Poirot
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.07.2007
- Antall liker
- 2.101
Sikkert Spiral(is)fjæraLille_Adam skrev:Hvilken fjær?
Sikkert Spiral(is)fjæraLille_Adam skrev:Hvilken fjær?
Drivfjæra, hvis det er det den heter? Den man trekker for at klokka skal gå. Trakk den i kveld og brått sa det "ploink" og klokka stoppet!! :-[Super skrev:Sikkert Spiral(is)fjæraLille_Adam skrev:Hvilken fjær?
Jeg har nok min fartstid dit etter 11 år med tidligere samboer fra Reykjavikrocknrolla skrev:Både fly + hotell er overkommelig priset så hvorfor ikke ta turen .. øya er verdt et besøk
Gotcha. Det står sikkert tidligere i tråden, men hvilken Rolex er det snakk om?Spiralis skrev:Drivfjæra, hvis det er det den heter? Den man trekker for at klokka skal gå. Trakk den i kveld og brått sa det "ploink" og klokka stoppet!! :-[
Garanti??? På et ut fra midt på 70 tallet?? Redd det ikke er så gode garantiordninger, selv på Rolex!
40 og 42 mm. Passe størrelse.VilhelmW skrev:Flotte og solide bruksklokker! De ser nokså store ut; er det 44 m.m.?
Ja, 48 m.m. er drøyt - reine vegguret!! Min Sinn UX Sdr GsG9 er 44 m.m., og den er stor nok. Og veldig lesbart. Jeg skal ikke ha større klokke.roesok skrev:40 og 42 mm. Passe størrelse.VilhelmW skrev:Flotte og solide bruksklokker! De ser nokså store ut; er det 44 m.m.?
Kjøpte for noe siden en Invicta på 48 mm., synest det blir i meste laget...
Tja, ca 10 mm. Temmelig standard vil jeg tro.Jan_I skrev:Hvor tykk er denne wengeren roesok?
48mm!!VilhelmW skrev:Ja, 48 m.m. er drøyt - reine vegguret!! Min Sinn UX Sdr GsG9 er 44 m.m., og den er stor nok. Og veldig lesbart. Jeg skal ikke ha større klokke.
Neiiida- har tre stk som er 47-48mm. Og det som er fint med dem jeg har, er at om en har glemt hammer når en foreks. kommer på hytta - kan disse brukes ;DVoff skrev:48mm!!VilhelmW skrev:Ja, 48 m.m. er drøyt - reine vegguret!! Min Sinn UX Sdr GsG9 er 44 m.m., og den er stor nok. Og veldig lesbart. Jeg skal ikke ha større klokke.
Swiss Legend Maverick er 45mm og DET ER SVÆRT!
Denne endurance modellen har Sapphitek samme som din maverick.Voff skrev:Er samme uret som min; Swiss legend Maverick. Har Ronda 5030.D urverk. Den du har kjøpt er en Endurance. Vurderte den men den har bare mineralglass mens Mavericken har Saffirglass. Klokka er svær!
Jammen har du rett. De to Endurance med gyllen kasse og lenke har safirglass; de øvrige mineralglass.aNvA skrev:Denne endurance modellen har Sapphitek samme som din maverick.Voff skrev:Er samme uret som min; Swiss legend Maverick. Har Ronda 5030.D urverk. Den du har kjøpt er en Endurance. Vurderte den men den har bare mineralglass mens Mavericken har Saffirglass. Klokka er svær!
Står oppført med G10.211 urverk noe som skal være samme som ronda 5040D
Sapphitek er ikke safirglass.Voff skrev:Jammen har du rett. De to Endurance med gyllen kasse og lenke har safirglass; de øvrige mineralglass.aNvA skrev:Denne endurance modellen har Sapphitek samme som din maverick.Voff skrev:Er samme uret som min; Swiss legend Maverick. Har Ronda 5030.D urverk. Den du har kjøpt er en Endurance. Vurderte den men den har bare mineralglass mens Mavericken har Saffirglass. Klokka er svær!
Står oppført med G10.211 urverk noe som skal være samme som ronda 5040D
170$bjornh skrev:Hva kostet de på ebay?
Auda! ;DaNvA skrev:170$bjornh skrev:Hva kostet de på ebay?
Har WOW hatt denne til 99$?Voff skrev:Auda! ;DaNvA skrev:170$bjornh skrev:Hva kostet de på ebay?
Nå koster akkurat denne farga $199 hos Worlofwatches men de kommer ofte med tilbud...F.eks ba de meg akkurat nå om å legge inn et bud på klokka!
Disse varierer i pris mellom $99 og $199 avhengig av farge. De dyrere får du tilbud om å gi bud! Min kostet $180 (det gjør den fremdeles) nedsatt fra $990 , men jeg fikk tilbud om $99 hvis jeg bestemte meg innen èn time... ;DaNvA skrev:Har WOW hatt denne til 99$?
Smaken er som baken. Det irriterer meg at den røde nå koster $88. Da jeg kjøpte kostet den $180. Så jeg valgte en gul med sort kasse til $99.bjornh skrev:Billig. Tas i mot med takk. ;D
EDIT: jeg ser jeg kan få de rimeligst til 128$ som er 740,- kr. Det er kanskje ganske rimelig? Hva er den peneste fargen av de til 88$?
Disse også, men de koster $180...bjornh skrev:
Ja det er et problem. Synes som om svæææære ur er in. Særlig hvis du vil ha chronograf. Mitt neste ur skal ikke være større enn 40mm diameter.Jan_I skrev:Har sett litt på ebay i kveld, og det som slår meg er at det er veldig lite med små og tynne ur ( uten at det skal bli dameur :-\ )
Noen tips på små og tynne ur?
Gikk igjennom over 50 sider i kveld, og de eneste jeg fant var noen billigurVoff skrev:Ja det er et problem. Synes som on svæææære ur er inn. Særlig hvis du vil ha chronograf. Mitt neste ur skal ikke være større enn 40mm diameter.Jan_I skrev:Har sett litt på ebay i kveld, og det som slår meg er at det er veldig lite med små og tynne ur ( uten at det skal bli dameur :-\ )
Noen tips på små og tynne ur?