Brian7500 skrev:
Jeg skrev for en tid tilbage et indlæg om at jeg overvejer at anskaffe mig et Naim setup som skulle bestå af en Nait XS og en CD5x.
Det gør jeg sådan set stadig. Men jeg er kommet til at tænke på om det delte forstærkersæt NAC 122x og NAP 150x er et bedre valg end Nait XS.
Merprisen for det delte sæt er DKR. 5000. For man valuta for de ekstra kroner?
Jeg skrev også at jeg tænkte på at bruge en Flat-Cap 2x og spurgte om den kan kan anvendes som ekstern PSU til både forstærker og cd-afspiller. Dette har jeg siden fået bekræftet at den kan.
Men nu er mit spørgsmål: Hvis jeg vælger det delte forstærkersæt. Kan jeg så bruge Flat-Cap 2x til både forforstærker, effekttrin og cd-afspiller?
Hei, Brian. Jeg tror du får en veldig bra kombinasjon, uansett hva du gjør. Det er bra at du satser på både cd-spiller og forsterker fra Naim med en gang, og i en kombinasjon som gir balanse. Jeg brukte en del tid på å komme dit.
Det er vel ikke så mange som har erfaring med Nait xs enda. Disse kombinasjonene er kanskje tilgjengelige hos forhandlerne, slik at du kan prøve selv?
Et alternativ til flatcap er å investere i hi-line. Jeg tror det er verdt å teste ut alternativene før man bestemmer seg. Jeg er usikker på hva som gir best valuta for pengene. Jeg har veldig positiv erfaring med hi-line.
hva slags høyytalere bruker du?