Ok. ;D Var dette et "før" eller "etter" bilde ?RoDa skrev:Det er jo så "in" med bilder av seg selv på forumet nå. Ville bare være med i tiden jeg.... 8)rolfozzy skrev:Nå ødela du et ellers fint innlegg med et obskønt bilde på slutten.
R
Ok. ;D Var dette et "før" eller "etter" bilde ?RoDa skrev:Det er jo så "in" med bilder av seg selv på forumet nå. Ville bare være med i tiden jeg.... 8)rolfozzy skrev:Nå ødela du et ellers fint innlegg med et obskønt bilde på slutten.
R
Da var jo snekkringa der godt for noe. ;DRoDa skrev:Takker gago.
Begynner å bli "rutine" dette nå BHO ;D
Tja, egentlig ikke noe å gjøre med flyttinga. Bare jeg som irriterte meg litt over de gamle terassebordene, og så starta jeg å røske i dem.....
Bygde en stor fin en i forrige kåk, ja.
Drøyt 48kvm var den vel, hjalp godt på den da vi solgte virket det som på de som var på visning.
R
Ikke lagt deg ennå, gutten min? ;D ;DJanR skrev:Godt han er duganes til noe BHO;D
/jan
Ble bra det der, du er god med hammeren ogsåRoDa skrev:Ikke lagt deg ennå, gutten min? ;D ;DJanR skrev:Godt han er duganes til noe BHO;D
/jan
Spennende med ny plassering av tingene dine, forresten!
R
RoDa skrev:Får nok høre den der om høyttalerutpakkingen noen år fremover ja..... :
;D ;D
Takk for skryt angående terassen, det er jo plankekjøring sånt noe.
R
Takk, tror jeg...rolfozzy skrev:Du er en handyman du Roda.
- ser mer ut som muring? Men du er flink med murerskjeen, det skal du ha!rolfozzy skrev:Holder på og pusle med litt snekring jeg også. Skal ha oss et lysthus i hagen.
Som du kan se er det bare litt finpussing igjen.
![]()
Hehe, det der er jo bare høyttalerstativene dine i litt større utgave.rolfozzy skrev:Holder på og pusle med litt snekring jeg også. Skal ha oss et lysthus i hagen.
Som du kan se er det bare litt finpussing igjen.
![]()