Har nå bladd gjennom denne etterhvert veldig lange tråden. (Nesten så jeg må starte en ny for å få oversikt...)
Det som slår meg er hvor lærerikt og utfordrende det er å diskutere hifi med (og ikke minst møte IRL) medlemmene her på forumet.
Å få input fra andre som ikke sitter og hører på dette anlegget hver bidige dag, og som har andre preferanser enn undertegnende, er givende og gir meg noe.
Både tanker om de meninger jeg selv har gjort meg opp, og ikke minst om hvor forskjellige man er i måten å tenke musikkreproduksjon.
Hvordan "skal" det låte?
Det er klart at første besøk fra Mbare, og besøket jeg gjorde hos han, var med på å sparke meg igang med prøvingen av andre høyttalere.
Det er klart at jeg ved å høre på rolfozzy sitt anlegg gjør meg noen tanker om hvordan man får til slik stemmegjengivelse og ekthet i viktige områder i lyden fra anlegget. (Nei gutter, det er ikke bare å slenge inn noen lyspærer...

)
Det er klart at jeg ble satt ut og måtte justere noen oppfatninger etter å ha hørt de enorme reservene i Gaia.
Osv, etc...
De enorme uenighetene på forumet har også en god vane å bli til uvesentligheter når man møter artsfrender IRL.
Slipp de audiofile fri (og inn til deg), det er vår!
Mvh
Rolf
og husk solkrem.......
Edit: sensurert med tanke på omgivelsene.....