Fighi77; alle tre engelske merker du nevner vil fungere utmerket som sådan med dine GR20. Jeg er imidlertid litt tvilende til balansen i systemet om du f.eks går for de billige integrerte løsningene og beholder din Cayin CD-spiller (som jeg, no offense, ikke er noe begeistret for selv).
MA selv har brukt Audiolab og Musical Fidelity elektronikk i sin høyttalerutvikling, ved fabrikken og på demoer. Samt en stabel med NAP250'er, som jo hører med overalt hvor engelsk hifi testes eller bygges.
Jeg er litt gjettende her, fordi jeg ikke har hørt GR20 med så rimelig elektronikk som f.eks Nait 5i/CD5i, men jeg tror at det blir litt for enkel elektronikk for så gode høyttalere, og at du er best tjent med å bare bite i det sure eplet å gå opp noen hakk om du skal ha Naim. Du bør også absolutt da ha en annen lydkilde, f.eks en Naim.
MF fungerer glimrende, og det gjør også Audiolab. Mulig at NAT tar forhandlingen av Audiolab nå; du må i så fall se på 8000Q/8000M forsterkere; de integrerte blir litt for enkle.
Uansett; når man snakker om Nait 5i, 8000S og andre integrerte forsterkere til ensifret antall k, så må man huske at dette er kvalitetselektronikk beregnet for mindre høyttalere ala typisk stativhøyttalere til 4-8k eller deromkring, som de vanligvis vil bli brukt med.
Dine høyttalere er store, kraftige designer med et større potensiale for dynamikk, volum, dypbass, skala osv enn disse småforsterkerne er beregnet for. Du bør nok opp på noen gode pre-power'e ja, og med matchende lydkilde.
Mvh Vidar P