Realt svar det, Vidar P.
Hvordan går det med testingen av Spendor?
mvh
Ikke så mye lyd enda, de befinner seg i produksjonslinja på fabrikken ennå.. men det kommer da tre par i slutten av april (estimert), så får avgi en rapport.
so; to ting, først og fremst er jeg så subjektiv som det går an når jeg sier hva jeg liker og ikke liker, så det bør helt riktig ikke vektlegges av andre.. i det hele tatt er høyttalere så subjektive og uforutsigbare i rom/systemer at her gjelder det å høre selv vel?
Videre; Spendor har vært "forsiktige" i dynamisk forstand i alle år, med sine tynnveggede kabinetter og fokus på homogenitet, naturlig klang og åpenhet. Det har forandret seg mye med Se-serien, som forresten har kun utseendet til felles med den opprinnelige S-serien!
Den nye generasjon Spendor sies å ha hoppet frem 30 år i tid hva skala, dynamikk og timing angår, og jeg ville ha lest kommentarer om Spendor generelt på nett i lys av dette, og ikke tatt for god fisk at man har i mente den nye Se-serien nødvendigvis... jeg gleder meg iallefall til å høre.
Det er planen å få hørt både S3e, S5e og S9e sammen med et sett Nait 5i/CD5i vi har, men også iallefall S9e sammen med et sett NAC252/NAP300.
Mvh Vidar P