K
Kaarelars
Gjest
Har lest gjennom en del av Spendor-testene og de får bare gode omtaler, spennede. Får et inntrykk av at de låter litt forsiktig i disse testene.
Mvh
Mvh
Vel cpc, hvordan går det med 805s?
Har du vært og lyttet til andre, so?Tenker å teste ut disse.
Nei, men snartHar du vært og lyttet til andre, so?
mvh
Det skal være nevnt med en gang. Min CDX2 er solgt så dette er ikke reklame
På N-forumet har jeg sett CD5X omtalt som "fuller", "bass-richer" og bedre på rock enn CDX2. Mens det er vel en gjengs oppfatning blant seniormedlemmene at CDX2 er veien å gå, særlig dersom man bygger på med en XPS..
mvh
Dette er sikkert riktig, men ved lesning på N-forumet kan man ikke unngå å legge merke til mange rare konstellasjoner (f.eks. CDX2/Nait eller CD5/300).Nå kan ikke jeg alt om dette, men opplever personlig at Naim`s "suggested" setups med ditto oppgraderingsforslag til de grader stemmer. Dette MÅ være testet og gjennomarbeidet.
Gratulerer Svein! Var det den fra Tyskland? Hva måtte du gi for den?Har hatt HiCap på 202'n en stund nå. En virkelig god oppgradering. Enda mindre støy, mer analogt og igjen bedre vokaler, basslinjer og rytme/timing. Naim vet tydeligvis hva de holder på med.
Mvh
Takk, den kom med fly fra Tyskland. Gjorde en bra handel tatt i betraktning at den er nyoverhaltGratulerer Svein! Var det den fra Tyskland? Hva måtte du gi for den?
Mvh
Jeg lurer litt på hva jeg ender opp med sjøl. har solgt deler av anlegget og kjøpt andre ting (selvsagt Naim!)
Gratulerer Svein! HICAP gjør susen, men du verden så lang innspillingstid det var. 200 timer før lyden setter seg! Har kommet litt ut av tellinga på denne tråden, men hva består anlegget ditt ellers av, Svein? Og HH?
Bare av nysgjerrighet...
mvh
Gratulerer Svein! HICAP gjør susen, men du verden så lang innspillingstid det var. 200 timer før lyden setter seg! Har kommet litt ut av tellinga på denne tråden, men hva består anlegget ditt ellers av, Svein? Og HH?
Bare av nysgjerrighet...
mvh
Det er et eller annet kjent med disse høyttalerne Glory!
Det er et eller annet kjent med disse høyttalerne Glory!
Synes jeg ser noen grønne lys på bildet også.
Flott anlegg.
Mvh
Akkurat som jeg skulle si det selv, Glory!Dette kvelden satt vi å spillte musikk til langt på natt, hele cd ble spillt!! Mange musikalse perler fra 70-tallet snurret i spilleren..Flere av dem hadde vi ikke hørt på mange år, har gjemt dem vekk p.g.a lydkvaliteten.. Anlegget graver frem musikken selv i dårlige innspillinger. For en glede ;D
Mvh Glory
Det tok vel 3-4 uker, tror jeg. Det går vel tregt i tollen.Gikk det lang tid fra dere bestillte Grahams Hydra, til hentelappen kom i posten?
Ok, da må jeg smøre meg med litt tålmodighet.Det tok vel 3-4 uker, tror jeg. Det går vel tregt i tollen.
Du kommer nok til å høre forskjell!
Driver du forresten og selger unna igjen, so? Nedgradering eller....du er vel ikke lei av Naim allerede?!
mvh
Ser dere snakker varmt om Grahams Hydra. kan noen gi meg en kort innføring av hva dette er?
Tror ikke Hydra'n vil gjøre noen særlig forskjell, men det er enkelt å prøve hvis du har noen vanlige nettkabler liggende. Hvilke høyttalere bruker du sammen med elektronikken din?Takk for svar. Da fikk jeg tilfredstilt nyskjerrigheten. Jeg har ikke et rent Naim-oppsett. Bruker CD5X sammen med Hicap2x og Krell kav 400. Jeg bruker Jormadesign kabler og Powerpack 2 strømrenser/fordeler. Hydra'en vil vel ikke hjelp meg så mye da.
Jeg bruker ProAc response 1.5. (Den gamle modellen.) Jeg har vært veldig fornøyd med dem, siden jeg kjøpte dem i 1999.Tror ikke Hydra'n vil gjøre noen særlig forskjell, men det er enkelt å prøve hvis du har noen vanlige nettkabler liggende. Hvilke høyttalere bruker du sammen med elektronikken din?
Mvh
Ja, det stemmer. Alle like farger samlet sammen. Bør presses, ikke loddes.Er Hydraen bare 4-5 ledninger, der alle fasene er loddet likt sammen, pluss jordlederene loddet sammen??