new components at the same time for £4,200.00 (Akurate version), if purchased separately £4,700.00 & £6,200.00 (Klimax version), if purchased separately £6,700.00.

break_in

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2008
    Antall liker
    18
    Steinar O skrev:
    Skal ut i sola igjen ;)

Linn Products are to launch a new power supply an upgrade on the existing Lingo2 and a new Phono preamp as an upgrade on the Linto.

The new “Radikal” power supply will be available in two versions, housed in the Klimax casework (£4,500.00) or alternative the Akurate casework (£2,500.00).

The “Eureka” Phono preamp will also be available in the Klimax & Akurate casework for £2,200.00, but can only be powered from LP-12 systems that already have the “Radikal” power supply in place.

We intend to make it available to those who buy both new components at the same time for £4,200.00 (Akurate version), if purchased separately £4,700.00 & £6,200.00 (Klimax version), if purchased separately £6,700.00.
    Gode men dyre nyheter.... Hvor fant du dette, og var det noen datoer spesifisert?

S

Steinar O

Gjest
    break_in skrev:
    Steinar O skrev:
    Skal ut i sola igjen ;)

Gode men dyre nyheter.... Hvor fant du dette, og var det noen datoer spesifisert?
    På nettsiden til min fantastiske Naimforbindelse.
    Det står videre;

A note for your Diary now, we will be hosting an event with Linn Products on Wednesday May 14th 2009 as this venue proved so popular with our customers at the recent Klimax Event. It is still in the planning stages as I write but the intention would be to compare our current LP-12 SE to the newly upgraded versions.

Our in-house demonstration facilities will be upgraded as soon as possible to facilitate the same comparisons but with the addition of putting the Naim Armageddon, Superline, Aro & Aro Keel into the mix.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    276
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Jeg merker meg at Linn på "popular demand" også har begynt å produsere sorte Klimax-kabinetter i tillegg til forlengst-avlegs-sølv/alu. Da er de jo plutselig spisbare for et større marked vil jeg tro.

Mvh Vidar P

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    Steinar O skrev:
    På Linn-forum ble det opplyst av en Linn-ansatt at phonotrinnet skulle installeres på Trampolinen, altså innvendig i LP12. I tilfelle dette er riktig kommer nok ikke forsterkeren hverken i Klimax eller Akurate-kasse.....
    Den infoen er nå fjernet og Linn sier at det nye stashet vil bli annonsert til uka.

break_in

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2008
    Antall liker
    18
    FZ skrev:
    Steinar O skrev:
    På Linn-forum ble det opplyst av en Linn-ansatt at phonotrinnet skulle installeres på Trampolinen, altså innvendig i LP12. I tilfelle dette er riktig kommer nok ikke forsterkeren hverken i Klimax eller Akurate-kasse.....
    Den infoen er nå fjernet og Linn sier at det nye stashet vil bli annonsert til uka.
    Jeg ville heller ha tippet på en "step up" montert på keelen, og en ordinær riaa i denne nye boksen.

Har lurt litt på hva alle disse gjenge hullene som er på keelen skal brukes til,,, skal legge inn et bilde som jeg tok av keelen tidligere.

Vedlegg

S

Steinar O

Gjest
    Audiophile-Arve skrev:
    Steinar O skrev:

Hva med pickup?

Tror jeg legger meg på " ærlig talt" nivå jeg. I et ærlig talt for meg i denne sammenheng ligger det litt fornuft også.
    Når argumentasjonen mot, ikke er sterkere eller mer nyansert mener jeg.

Ikke nødvendigvis en AT OC 9, men en pu til kr 20K eller mer, som har begrenset levetid? Ærlig talt ;)

Dersom prioriteringen rundt lp12 er drivverk, psu, arm, pu eller noe sånt, så vil => 20K bli feil for meg.
    Kanskje man tenker annerledes den dagen en vet mer om hva som er riktig pu for meg.

Jeg liker ikke linker til UK forhandlere. Det er ikke alle som tåler sånt ;)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.412
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Steinar O skrev:
    Audiophile-Arve skrev:
    Steinar O skrev:

Hva med pickup?

Tror jeg legger meg på " ærlig talt" nivå jeg. I et ærlig talt for meg i denne sammenheng ligger det litt fornuft også.

Ikke nødvendigvis en AT OC 9, men en pu til kr 20K eller mer, som har begrenset levetid? Ærlig talt ;)

Dersom prioriteringen rundt lp12 er drivverk, psu, arm, pu eller noe sånt, så vil => 20K bli feil for meg.
    Kanskje man tenker annerledes den dagen en vet mer om hva som er riktig pu for meg.

Vi (og pickupane) skal alle forgå ein gong...men eg tykker Te Kaitora Rua har gjeve meg fantastiske opplevingar den tida eg har hatt denne til utprøving. Og eg vil faktisk gå eit langt stykke i å forsvare ei slik investering. Sjølv om du betalar 5 - 10 kr pr plateavspeling, er ikkje dette dyr underhaldning (men eg er med på at 50 øre er mykje mindre). Eg har ein Denon DL 160 på min LP 12, og det let svært bra (men utan tredimensjonalitet, sinnsjukt bra mellomtone og dynamisk nyanseringsevne, og dei heilt presise ytterfløyane av frekvensområdet)

S

Steinar O

Gjest
    Audiophile-Arve skrev:
    Steinar O skrev:
    Audiophile-Arve skrev:
    Steinar O skrev:

Hva med pickup?

Vi (og pickupane) skal alle forgå ein gong...men eg tykker Te Kaitora Rua har gjeve meg fantastiske opplevingar den tida eg har hatt denne til utprøving. Og eg vil faktisk gå eit langt stykke i å forsvare ei slik investering. Sjølv om du betalar 5 - 10 kr pr plateavspeling, er ikkje dette dyr underhaldning (men eg er med på at 50 øre er mykje mindre). Eg har ein Denon DL 160 på min LP 12, og det let svært bra (men utan tredimensjonalitet, sinnsjukt bra mellomtone og dynamisk nyanseringsevne, og dei heilt presise ytterfløyane av frekvensområdet)
    Så sant, så sant. Det gjelder å finne et brytningspunkt da, mellom pris/ slitasje og musikkgjengivelse/ kvalitet på resten av kjeden. At man ikke står der med super elektronikk og en budsjettpickup...pga at det er billig.

Har fått et tilbud på en TKR til langt under nypris. Vi får se, takk for innspill :)

break_in

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2008
    Antall liker
    18
    FZ skrev:
    Da var det plassering på trampolin for den nye riaa som du hadde lest, og en ny motor med automatisk hastighetskontroll og greier. Kommer nok til å koste litt dette, og jeg som nettopp har kjøpt meg ny Lingo2... Tror ikke den nye riaa'en er så interessang med det første, men en ny PSU er alltid stas.

Hvordan blir det med deg FZ, blir Naim PSU byttet ut med ny Linn PSU?

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    441
    Torget vurderinger
    4
    break_in skrev:
    Pepra priser på dette, break_in. De ser du på websiten til Cymbiosis. Se link over.

Prisen i Klimax-kasse er £4500 og som Akurate £2500. De skal låte helt likt så Klimax'en står jeg ihvertfall over, tror jeg ;)

Uansett, det skal bli spennende å høre hvordan en LP12 med DC-motor og ny PSU vil spille. Blir det bra nok kan det vel hende at jeg overveier å flytte over Armageddon på spiller nr.2 8)

Her er en link til:

http://www.uhes.co.uk/index.php?action=news.show&story=linn-radikal-linn-urika

FZ

break_in

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2008
    Antall liker
    18
    FZ skrev:
    break_in skrev:
    Pepra priser på dette, break_in. De ser du på websiten til Cymbiosis. Se link over.

Prisen i Klimax-kasse er £4500 og som Akurate £2500. De skal låte helt likt så Klimax'en står jeg ihvertfall over, tror jeg ;)

Uansett, det skal bli spennende å høre hvordan en LP12 med DC-motor og ny PSU vil spille. Blir det bra nok kan det vel hende at jeg overveier å flytte over Arnageddon på spiller nr.2 8)

Her er en link til:

http://www.uhes.co.uk/index.php?action=news.show&story=linn-radikal-linn-urika

[/quote]

Vi får satse på at £ faller mer fremmover, da er det kanskje håp... £4500 :eek: :eek: :eek:.... Men kanskje i det normale kabinettet etter hvert?

Uansett så er det gøy å ha en spiller som det skjer så mye med, her kan en virkelig bruke penger om en har.

break_in

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2008
    Antall liker
    18
    Linn kan også få laget custom plint dersom en ønsker

Utklipp mail mottatt fra Linn support:

"Thank you for your e-mail.

We can provide special finished plinths for the LP12 and if there is a particular wood finish that you would like, we can contact our supplier to see if this is possible to have this manufactured.

Please feel free to contact me at Linn Customer Support if I can offer any further advice or assistance."

Vurderer om jeg skal få meg en litt mer ekslusiv plint etter hvert, men kanskje en heller skulle spare til en £4500 PSU :eek: :eek: :eek:

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Linn priser seg ut av markedet - igjen... - snart bare tannleger som har råd til en LP12. Vel, skal ikke klage - nå blir det vel en og annen Lingo-2 på bruktmarkedet.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn