Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.159
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Den kabelen har iallefall jeg bestillt og mottat. Har desverre ikke fått testet den ut enda.

Fidelio

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Antall liker
    672
    Wow, grattis med 500 Vidar. Jeg synes den ser griselekker ut, den har en viss "Metropolis-faktor" over seg. Synd baksiden ikke står til skue i daglig bruk, de kjøleribbene ser ut som de kommer fra foajéen på Chrysler-building eller noe!

SOEDAL

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Antall liker
    507

Wright

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Antall liker
    2
    Må ta et forbehold om at jeg ikke vet mer om dette en noen minutters google-søking gir, så setter pris på om det ikke er skyting før daggry som er straffen om det ikke virker. ;)

ketilb

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.10.2009
    Antall liker
    138
    Sted
    Sør-Helgeland
    Torget vurderinger
    15
    Carter skrev:
    Vidar P skrev:
    SOEDAL skrev:
    Vidar P skrev:
    SOEDAL skrev:
    Vidar det siste bildet gir meg frysninger. Fyttigrisen så lyst jeg har til å høre og se!
    Soedal; det er veldig enkelt å høre og å se. Det er bare å troppe opp det. Velkommen skal du være!
    Det er bare en bokstav som skiller våre hjembyer, men mange mil. :)
    Hvis du synes Headline/K701 er dyrt så må jeg dessverre skuffe deg ytterligere; du trenger en psu til Headline. Det gjør det ikke billigere.

Men det er jo svinebillig ift hvor bra det låter da. Stax og Naim er vel ikke hva jeg ville ha satset på akkurat (har Stax selv, men stoler ikke på at brannforsikringa mi dekker slike eksperimenter).
    Soedal, mener du kan bruke den andre utgangen på din FC2x til å forsyne en Headline, ettersom du ikke bruker den til et annet Naim-produkt. Du trenger da en Snaic til Slic-kabel. Det ligger (lå) forøvrig en nyere Headline på bruktbørsen.
    Det var jeg som la ut min Headline, fordi jeg tenkte jeg kunne bruke hodetlf-utgangen på SuperNait til det forholdvis lite jeg bruker headset. Har nå sammenliknet Headline/FC2x og utg på SN, og må si forskjellen er så stor, at Headline blir værende (lite bruk eller ei).

Headline kan kobles på FC2x med en Slic (5 pin to 2 pin), denne koster ca halvdelen af en vanlig Snaic. Kan kun anbefale Headline, fantastisk lyd til prisen (vet jeg nå). Signalkabel følger med Headline, og det er mulig å få med din eller rca (må sies ved bestilling).

EDIT: Signalkabel er fastmontert i Headline-enden, i den andre enden kan den fåes som din eller rca

Anfield

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Antall liker
    42
    Vidar P skrev:
    iSaint skrev:
    Hvor ble det av Vidar P ??? ;D
    Han hører på plater i kveld. Barnevakt fordi kona er på julebord, og knerten koser seg med barne-tv på tv-stua, så da er kysten klar.. det hun ikke hører har jeg ikke vondt av.
    En er vel strengt tatt ikke barnevakt for egne barn... ;) At du blir fraværende er jo et kvalitetstegn, og å lytte til musikk er jo strengt tatt derfor du har gjort denne oppgraderingen. Som igjen leder til følgende spørsmål: Gjort deg noen betraktninger angående forskjellene 300 vs 500?

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Herre min hatt, Vidar P. Nok en gang gratulere med fantastisk oppsett. Det oser luksus helt hit.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Fikk endelig koblet opp Superline med den nye OC9-pickupen (takk til Vidar P og andre for inspirasjon).... Fordømt bra lyd det plutselig ble! Og det med RIAAen koblet rett i Uniti. Tidligere var vinyl-lyden på høyde med cdspilleren, nå har det blitt en klasseforskjell (også i pris må jeg få bemerke). Får håpe jeg klarer å leve med forskjellen uten å gjøre noen flere investeringer i digitalavspilling.

S

Steinar O

Gjest
    Bach_Man skrev:
    Fikk endelig koblet opp Superline med den nye OC9-pickupen (takk til Vidar P og andre for inspirasjon)....
    Er temmelig sikker på at jeg ikke har vært en av inspiratorene her :) med min innfallsvinkel til vinyl.
    Uansett, spennende å lese om de ulike prosjektene.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Bare synd at jeg ikke var i posisjon til å kjøpe Sondeken din da den var for salg. Har en følelse av at jeg ender opp med en LP12 en gang i løpet av nyåret.

Jeg synes også det er kjekt å lese om folks prosjekter. Tråden lever så absolutt, og det virker å være mål og mening i det de fleste foretar seg.

S

Steinar O

Gjest
    Bach_Man skrev:
    Bare synd at jeg ikke var i posisjon til å kjøpe Sondeken din da den var for salg. Har en følelse av at jeg ender opp med en LP12 en gang i løpet av nyåret.
    Om du ikke spiller 45rpm, så kan du jo starte i det små, med kjøp av PSU for lp12 ;)
    Den står der bare...og ser dumt på meg. Fikk et bud, men selger ikke til 1/2 pris.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Ja, jeg ser jo for meg en Naimifisert LP12 med Aro, så kanskje jeg gjør det. :D

Da Stereophile testet Ekos/Lingo mot Aro/Armageddon kommenterte de at PSU og arm utfylte hverandre i begge tilfeller. Men Vidar P mener vel sikkert at det går fint an å blande?

S

Steinar O

Gjest
    Bach_Man skrev:
    Ja, jeg ser jo for meg en Naimifisert LP12 med Aro, så kanskje jeg gjør det. :D

Da Stereophile testet Ekos/Lingo mot Aro/Armageddon kommenterte de at PSU og arm utfylte hverandre i begge tilfeller. Men Vidar P mener vel sikkert at det går fint an å blande?
    Jeg testet aldri Lingo mot Armag. men FZ har vel gjort det, Lingo1 mener jeg å huske?

Fikk aldri hørt LP12/Arm/ARO, men etter å ha lest mye om forskjeller og hva de ulike Linn vs Naim presenterer var jeg rimelig sikker på at Naim var for meg.

Wright

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Antall liker
    2
    Bare delvis Naim-relatert, men ... nå låter anlegget så fint, og TV-programmet viser bare ræl, så jeg drar og kjøper et møbel der jeg ikke har plass til TV – kun stereoanlegg. Hvis noen vil ha den forbannede tidstyven er det bare å hente – heretter blir det mye musikk og lite annet. :)

nacka

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.11.2007
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    Hei, har lest meg opp på Naim på tråden men fortsatt litt i villrede rundt alle ekstrabokser, matching med andre merker, kabler osv.
    Har to spørsmål:
    1. Gitt budsjett på 100 k, har platespiller og cd spiller, samt Sonus faber Cremona auditor, hva anbefales mht forsterkere?
    2. Har idag Bryston BP26 samt 4bsst sluttrinn. Vil Naim låte bedre...? og hva med kabler, må jeg bytte det jeg har?
    Nacka

Wright

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Antall liker
    2
    1: Har du en CD-spiller du ønsker å beholde, også i et Naim-system? Er budsjettet med tanke på kjøp av nytt eller brukt utstyr? Du får jo et fabelaktig forsterkersett til den prisen.
    2: I denne tråden vil du neppe få et nøytralt svar på om Naim vil låte bedre enn det du har nå – dette er fanklubben! Kabler ... den kjenner jeg at jeg ikke er kompetent til å svare på, har aldri gjort annet enn å bruke det som følger med. Noen agnostikere som føler seg kallet? ;D

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Anbefalte kabler følger med Naimkomponentene. Nyere Naimforsterkere har RCA-innganger. Ikke tenk mer på det. Unntaket er høyttalerkabel. Her er Naims Naca5 et godt valg.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    12.143
    Torget vurderinger
    2
    Brasse skrev:
    Skal forresten prøve en NAIM i helga. Rapport kommer 8)
    Gleder meg til å høre om dine erfaringer her; Audio Note høyttalere med Naim elektronikk har etter min oppfatning en sjelden evne til klangformidling. Synes ikke jeg har hørt noen annen høyttalertype vise med så stor tydelighet at Naim er unike (blant transistorforsterkere, altså) på dette med klangfarger. Så selv om det er en litt uvanlig kombinasjon er faktisk AN mine favoritthøyttalere på Naim. Tett fulgt av Naim's egne høyttalere og Monitor Audio. Men de to sistnevnte kan ikke matche AN's fantastiske evne til formidling av komplett instrumentklang, slik jeg opplever det.

Mvh
    Håkon Rognlien

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    nacka skrev:
    Hei, har lest meg opp på Naim på tråden men fortsatt litt i villrede rundt alle ekstrabokser, matching med andre merker, kabler osv.
    Har to spørsmål:
    1. Gitt budsjett på 100 k, har platespiller og cd spiller, samt Sonus faber Cremona auditor, hva anbefales mht forsterkere?
    2. Har idag Bryston BP26 samt 4bsst sluttrinn. Vil Naim låte bedre...? og hva med kabler, må jeg bytte det jeg har?
    Nacka

right now you have a fantastic reference top system on the used marked here. it´s almost half of new price and like new. it is an opportunity ,if you want to move on. the advantage with naim is, that you don´t need to experiment so much with cables. use the original ( quite reasonable from price as well ) and you in heaven ;) just enjoy the music. and with a 252/sup/200 you definitely will. i even think it will suite with your cremonas. but that´s a matter of demo. i though don´t know about your cd player ( what brand is it ? ). as you might read through the naim thread , you noticed ,that the source is a very important point here. you can be very sure , that a cds3 with an external power supply will give you highest enjoyment of listening to music, since it is build for that kind of pre. it is again a matter of demo, if you will like your cd player in a naim system ( if you want to hold on to it ).your set right now will sound definitely different from a 252/sup/200.a bryston set is an excellent combo,but the focus on the presentation is a bit different from naim.

the talk about the 252 on the english naimforum i simply don´t undertsand. the 252 is an excellent pre. a 52 was and still is it ,but the 252 is a clear improvement. after owning both of them i wouldn´t have to choose anymore to be honest.

for 100k you could add a superline ( riaa ) ,which will be connected and get the power from the 252. optionally you will have 2 power amps to chose from above the 200. a 250.2 ..nilsen64 owns one. or the 300,which is one of the best power amps on the marked .vidar and steinar has owned those here.

the superline will definitely be a first choice for your turntable set up...

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    the mistake i made....

if you don´t have space for naim activation, don´t listen to one. i did and simply don´t have the space to keep it. the 252/sup/superline/snaxo/hicap/power was a magical and fantastic set. i tried it on the end of an sbl and ibl. the ibl suites my taste and room better so i keep it. i also want to keep the activation. ibl sand sbl are simply made for that and , if you listen, then you will undertsand.of course , both are also great speakers without activation ! but active make sense for those two ( included sl2 and dbl , nbl ). to reduce the boxes ( and as a recation to seldom 2nd hand phonosophie pre ) i changed back to phonosophie, which gives me the activation within a 2 boxsystem. it is certainly not that magic compared to the upper mentioned set, but a fun on its own and very enjoyable. i will hold on to it for a while. for me it is just one last possibility to get happy with a naim set in passive mode ;)..but i guess ,that is not within my budget right now.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    balthar skrev:
    the superline will definitely be a first choice for your turntable set up...
    Jeg må på ny gi uttrykk for den begeistringen jeg føler for Superline. Det er den største forbedringen jeg har hørt i hittil i mitt system. Plutselig høres den ganske beskjedne Regaen ut som en spiller av en viss klasse, med rik og sofistikert lyd. Har satt resistiv last på 500R nå, og da kom det til betydelige mengder PRaT også. Det mest oppløftende er jo at Superline fremdeles kan vokse betraktelig med bedre PSU, bedre platespiller eller rett og slett bedre system, men jeg føler ikke at jeg trenger mer heller.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Forstår deg dithen at du som meg finner 100R og 220R treigere og mer livløs enn 500R (og i mitt tilfelle også 1kR)? Siden du mener 500R bringer mer pr&t mener jeg.
    Vi hadde vel noen poster om dette litt tidligere i tråden synes jeg å huske, spurte ikke du om dette og fikk forskjellige svar? Det var vel før du hadde prøvd forskjellig? Spennende.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Synes spesielt skarptrommer står mye mer ut på 500R, som de gjør i live musikk. Men lyden virker jo samtidig litt fyldigere på 100R, så her må det prioriteres. Har ikke brukt så mye tid på 220R og 1K, men sistnevnte ble i utgangspunktet litt for kvass og tynn. Som du sa er det jo også betydelig interaksjon med resten av systemet.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Ja, det har vel mye med hvordan systemet ellers låter. Men 100R har for lite pr&t med både OC9 og AT33EV hos meg, mens med 220R begynner det å hjelpe. 1kR har jeg såvidt jeg husker kun prøvd med AT33EV.

Men det kan være lurt å ha i bakhodet at man iht gammel Naim/Linn-visdom (se f.eks FEP-testen) setter opp alt dette elektriske først og fremst for å maksimalisere pr&t og informasjon, og så får man heller finjustere noen cm på høyttalerne for å korrigere klangbalansen etterpå. Det er dermed i mitt syn ikke alltid nok bare å bytte en ting, man får ofte også korrigere litt på andre ting i henhold etterpå. Dette kompliseres jo med flere kilder.

Eksempel på etterjustering er når jeg bytter effektforsterker her; høyttalerne flytter noen cm hit og dit før ting er som det skal. Jeg har ikke helt kommet dit ennå med 500.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Det høres ut som gode råd. Det skal jo stemme med hodetelefoner også.

Tror forresten at alle sammen her venter i spenning på å høre dommen over NAP500. Men det er vel kanskje ennå litt tidlig?

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Den gir endel mer palpabel energi til alle instrumenter og stemmer, særlig iørenfallende er at den highlighter det fysiske aspektet ved mellombassen/grunntonen med høyttalerne mine i rommet mitt. Så jeg har prøvd å trekke høyttalerne bittelitt ut for å kompensere til hva jeg er vant til, no sweat. Og den er lynrask og bouncy med de store høyttalerne; pr&t er utrolig.

Og den går høøøøøyt på en helt uvirkelig uanstrengt måte. Man kan bare skru opp, og alt som skjer er at det blir høyere... alle artister holder seg på sin plass, ingenting hopper frem.

Jeg må nok bruke noen dager til å venne meg til den nye klangen; denne virker å være noe grovere i målet, mens 300 virker umiddelbart kanskje litt mer finurlig finmasket, frisk og åpen. Det kan skyldes 500's ekstra palpable grunntoneklang og energi kanskje. De låter ikke likt, og jeg må bruke litt tid på å stille inn til 500. Den virker å være verdt hver krone iallefall.

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    ja superline er et utmerket produkt :)...den er bare så riktig !

spennende hva du skriver om nap 500...har hørt på den flere ganger men aldri sammenlignet 300 med 500.du er vel de eneste her, som kan beskriver forsjelen mellom de 2. er det kanskje lit av karakter som 200 mot 250.2 ?

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje kan det oppleves litt slik ut ifra klangbalanse hvis man lytter helt overfladisk på det, men det blir antakelig allikevel feil å si det slik, fordi det synes å være mye mer enn det.

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    Vidar P skrev:
    Kanskje kan det oppleves litt slik ut ifra klangbalanse hvis man lytter helt overfladisk på det, men det blir antakelig allikevel feil å si det slik, fordi det synes å være mye mer enn det.
    ja, kan tenker meg det selfølgelig...500 er ja en mye mer refinert boks :)...

tror dere at naim kunne bygge en super referanse nait ? på niveau av 252/250.2 eller 300 i en boks ? sel vis det blir 500 høyde ( men utten ekstern strøm ) ? rega har gjørt det akurat. isis og osiris . begge kommer naim referanse topen ganske nær ( 500 serien ). selfølgelig er lyden lit forsjel, men tror ikke akurat mindre engasjerende å høre på. selfølgelig alt basiert bare på meldinger fra netet.

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    bachman ..hvordan kobler du superline til din unity ?...spennede , at det fungere så bra hos deg med en unity :)...en riaa har ja så mye å si...jeg kunne prøve min med min supercap faktisk , men har ikke burndy til det. 252 burndy fungere ikke mellom superline og supercap...tror det må blir snaxo burndy...skulle veldig gjere høre hva en supercap gjøre med en superline. har hørt den direte fra 252 og med hi cap , men aldri med supercap.

Fidelio

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Antall liker
    672
    balthar skrev:
    tror dere at naim kunne bygge en super referanse nait ? på niveau av 252/250.2 eller 300 i en boks ? sel vis det blir 500 høyde ( men utten ekstern strøm ) ? rega har gjørt det akurat. isis og osiris . begge kommer naim referanse topen ganske nær ( 500 serien ). selfølgelig er lyden lit forsjel, men tror ikke akurat mindre engasjerende å høre på. selfølgelig alt basiert bare på meldinger fra netet.
    Skulle ikke Supernait være Naims "referanse" integrerte? Tror de vil slå bena litt under seg selv hvis de bygger en Nait som er på nivå med 252/250.2.

Ligger en omtale av ISIS her. Skribenten har eid en CD555 i en del år og sammenligner disse.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    balthar skrev:
    bachman ..hvordan kobler du superline til din unity ?
    Jeg kobler den rett inn i Uniti med en svart snaic, så den forsynes fra strømuttaket. Det fungerer bra som sagt, men jeg er sikker på at det er mye å gå på med ekstern PSU, og da spesielt en dedikert Supercap. Min egen plan er å skaffe en Hicap2 med tiden. Det er jo nettopp Supercap-kombinasjonen som mange anmeldere har utropt til en av verdens beste RIAA-løsninger. Bl.a. Har Martin Colloms gitt den en astronomisk rangering i sin utstyrsliste ( http://www.hificritic.com/colloms/phonoamps.aspx ). Og du kan også lese en entusiastisk omtale i Tone 21: http://www.tonepublications.com/magazine/toneaudio-magazine-issue-21/

Så du burde jo absolutt forsøke den med Burndy fra Supercap. Hvordan fungerer det dersom man samtidig bruker 252? Går det en vanlig snaic fra forforsterkeren da eller?

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Fidelio skrev:
    balthar skrev:
    Skulle ikke Supernait være Naims "referanse" integrerte? Tror de vil slå bena litt under seg selv hvis de bygger en Nait som er på nivå med 252/250.2.
    Det jeg synes de burde gjøre er å bygge aktive høyttalere på NAP300/500-nivå som kan kobles direkte til NAC552, mye det samme som linn har gjort med sitt über-elegante Klimax-system.

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    Fidelio skrev:
    balthar skrev:

Ligger en omtale av ISIS her. Skribenten har eid en CD555 i en del år og sammenligner disse.
    ja supernait skulle være det , men også klar at den er ikke det...så bra den er for seg sel.og den er det :)

jeg spøre mer etter en enda mer avansert løsning...kanskje naim slå bena litt under seg selv hvis de bygger en nait som er på nivå med 252/250.2, men de kommer å misser også en del kjøper, vis de holder med på disse bokssammleri...jeg tror tenden går lit andere vei.naim har veldig loyalt kjøpere...og forstårlig hvorfor...men tror det kommer ikke å holder med tiden.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Har du prøvd Supernait sammen med Supercap, balthar?

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    spennende bachman.fint at det fungere direkte fra din unity :)...men da beginner vi igjen med hicapen :)..så pløtselig blir det 3 bokser igjen..kanskje det forstyrer deg ikke likevel...

synst også en spennende løsning med 552 og aktive høyttaller :)
    linn for det til. i ganske pen små pakkning...men da var det med lyden...

blir spennede hva HH forteller om sin ny majik i ds ....

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    balthar skrev:
    spennende bachman.fint at det fungere direkte fra din unity :)...men da beginner vi igjen med hicapen :)..så pløtselig blir det 3 bokser igjen..kanskje det forstyrer deg ikke likevel...
    Jeg skjønner godt poenget. Filosofien jeg har rundt dette i min nåværende leilighet er at jeg vil holde anlegget mest mulig enkelt. Nå står Uniti og Rega P5 på toppen av en skjenk, med alle småbokserne skjult bak skapdørene. Ledninger skjules jo også på den måten. Jeg må skaffe meg et kamera så jeg kan vise bilder. Funker fint det opptil et visst punkt. Jeg tror nok også det kan være forbedringer å hente på skifte ut høyttalerne i stedet for flere elektronikkoppgraderinger, Harbeth er en het kandidat.

Men jeg har inntrykk av at du er svært kresen på lyd, ettersom Supernait får stryk, og da blir jo alt mye vanskeligere. Jeg vil ikke uten videre avskrive lyden av Linn Klimax. Kanskje har du negative erfaringer? Klimax DS skal i hvert fall være en suveren spiller, på høyde med Naims beste.

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.310
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    8
    Noen her som kjenner til Avondales produkter, og da spesielt strømforsyninger?

Det ser for mitt utrente øye ut som skikkelige produkter.

e-h

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.04.2006
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    2
    balthar skrev:
    jeg spøre mer etter en enda mer avansert løsning...kanskje naim slå bena litt under seg selv hvis de bygger en nait som er på nivå med 252/250.2, men de kommer å misser også en del kjøper, vis de holder med på disse bokssammleri...jeg tror tenden går lit andere vei.naim har veldig loyalt kjøpere...og forstårlig hvorfor...men tror det kommer ikke å holder med tiden.
    Så enig, så enig. Det er nok dette Naim også har skjønt. Her kommer Supernait, PowerLine, NaimUniti, Ovator, NaimDAC. Snart er det ikke mer igjen av tradisjonell flat-earth ;D

Men dette gjelder jo ikke bare Naim. Hele markedet er i forandring nå som utviklingen har satt fart.

S

Steinar O

Gjest
    Bach_Man skrev:
    Har du prøvd Supernait sammen med Supercap, balthar?
    Dette må være en kjempeløsning?
    Rapport fra 252/300 kjøper i Sverige var at SN ble totalforvandlet med Supercap tilkoblet.
    Subjektivt selvfølgelig.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn