Det tviler jeg på. Hullet er nok sannsynligvis bare delvis laget, slik som på armbrettene hvor fremdeles hullet til armstøtten til Ittok er predrillet untatt de siste millimeterne. Så B&D + operatøren har nok en liten jobb å gjøre uansett.Vidar P skrev:Da kan det se ut som om jeg kanskje kan la min B&D hvile i fred allikevel da.
Hmmmmm.....det blir omtrent som å si at hvis jeg ikke får 4 dører på en M6 så foretrekker jeg 5-serien jeg har fordi det er lettere å få golfkøllene inn i baksetet 8)Vidar P skrev:Om jeg ikke kan bruke AroMatic, så tror jeg at jeg foretrekker standard sc og brukervennligheten til AroMatic. Låter bra nok for meg.
Der kan du se.. jeg kan ikke få 4-dørs 6-serie, så jeg kjøper faktisk 5-serie. Noen er rareFZ skrev:Hmmmmm.....det blir omtrent som å si at hvis jeg ikke får 4 dører på en M6 så foretrekker jeg 5-serien jeg har fordi det er lettere å få golfkøllene inn i baksetet 8)Vidar P skrev:Om jeg ikke kan bruke AroMatic, så tror jeg at jeg foretrekker standard sc og brukervennligheten til AroMatic. Låter bra nok for meg.
(Og nei, jeg spiller ikke golf, har hørt at de får hørselsskader av smellet når kølla pirker borti ballen)
Den kjøper jeg uten tvil, Vidar. Det skal gå an å bruke platespilleren med et par glass rødt og en cognac under vesten uten at det skal koste 30k for en bøyd nålVidar P skrev:...og gitt prisene på puer nå til dags så synes jeg det er et greit skille å sette dette med AroMatic.
35k nå til dagsFZ skrev:Den kjøper jeg uten tvil, Vidar. Det skal gå an å bruke platespilleren med et par glass rødt og en cognac under vesten uten at det skal koste 30k for en bøyd nålVidar P skrev:...og gitt prisene på puer nå til dags så synes jeg det er et greit skille å sette dette med AroMatic.
Hørte du den på Kontrapunkt? Jeg skal til Izmir og Ankara hele neste uke og går glipp av demoen på KP.quad_lars skrev:I dag hørte jeg for første gang LP12 SE med Radikal og Urika.
Ja, Kontrapunkt.FZ skrev:Hørte du den på Kontrapunkt? Jeg skal til Izmir og Ankara hele neste uke og går glipp av demoen på KP.quad_lars skrev:I dag hørte jeg for første gang LP12 SE med Radikal og Urika.
Fikk du sammenlignet den med en spiller med Lingo/Linto?quad_lars skrev:Ja, Kontrapunkt.FZ skrev:Hørte du den på Kontrapunkt? Jeg skal til Izmir og Ankara hele neste uke og går glipp av demoen på KP.quad_lars skrev:I dag hørte jeg for første gang LP12 SE med Radikal og Urika.
Nei, det fikk jeg ikke.FZ skrev:Fikk du sammenlignet den med en spiller med Lingo/Linto?quad_lars skrev:Ja, Kontrapunkt.FZ skrev:Hørte du den på Kontrapunkt? Jeg skal til Izmir og Ankara hele neste uke og går glipp av demoen på KP.quad_lars skrev:I dag hørte jeg for første gang LP12 SE med Radikal og Urika.
Dette er hullet for Aromatic ja, som ikke er predrillet, men som FZ sier delvis klargjort.leon skrev:Hei.
Er det hullet for aromatic vi ser på bilde tro ?
Hvorfor er de to grå surret fast i hver sin repektive røde og blå ledning, Vidar. Har aldri sett noen gjøre det før....Vidar P skrev:Denne har snurret noen runder.
Se nærmere på "Motor Connector"-sukkerbiten på Lingokortet øverst i innlegg 708. Der ser du fire utganger til motoren; Blue, Grey, Grey og Red. To grå altså, flankert av hhv rød og blå.FZ skrev:Hvorfor er de to grå surret fast i hver sin repektive røde og blå ledning, Vidar. Har aldri sett noen gjøre det før....Vidar P skrev:Denne har snurret noen runder.
FZ