Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.361
    Antall liker
    3.979
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    NAPSC er mye for penga.


    Var på Garbarek konserten i dag. Fy flate for en konsert. To timer og ti minutter.
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Problemer med CD5i

    Fikk endelig tatt i bruk Naim-settet mitt i dag (Nait 5i / CD5i) etter at de nye høyttalerene ankom med Tollpost i ettermiddag. Kan ikke si meg annet enn ekstremt fornøyd med lyden, men desverre krangler cd-spilleren en del på enkelte cd-plater. Alt fungerte fint helt til det plutselig dukket opp 'Err' i displayet etter et sporbytte. 'Err'-meldingen dukker opp sporadisk på enkelte plater mens andre igjen fungerer feilfritt. 'Err'-meldingen dukker opp både når en setter i ny cd og når en bytter spor.

    Har noen peiling på hva dette kan komme av? Spilleren er i overkant av ett år gammel og i bra stand. Platene er originale og uten skraper, fingermerker eller andre 'feil'.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.876
    Antall liker
    809
    Torget vurderinger
    4
    Kanskje pucken bør ettersees eventuelt byttes? Ellers bør det vel være en garantisak vil jeg tro, men problemet er at når du leverer inn spilleren tar det vinter og vår før du får den tilbake hvis du er uheldig. Ikke akkurat samme servicegrad på Naim utstyr her på berget som i England nei :/
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Liotheles skrev:
    Kanskje pucken bør ettersees eventuelt byttes? Ellers bør det vel være en garantisak vil jeg tro, men problemet er at når du leverer inn spilleren tar det vinter og vår før du får den tilbake hvis du er uheldig. Ikke akkurat samme servicegrad på Naim utstyr her på berget som i England nei :/
    Har vært inne på tanken om at det kan være pucken som ikke låser platene nok på plass ja. En mulig fellesnevner for de platene som spilleren sliter med er at de kanskje er en anelse tykkere enn de andre. Dermed vil jeg anta at platene nok er litt tynge enn vanlig og muligens vanskeligere å holde på plass.

    Hvordan "ser" jeg om pucken ikke gjør jobben skikkelig? Hvor kan jeg skaffe en ekstra puck ?
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Du ser det ikke, du hører det. Den gir fra seg en slurelyd ved oppstart/ilegging av cd.

    Prøv først å rette litt på gummiklossene på puck'en når det skjer, og tørk de fri for støv og fett. Se om du får spilt cd'en da. Hvis du får det til, så er diagnosen stilt; puck'en er synderen.

    Mvh Vidar P
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Vidar P skrev:
    Du ser det ikke, du hører det. Den gir fra seg en slurelyd ved oppstart/ilegging av cd.

    Prøv først å rette litt på gummiklossene på puck'en når det skjer, og tørk de fri for støv og fett. Se om du får spilt cd'en da. Hvis du får det til, så er diagnosen stilt; puck'en er synderen.

    Mvh Vidar P
    Det stemmer at det kommer en slurelyd når jeg setter i de platene jeg har problemer med, men kan ikke si at forskjellen er så volsomt markert sammenlignet med de platene som fungerer feilfritt. Mulig pucken er en smule slitt ja. Ser ut som om ting fungerer bedre når jeg passer på å sentrere pucken så godt som mulig.

    Når det gjelder gummiklossene som du nevner er jeg ikke sikker på hva du mener. Pucken er av hardplast og ser ingen gummiklosser i kontaktflaten mot platene. Mulig det er gummiklosser på puckene som følger med de dyrere Naim-spillerene?

    Hvor får jeg tak i en ny puck ?
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Aha. Slurelyd er sluring, og det skal ikke mye til før plata ikke leses.

    Er det ikke gummiknotter under? Hva er kontaktmaterialet mot cd'en da? Hmmm... har ikke broderens CD5i for hånda nå, men andre har sikkert tilgang til en puck?

    Ny puck fås vel sikkert overalt hvor Naim selges. For å si det sånn.

    Mvh Vidar P
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Vidar P skrev:
    Aha. Slurelyd er sluring, og det skal ikke mye til før plata ikke leses.

    Er det ikke gummiknotter under? Hva er kontaktmaterialet mot cd'en da? Hmmm... har ikke broderens CD5i for hånda nå, men andre har sikkert tilgang til en puck?

    Ny puck fås vel sikkert overalt hvor Naim selges. For å si det sånn.

    Mvh Vidar P
    Det er tre små plastklosser i ytterringen til pucken som er kontaktflaten mot platene så vidt jeg kan se/forstå. Pucken er av denne typen: http://img177.imageshack.us/img177/3848/5xkg8.th.jpg

    Naim-spilleren er kjøpt hos JFS Soundsystems så jeg får kontakte disse over helgen. Tviler litt på at særlig mange Naim-forhandlere har løse pucker som lagervare, men får satse på det :)
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Lagervare er vel ikke puck'ene overalt, men alle forhandlere skal jo kunne skaffe de innen rimelig tid.

    Noen som leste testen av SuperLine i et av de siste HifiWorld? Det var inspirerende lesestoff!

    Mvh Vidar P
     
    T

    Thomas1

    Gjest
    Noen her inne som vet om noen av Naim forhandlerene som tar innbytte i "ikke Naim utstyr"

    Var hos guru for en stund siden og hørte på hans sitt Naim utstyr, og jeg greier ikke helt å gi slipp...
     

    e-h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Innlegg
    377
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Dem fleste forhandlere tar vel gjerne imot utstyr som er lett salgbart og i god stand. Det er verdt å merke seg at man ofte vil kunne få høyere pris ved å selge det selv. En forhandler tar jo en risiko ved å ta imot utstyret.

    Spør din nærmeste forhandler så ser du hvor landet ligger.
     

    e-h

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Innlegg
    377
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    Vidar P skrev:
    Noen som leste testen av SuperLine i et av de siste HifiWorld? Det var inspirerende lesestoff!
    Tweak og triks? Eller bare generelt god lesning? Kanskje jeg skal ta meg en tur og se om jeg får kjøpt det bladet for å få koblet litt av innimellom vasking og utpakking...
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    e-h skrev:
    Vidar P skrev:
    Noen som leste testen av SuperLine i et av de siste HifiWorld? Det var inspirerende lesestoff!
    Tweak og triks? Eller bare generelt god lesning? Kanskje jeg skal ta meg en tur og se om jeg får kjøpt det bladet for å få koblet litt av innimellom vasking og utpakking...
    Naim er tweak-fri sone, så her er det mest generell omtale og vurdering. Målinger også. Dette var bare en test, men en heidundrande test, hvor testeren snakker om det han mener må være en av de mest åpne, dynamiske riaa som noengang er laget.

    Jeg vet ikke om nummeret er i salg ennå.

    Mvh Vidar P
     
    S

    Stover

    Gjest
    Vidar P skrev:
    e-h skrev:
    Vidar P skrev:
    Noen som leste testen av SuperLine i et av de siste HifiWorld? Det var inspirerende lesestoff!
    Tweak og triks? Eller bare generelt god lesning? Kanskje jeg skal ta meg en tur og se om jeg får kjøpt det bladet for å få koblet litt av innimellom vasking og utpakking...
    Naim er tweak-fri sone, så her er det mest generell omtale og vurdering. Målinger også. Dette var bare en test, men en heidundrande test, hvor testeren snakker om det han mener må være en av de mest åpne, dynamiske riaa som noengang er laget.

    Jeg vet ikke om nummeret er i salg ennå.

    Mvh Vidar P
    Jeg smugleste testen hos Narvesen for 1 uke siden. Veldig positiv.

    Angående puck og slitasje.
    Når min cdspiller ikke er i bruk, tar jeg ut pucken.
    Lar den ikke ligge med cd og puck i over lengre tid, uten å være i bruk.

    Da jeg bestilte ny puck til en CD5 fikk jeg en med veldig kraftig magnet. Mener å huske at den ikke hadde de sedvanlige gummiringene.
    Da jeg kjøpte CDS3 nylig hadde den den vanlige typen igjen.
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    Vidar P skrev:
    Noen som eier den nye multi-remoten R-com og kan tenke seg å kommentere på den i bruk? Noen som vet pris?



    http://www.naim-audio.com/products/r-com.html

    Mvh Vidar P
    Jeg eier riktignok ikke R-com, men kan kanskje kommentere litt allikevel.

    Jeg og en kollega fra bransjen var i går på Naim-opplæring hos Ljudtema i Gøteborg, og R-com ble brukt hele tiden. Den fremstår som et "luksusprodukt" i forhold til de fjernkontrollene som stort sett blir levert med, og til en pris på SEK 3.500,- ville jeg ikke vært i tvil om å anskaffe denne selv til eget bruk. Skikkelig tung, flotte deilige knapper å bruke og med en Naim-logo lekkert frest inn i stålet. Denne må jo gi eieglede i bøtter og spann til en ekte Naim-elsker.

    Jeg fikk også sett og lyttet på HDX, og må si at dette var et produkt som imponerte. Både utseendemessig og bruksmessig. Selv er jeg nok en novise i Naim-sammenheng, men etter et såpass grundig kurs som i går står Naim frem for meg som en meget kompetent produsent med velfunderte løsninger. Og ikke minst med en lyd som suger meg inn i musikken og engasjerer. I en direkte lydmessig sammenligning mellom CDX2 og HDX fremstod HDX som det klare valget mitt. Utseendemessig er også spilleren griselekker, med sine lekre touchscreen og ikke minst meget brukervennlige meny og betjening.

    Etter 6 timer i bilen hjem i løpet av kvelden/natta kjenner jeg et lite sug etter å bli enda bedre kjent med Naim. Det er vel et godt tegn...
     

    bruce

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Innlegg
    291
    Antall liker
    0
    Flott med ny butikk. Har lagt inn ordre på Stockfisch-cdèr. Da blir det vel en ny Naim forhandler etterhvert?
     
    S

    Stover

    Gjest
    Anfield skrev:
    Vidar P skrev:
    Noen som eier den nye multi-remoten R-com og kan tenke seg å kommentere på den i bruk? Noen som vet pris?

    http://www.naim-audio.com/products/r-com.html

    Mvh Vidar P
    Jeg eier riktignok ikke R-com, men kan kanskje kommentere litt allikevel.

    Jeg og en kollega fra bransjen var i går på Naim-opplæring hos Ljudtema i Gøteborg, og R-com ble brukt hele tiden. Den fremstår som et "luksusprodukt" i forhold til de fjernkontrollene som stort sett blir levert med, og til en pris på SEK 3.500,- ville jeg ikke vært i tvil om å anskaffe denne selv til eget bruk. Skikkelig tung, flotte deilige knapper å bruke og med en Naim-logo lekkert frest inn i stålet. Denne må jo gi eieglede i bøtter og spann til en ekte Naim-elsker.

    Jeg fikk også sett og lyttet på HDX, og må si at dette var et produkt som imponerte. Både utseendemessig og bruksmessig. Selv er jeg nok en novise i Naim-sammenheng, men etter et såpass grundig kurs som i går står Naim frem for meg som en meget kompetent produsent med velfunderte løsninger. Og ikke minst med en lyd som suger meg inn i musikken og engasjerer. I en direkte lydmessig sammenligning mellom CDX2 og HDX fremstod HDX som det klare valget mitt. Utseendemessig er også spilleren griselekker, med sine lekre touchscreen og ikke minst meget brukervennlige meny og betjening.

    Etter 6 timer i bilen hjem i løpet av kvelden/natta kjenner jeg et lite sug etter å bli enda bedre kjent med Naim. Det er vel et godt tegn...
    Sjøl ville jeg aldri inngått avtale om salg av Naim slik det står pr. idag, men ønsker deg lykke til.

    Overraskende at HDX foretrekkes fremfor CDX2. Naim selv sier noe annet, som nevnt tidligere.
    Antakeligvis et spørsmål om smak/ preferanser eller kanskje er det rett og slett sånn.
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Man må jo lure på hva Naim tenker når de introduserer HDX som etter deres mening låter dårligere enn en eldre cdspiller som koster 15000 kroner mindre (i England). Greit nok at de er stolt av cdspillere sine, men verden må da gå fremover.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Verden går da ellers bakover mange steder også :) LP-salget stiger f.eks stadig.

    Anfield; takk for info om R-Com. Jeg har en Flash, som også er av høy kvalitet. Jeg lurte egentlig også på om R-Com er lett og intuitiv å bruke, og om den er lettere av vekt enn Flash. Fikk du prøvd Flash også?

    Mvh Vidar P
     
    S

    Stover

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    Man må jo lure på hva Naim tenker når de introduserer HDX som etter deres mening låter dårligere enn en eldre cdspiller som koster 15000 kroner mindre (i England). Greit nok at de er stolt av cdspillere sine, men verden må da gå fremover.
    Sant nok
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Noen Naimister som har SonyEriccson K850i? Det er jo touch-skjerm i bunn på denne og når man trykker på meny-knappen kommer det en vakker grønn halvbue rundt fingeren din.......artig, gir klare Naimassosiasjoner.......
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Hifiguru; du må snarest rette opp rekkefølgen på komponentene i signaturen din, slik at de blir i korrekt overensstemmelse med god Naim-skikk. Følge signalveien, slik;

    kilde(r) -> forsterker -> høyttaler

    Vi må ikke bli "tatt" på formaliteter her :)

    PS; har ikke Sony Ericson dessverre, men Naim-vennlige telefoner er en ting av det gode.

    Mvh Vidar P
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    C. Alshus skrev:
    Flott at du omsider tar til fornuft!

    ;)
    Hehe, takk...

    bruce skrev:
    Flott med ny butikk. Har lagt inn ordre på Stockfisch-cdèr. Da blir det vel en ny Naim forhandler etterhvert?
    Takker. Vi starter med Naim i vår butikk 3 oktober og gleder oss til det...
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    Stover skrev:
    Sjøl ville jeg aldri inngått avtale om salg av Naim slik det står pr. idag, men ønsker deg lykke til.

    Overraskende at HDX foretrekkes fremfor CDX2. Naim selv sier noe annet, som nevnt tidligere.
    Antakeligvis et spørsmål om smak/ preferanser eller kanskje er det rett og slett sånn.
    Naim er i høyeste grad et spennende krydder, og det er moro med en produktgruppe som ikke er som "alle andre". Låter og ser bra ut også. I tillegg har en liten fugl hvisket meg at den skandinaviske importøren skal se nærmere på de norske prisene og justere dem noe i løpet av høsten.

    Jeg var overrasket over at HDX faktisk kunne hamle såpass opp med en dedikert CD-spiller i nogenlunde samme prisklasse. Har ikke fått med meg uttalelsen fra Naim om at HDX ikke skulle kunne være bedre enn CDX2, men gutta i Gøteborg gikk enda lenger i sin skamrosing av HDX enn jeg gjorde. Jeg var ikke forberedt på hvor bra lyd det skulle komme ut av denne i en direkte sammenligning, men bare det at den er i samme lydmessige klasse bør jo være en halv "seier"...
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    Vidar P skrev:
    Anfield; takk for info om R-Com. Jeg har en Flash, som også er av høy kvalitet. Jeg lurte egentlig også på om R-Com er lett og intuitiv å bruke, og om den er lettere av vekt enn Flash. Fikk du prøvd Flash også?

    Mvh Vidar P
    Bare hyggelig! Jeg forsøkte ikke Flash, kun de originale plastkontrollene. Jeg personlig synes at R-Com var lett og intuitiv i bruk, og knappene var en drøm å trykke på. Den rett og slett oste kvalitet. Om den er lettere en Flash er som du da skjønner ikke lett å uttale seg om, men R-Com var solid og tung. Men ikke ubehagelig tung, om du skjønner hva jeg mener.

    PS! Håper det er i orden med at jeg kommer med innlegg i denne tråden selv om jeg er bransjeaktør? I fall ikke er det bare å gi beskjed, så skal jeg trekke meg tilbake.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Anfield skrev:
    I tillegg har en liten fugl hvisket meg at den skandinaviske importøren skal se nærmere på de norske prisene og justere dem noe i løpet av høsten.
    Skandinaviske importøren? Sier du nå at det er ny importørstruktur på gang? For pr idag er det jo en norsk importør..?

    Takk for info om R-Com. Min personlige mening om dine bidrag som bransjeaktør er at de er veldig velkomne. Vi kan lære av hverandre ved å kommunisere; og jeg ser f.eks bidrag fra Naim-forhandlere på N-forum som en stor berikelse.
    Sett deg godt inn i Naim og ta til deg akkumulert kunnskap om deres ideologier, tanker, prinsipper og systemer; og om de som hifiprodusent, og du har en stor fordel som forhandler. Faktisk er deres oppgraderinger og innfallsvinkler temmelig lett å demonstrere for en forhandler som har tilgang til f.eks forskjellige psu'er, kilder og forsterkere.

    Kommer du til å ha annet enn 5-serie i butikken?

    Mvh Vidar P
     

    Carter

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.08.2003
    Innlegg
    245
    Antall liker
    52
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Er det ikke slik at den norske importen går via Sverige?
     

    Otern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.02.2007
    Innlegg
    154
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    Ljudtema er vel svensk firma med norsk avdeling ?
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    for oss langt nor for sinsenkrysset er distrubering av NAIM aldeles håpløs.

    :'(
     
    S

    Stover

    Gjest
    Skriv ivei for meg Anfield. Var ikke sånn ment, bare hyggelig.

    Det er flere ting som skurrer her.
    -Tilbakemeldinger om den Norske importøren som er langt fra positive, også selverfart.
    -Gikk forbi en Osloforhandler i sommer. Lite som minner om en Naimforhandler i vinduene. Innenfor ser man diskre nede i en hylle, 112x, 150x, cdxxxxx.
    -Prisnivået, som gjør at jeg ikke har kjøpt et eneste Naimprodukt i Norge på leeenge.
    -Kompetansen............................... :eek:
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Stover skrev:
    Skriv ivei for meg Anfield. Var ikke sånn ment, bare hyggelig.

    Det er flere ting som skurrer her.
    -Tilbakemeldinger om den Norske importøren som er langt fra positive, også selverfart.
    -Gikk forbi en Osloforhandler i sommer. Lite som minner om en Naimforhandler i vinduene. Innenfor ser man diskre nede i en hylle, 112x, 150x, cdxxxxx.
    -Prisnivået, som gjør at jeg ikke har kjøpt et eneste Naimprodukt i Norge på leeenge.
    -Kompetansen............................... :eek:
    Du har satt fingeren på årsaken til at mange velger å ikke kjøpe Naim, eller kjøper andre steder Stover! Skjønt jeg vil skyte inn at denne Oslo-forhandleren egentlig er en forhandler som har vist stor(!) evne til å sette seg nøye inn i de andre produktene de fører, så jeg antar at de har en god grunn for ikke å føle at de kan fronte seg så mye på Naim?

    Kompetansen på Naim er langt under laber. Selv jeg som en simpel bruker, amatør og novise, og mange med meg i denne tråden, har uendelig mye mer kunnskap om Naim enn det samlede forhandlerapparat. Virker det som.
    Akkurat dette med kompetanse er svært sentralt med Naim. Heldigvis så har man ressurser tilgjengelig for informasjon andre steder, så som N-forum f.eks.

    Mvh Vidar P
     
    S

    Stover

    Gjest
    All kritikk til side........

    Kom hjem i ettermiddag. Satte på en vinylskive på anlegget i mitt humble kott.
    Det spiller musikk så jeg blir reint misunnelig på meg sjøl......
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    Vidar P skrev:
    Anfield skrev:
    I tillegg har en liten fugl hvisket meg at den skandinaviske importøren skal se nærmere på de norske prisene og justere dem noe i løpet av høsten.
    Skandinaviske importøren? Sier du nå at det er ny importørstruktur på gang? For pr idag er det jo en norsk importør..?

    Takk for info om R-Com. Min personlige mening om dine bidrag som bransjeaktør er at de er veldig velkomne. Vi kan lære av hverandre ved å kommunisere; og jeg ser f.eks bidrag fra Naim-forhandlere på N-forum som en stor berikelse.
    Sett deg godt inn i Naim og ta til deg akkumulert kunnskap om deres ideologier, tanker, prinsipper og systemer; og om de som hifiprodusent, og du har en stor fordel som forhandler. Faktisk er deres oppgraderinger og innfallsvinkler temmelig lett å demonstrere for en forhandler som har tilgang til f.eks forskjellige psu'er, kilder og forsterkere.

    Kommer du til å ha annet enn 5-serie i butikken?

    Mvh Vidar P
    I Norge distribueres jo Naim i dag av Ljudtema NUF, som er en norsk underavdeling av Ljudtema AB i Sverige. Alt av varer går gjennom Gøteborg på veg til Norge.

    Signalene jeg har fått er at Ljudtema AB vil se nærmere på de norske prisene vs de engelske, for det er jo ikke til å legge skjul på at de norske prisene har vært oppfattet som for høye sammenlignet med GBP. Dersom det da resulterer i en prisnedsettelse bør jo dette glede de norske kundene. Jeg håper i hvertfall på dette.

    Vi kommer til å ha CD5i, Nait5i, CD5x, NAP150x, NAC122x, FlatCap og SuperNait i butikken til å starte med.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Ingen høyttalere? Eller har dere Naim-vennlige høyttalere fra før?

    Mvh Vidar P
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn