U
utgatt60135
Gjest
Vennetråd på 373 sider, men så tåler noen ikke en teknisk diskusjon :-\. I tillegg til endel svada, så er det en annen ting jeg legger merke til med Naimister, de tåler ikke konstruktiv kritikk. Her gjelder det å bare klø hverandre på ryggen.MaHa skrev:Jeez, som det sporer av i roundt earth de luxe, her da? Naimister hører på musikken og ikke egenskapene ved opptaket, det må vi da få lov til å slippe å diskutere det med andre i en vennetråd? Liker man ikke den tilnærmingen, så er det plenty av opptaks og holografi-tråder der ute. Man bruker da vel ikke titusenvis på ett anlegg for å kunne få mest mulig detaljer og luft (grøss, jeg hater det ordet) ut av en masse pling-plongplater som ikke er interessante. Nei, la oss ikke begynne ned den veien igjen, vær så snill.
Det du hører er begge deler. Noe annet er umulig å unngå, med mindre du har hørsselvern på. Nok noe svada ting du kommer med. Naimister bruker masse penger og energi på HiFi, men lydkvalitet generelt skal de liksom ikke snakke om, bare musikernes intensjoner og annet svada. Noen ganger kan det nesten virke som at noen har holdt på med så mye "lydlytting" tidligere at de trenger sterk avhengig motmedisin i stedet.Naimister hører på musikken og ikke egenskapene ved opptaket
(jeg blir borreist og kan ikke svare)