Dette er da en uorginal LP12-Jigg. Dukker opp her og der på eBay, når man søker etter LP12 eller Linn. Jiggen er som sagt uorginal, og ikke fabrikert av linn. Den består i all sin enkelhet av en ramme, med fire bein - som kan justeres greit i høyden. Desverre glemte jeg å ta bilder av herligheten MED spilleren ned i...
Uansett - en setter spilleren ned i rammen der den stopper mot to utliggere som er påsveiset. Om man vil kan man skru plinthet helt fast med to skruklemmer. Greit om man ønsker å legge ned spilleren for å kommme bedre til under.
Kostet med frakt ca 2000,- De ønsket fastprisbud på eBay og jeg bød 1500,- Frakt kom i tillegg.
Den fungerer temmelig greit. Aner ikke hvor bra den originale jiggen til Linn er, så en sammenligning er umulig. Føttene er noe lange (noe som er positivt når du ligger under der) noe som gjør den ørlite mer ustabil enn ønsket.
Selve jiggen gir et godt og solid inntrykk. Dog er jeg litt usikker på om alle elementente er i riktig forhold til hverandre. Når jeg vatret jiggen fikk jeg rammen i vater, men da var ikke "utliggerene" helt i vater. Dette er uansett ikke et praktisk problem, da en bør vatre med spilleren i jiggen, siden det er plinthet som skal være i vater.
Totalt sett, godt fornøyd.