Dufter og smaker som den skal, men er veldig intens i smaken. Ett lite fedd har mer hvitløksmak i seg enn en hel butikkhvitløk og det er ingen overdrivelse. Vi advarer dem som kjøper om å smake seg frem i forhold til oppskrifter de ellers bruker (en fikk kruttsterk hummus da hun brukte det antall fedd som var oppgitt i oppskriften).Hvordan smaker hvitløken i forhold til den vanlige man kjøper i butikken?
Ha ha ha...herlig!Dufter og smaker som den skal, men er veldig intens i smaken. Ett lite fedd har mer hvitløksmak i seg enn en hel butikkhvitløk og det er ingen overdrivelse. Vi advarer dem som kjøper om å smake seg frem i forhold til oppskrifter de ellers bruker (en fikk kruttsterk hummus da hun brukte det antall fedd som var oppgitt i oppskriften).Hvordan smaker hvitløken i forhold til den vanlige man kjøper i butikken?
Nokedli var hva det het ja. Lærte oppskriften/teknikken på kjøkkenet til en ungarsk ambassadør som ikke bare var en god representant for sitt land før Orban kom til makten, da han gikk av med pensjon, men også Ungarns gastronomiske og kulinariske bidrag til vårt felles og rike europeiske kjøkken.Ofte når jeg lager Gulasch så lager jeg Nokkedli ved siden av...... minsta og kona forlanger det. Nokkedli er en form for pasta som man bare blander hvetemel og egg til en tykk røre og så enten bruker en nokkedlimaskin eller man bare tar en kniv og lar røren være ytterst på kanten av tallerkenen også vipper man småbiter oppi kokende vann og koker det til det flyter opp.
Jeg har aldri prøvd Erøs piszta på brødskiven som smør.... men tror på at det vil være en kickstarter på morran ja.... frister ikke meg i allfall .
Oksen kjøper jeg i butikken og elg/rådyr skyter jeg med 308'n fisking er bare hobby og jobbtar du oksen på stang…Rødt kjøtt, kunne ikke klart meg uten. Spiser vel det 7dager i uka, mye viltkjøtt og svært mye som røykes. Skulle vel vært dau jeg
Det er fint vettu, tok tid og få fluekasteinstuktør sertifikatene og det tok mange år og bygge opp kunnskapene nok til å jobbe som guideÅ ha flugefiske som jobb, må då vere fint...
Jeg får penger til anlegg på en morsom måte, holder ikke det a?Får du fisk også, kanskje?