Distinctive
Æresmedlem
Prioriterer friidrett og Braut Haaland i kveld, for min del.
Jeg lyttet lenge til musikk med Windom i går, men trenger mer tid til å virkelig å høre endringene sammenlignet med Snowmass. Er heller ikke så analytisk ift. lyd som mange på PS Audio sitt forum:Blev lyden så bedre?
Ikke helt forstået! Er der endnu et nyt program på vej allerede?Neste blir sikkert trickle-down fra TSS som indikert - blir nok en signifikant forbedring fra Windom.
Nei, men Ted utvikler Ted Smith Signature (TSS) DAC som er en all-assault DAC nærmest uten kompromisser (med unntak av enclosure) og han har sagt at TSS deler en del med DS mhp. software plattform slik at en del features og måter å gjøre ting på i TSS kan overføres i begrenset grad til DS. Vi må nok vente på release av TSS før vi ser denne utgaven. Vi kan ikke utelukke at det kommer en Windom-replacement i mellomtiden, men TSS er ikke langt unna alfa stadie.Ikke helt forstået! Er der endnu et nyt program på vej allerede?Neste blir sikkert trickle-down fra TSS som indikert - blir nok en signifikant forbedring fra Windom.
Lekkert oppsett du har med PS Audio og Piega Er det BHK du har i midten? Jeg har de nye Stellar M1200 blokken som også spiller makaløst på Piega 50.2.
Nei, det er en P15 Power PlantLekkert oppsett du har med PS Audio og Piega Er det BHK du har i midten? Jeg har de nye Stellar M1200 blokken som også spiller makaløst på Piega 50.2.
PS Audio skriver:Hvad er egentlig nyt i forhold til forrige model?
Har ikke stereo+ hatt test av BHK settet? Mener jeg har lest det, men finner det ikke igjen - kanskje min fantasi har løpt løpsk
Men profiterer af en god pre.Åpenbart noe som stiller alt annet i skyggen.
Appene BubbleUPnP eller McontrolHDHEI. er det noen her som kan tipse meg om hvordan man streamer gjennom PS Audio Stellar Strata Fått den koblet opp mot wifi, ser Strata på Iphone og da Spotify, men det blir ikke noe lyd Leser i manualen at streaming styres enkelt med PS Audio sin egen app, men den finner jeg ikke
Hei. Takk for tips, skal sjekke ut begge. Sveinung hos Mala hjalp med også med tips at PS ved streaming må stå på input 9, Bridge da fikk jeg lyd med spotify, men fortsatt ikke mulig å spille av nettradio slik som RadioparadiseAppene BubbleUPnP eller McontrolHD
Interessant lesning om P20 0g P15 og dine erfaringer. Det fine ved å handle hos Mala Audio er muligheter for hjemlån å testing i egen stue. Det skumle ved hjemlån er at utstyret har en tendens til å bli her, det har i hvertfall skjedd meg, og det siste var PS Audio M1200 som spiller forrykende på mine Piega ht. Savner egentlig ingenting når det gjelder dynamikk og klarhet men har en svak brumming i begge høytalere når det ikke spilles musikk. Jeg har som sagt mulighet for å teste ut P12, skal bli morro å sammeligne og og høre forskjeller med og uten "ren" strøm.Har hatt en P15 nå i to og et halvt år. Alltid ca. 1.5 - 2 % THD inn; 0.1 ut til komponenter. Hører forskjell, ja. Med hjemlån, så kan du se THD inn hos deg også (P12 kan vel vise det?)
Link til min første post med lån av en P20
Link til min post etter at jeg fikk P15
Ja vi snakker mye penger for å få bedre strøm, men har lest meg opp litt på denne regeneratoren fra PS og tenker å ta sjansen på et hjemlån med fare for å gå på en smell Hva har du i ditt anlegg?Regenerering av strøm har noe for seg og PS Audio leverer bra varer.
(Strømrens og -regenerering fungerer på to helt ulike måter og kan med hell kombineres, selv om det selvsagt kan være grenser for hvor mye penger man vil legge i strømmen.)
Om du ikke tenker å kjøpe, så ikke lån med deg hjem. Da blir det nedtur når du må returnere regeneratoren.
Det skal den ikke ha. Hvilke HT har du?SPEC'ene har litt tomgangsstøy i høyttalerne