Anfield
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 19.09.2004
- Antall liker
- 42
Å kalle deg selv for en novise og amatør er vel dagens understatement, Vidar. Når det er sagt er det selvfølgelig både et ønske og et mål å fremstå som en kompetent samarbeidspartner for alle de merker en velger å forhandle. Så også Naim.Vidar P skrev:Kompetansen på Naim er langt under laber. Selv jeg som en simpel bruker, amatør og novise, og mange med meg i denne tråden, har uendelig mye mer kunnskap om Naim enn det samlede forhandlerapparat. Virker det som.
Akkurat dette med kompetanse er svært sentralt med Naim. Heldigvis så har man ressurser tilgjengelig for informasjon andre steder, så som N-forum f.eks.
Mvh Vidar P
"Ljudtema-metoden", det vil si at ingen nye forhandlere får starte opp med Naim uten å ha fått opplæring hos Ljudtema i Gøteborg, er et godt steg på vegen til et mer kompetent forhandlerapparat, og er en modell jeg gjerne ser skulle ha vært gjort av flere importører. Ikke bare var det inspirerende å oppleve forskjellene på de forskjellige produktene etterhvert som en beveget seg oppover i produkthierakiet, men også utrolig lærerikt. Og jeg skal tilbake om ikke lenge for "videreutdanning", og forhåpentligvis også et besøk på fabrikken i Salisbury.