Brasse skrev:
Pure Music kan sendes til Airport gjennom Airfoil.
Jeg er klar over at det er mulig å gjøre som du beskriver, men noe av ponget her å slippe å sende tråløst. Det er flere brukere på det trådløse nettet i huset og min erfaring er at avspillingen blir mer stabil når signalet går i kabel fra MacMini til AE.
Hvis det er slik at PM ikke fungerer i den konfigurasjonen jeg har på avpilling fra harddisk så må det jo være en stor mangel med programmet spesielt siden avspilling kun med iTunes er helt problemfritt.
MEN jeg velger foreløpig å tro at det er jeg som har gjort en feil et eller annet sted i oppsettet slik at det ikke fungerer med PM.
Det var her jeg håpte at noen som kanskje er mer datakyndig enn meg og som har erfaring med PM kan komme med tips.
Forslag som går på å koble anlegget sammen på en annen måte for å få PM til å fungere vil bare være et erkjennelse av at PM ikke er så enkelt som noen påstår og at PM heller ikke har samme brukervennlighet som iTunes uten PM. MEN igjen vil jeg nevne at jeg absolutt holder muligheten åpen for at det er jeg som gjør en eller annen feil.
Hvis det allikevel skulle vise seg PM ikke fungerer i mitt oppsett så har programmet etter min mening en stor mangel, men jeg håper at det ikke er tilfelle for det hadde vært interessant å sjekke om jeg også hører den lydforskjellen som enkelte i denne tråden rapporterer om.
Jeg har forøvrig gjort alt slik det står i den delen av brukermanualen som johnnygrandis hadde limt inn i sitt innlegg.