Ja da har jeg gjort som Linn ønsker og bestilt meg en Majik DS-I. Har den i hende innen en ukes tid sier Kontrapunkt. Deilig å få alle boksene samlet i en. Det er åpenbart mindre plass i en 3 roms på torshov enn i en enebolig i KristiansundBach_Man skrev:Enig, Sekrit er spennende. Den er vel mest beregnet på markedet for custom-installasjoner, men virker jo mer kapabel enn Sneaky. Linn foretrekker nok at folk kjøper Majik DS-I.Fidelio skrev:Edit: Så nettopp produktbladet for nye Sekrit DS-I, half size box designet for å gjemmes unna med DS-spiller, S/PDIF-innganger, analoge innganger, forforsterker og 2x70W effektforsterker. Mulig jeg må revurdere Sneaky til stueanlegg gitt. Man får jo vesentlig større valgmulighet mht høyttaler med denne. Hadde Naim kommet med en slik boks hadde jeg kjøpt den på flekken.
Jeg innser at det er for lenge siden jeg har besøkt slekta på Nordmøre.Vidar P skrev:Du får komme til Naim-festivalen i KSU, som jo er Norges Naim-hovedstad etterhvert, når den blir arrangert da vettu![]()
grattis med linn HH..blir spennende hva du fortellerHH skrev:Ja da har jeg gjort som Linn ønsker og bestilt meg en Majik DS-I. Har den i hende innen en ukes tid sier Kontrapunkt. Deilig å få alle boksene samlet i en. Det er åpenbart mindre plass i en 3 roms på torshov enn i en enebolig i KristiansundBach_Man skrev:Fidelio skrev:Edit: Så nettopp produktbladet for nye Sekrit DS-I, half size box designet for å gjemmes unna med DS-spiller, S/PDIF-innganger, analoge innganger, forforsterker og 2x70W effektforsterker. Mulig jeg må revurdere Sneaky til stueanlegg gitt. Man får jo vesentlig større valgmulighet mht høyttaler med denne. Hadde Naim kommet med en slik boks hadde jeg kjøpt den på flekken.
Enig, Sekrit er spennende. Den er vel mest beregnet på markedet for custom-installasjoner, men virker jo mer kapabel enn Sneaky. Linn foretrekker nok at folk kjøper Majik DS-I.Gratulerer med NAP500 Vidar!
Spennende balthar! Hvilket grønt lys er innvilget fortsatt oppholdstillatelse da?balthar skrev:grattis med linn HH..blir spennende hva du fortellerHH skrev:Ja da har jeg gjort som Linn ønsker og bestilt meg en Majik DS-I. Har den i hende innen en ukes tid sier Kontrapunkt. Deilig å få alle boksene samlet i en. Det er åpenbart mindre plass i en 3 roms på torshov enn i en enebolig i KristiansundBach_Man skrev:Fidelio skrev:Edit: Så nettopp produktbladet for nye Sekrit DS-I, half size box designet for å gjemmes unna med DS-spiller, S/PDIF-innganger, analoge innganger, forforsterker og 2x70W effektforsterker. Mulig jeg må revurdere Sneaky til stueanlegg gitt. Man får jo vesentlig større valgmulighet mht høyttaler med denne. Hadde Naim kommet med en slik boks hadde jeg kjøpt den på flekken.
Enig, Sekrit er spennende. Den er vel mest beregnet på markedet for custom-installasjoner, men virker jo mer kapabel enn Sneaky. Linn foretrekker nok at folk kjøper Majik DS-I.Gratulerer med NAP500 Vidar!
her blir også en 7 boks forsterker redusert til 3 bokser...et grønt lys blir![]()
Tipper Superline blirHH skrev:Spennende balthar! Hvilket grønt lys er innvilget fortsatt oppholdstillatelse da?balthar skrev:grattis med linn HH..blir spennende hva du fortellerHH skrev:Ja da har jeg gjort som Linn ønsker og bestilt meg en Majik DS-I. Har den i hende innen en ukes tid sier Kontrapunkt. Deilig å få alle boksene samlet i en. Det er åpenbart mindre plass i en 3 roms på torshov enn i en enebolig i KristiansundBach_Man skrev:Fidelio skrev:Edit: Så nettopp produktbladet for nye Sekrit DS-I, half size box designet for å gjemmes unna med DS-spiller, S/PDIF-innganger, analoge innganger, forforsterker og 2x70W effektforsterker. Mulig jeg må revurdere Sneaky til stueanlegg gitt. Man får jo vesentlig større valgmulighet mht høyttaler med denne. Hadde Naim kommet med en slik boks hadde jeg kjøpt den på flekken.
her blir også en 7 boks forsterker redusert til 3 bokser...et grønt lys blir![]()
just guessHH skrev:Spennende balthar! Hvilket grønt lys er innvilget fortsatt oppholdstillatelse da?balthar skrev:grattis med linn HH..blir spennende hva du fortellerHH skrev:Ja da har jeg gjort som Linn ønsker og bestilt meg en Majik DS-I. Har den i hende innen en ukes tid sier Kontrapunkt. Deilig å få alle boksene samlet i en. Det er åpenbart mindre plass i en 3 roms på torshov enn i en enebolig i KristiansundBach_Man skrev:Fidelio skrev:Edit: Så nettopp produktbladet for nye Sekrit DS-I, half size box designet for å gjemmes unna med DS-spiller, S/PDIF-innganger, analoge innganger, forforsterker og 2x70W effektforsterker. Mulig jeg må revurdere Sneaky til stueanlegg gitt. Man får jo vesentlig større valgmulighet mht høyttaler med denne. Hadde Naim kommet med en slik boks hadde jeg kjøpt den på flekken.
Gra gjetta ser det ut som. Da er vel alt utenom Fraim og Superline tysk produsert, er det ikke? Ser lekkert ut Baltharleon skrev:Tipper Superline blirHH skrev:Spennende balthar! Hvilket grønt lys er innvilget fortsatt oppholdstillatelse da?balthar skrev:grattis med linn HH..blir spennende hva du fortellerHH skrev:Ja da har jeg gjort som Linn ønsker og bestilt meg en Majik DS-I. Har den i hende innen en ukes tid sier Kontrapunkt. Deilig å få alle boksene samlet i en. Det er åpenbart mindre plass i en 3 roms på torshov enn i en enebolig i KristiansundBach_Man skrev:Fidelio skrev:Edit: Så nettopp produktbladet for nye Sekrit DS-I, half size box designet for å gjemmes unna med DS-spiller, S/PDIF-innganger, analoge innganger, forforsterker og 2x70W effektforsterker. Mulig jeg må revurdere Sneaky til stueanlegg gitt. Man får jo vesentlig større valgmulighet mht høyttaler med denne. Hadde Naim kommet med en slik boks hadde jeg kjøpt den på flekken.
![]()
Tiltredes! Nydelig spillerMan skrev:Det der er platespilleren sin Balthar! En slik skal jeg også ha meg en gang i fremtiden. Bruker du 3-fase?
Sting: Tålmodighet er alfa og omega innen hifi!!!Sting skrev:Beundrer den selvkontrollen du oppviser ved at du klarer å vente Vidar PUtrolig tiltalende komponenter Naim lager. Håper jeg får mulighet til å høre et slikt topp Naim oppsett en dag..
Mvh Tom
Fyttikatta! For en drømmeforsterker du har fått deg! Gratulerer.Vidar P skrev:Jøss, denne var usedvanlig flott. Bilder gir helt feil inntrykk av en halvfeit overvokst Naim... merkelig nok, det er den definitivt ikke; den er ultrasexy i virkeligheten!
helt riktig....den del overta powercontrol 2 ved siden av superline. den forsynner opp til 3 bokser sammetdig...hos meg er det pre ampen og superline...Bach_Man skrev:Men du må jo ha power til Superline, eller?
Takker, det var det jeg trodde. Husker du det, eller fins infoen noe lett tilgjengelig sted?Steinar O skrev:Den grå ringen på Hiline skal mot kilde...