C
Cyber
Gjest
Høres bra ut, jeg har bestilt en slik selv.
Jeg har troen på store PSUergwikse skrev:
Oi! Ser man det! Det var meget interessant!gwikse skrev:
Ja, ble veldig fristet. Vet ikke hvor mye jeg kan vente meg av endring men man kan jo håpe. Pardo er jo et kjent navn blandt Naimfolket, selv om Naim selv ikke er så glad i ham. Han sier selv at denne strømforsyningen bygger på de samme prinsippene som hans Naimrettede strømforsyninger. Det var dette som gjorde det hele såpass interessant for meg.gwikse skrev:;D Grattis.
Hjelper lite med gode komponenter dersom strømforsyningen forstyrrer. Er kjekt med slike løsninger som Arcam rDac med ekstern strømforsyning.
Høres mer ut som den blir produsert etter bestilling..! ;DSOEDAL skrev:Hei og takk for interessen. Nei, jeg har ikke fått den ennå. Forsinket fra England. Fikk mail i dag om at den nå var "processing". Så får vi se da...
Naturligvis. Jeg er ekstremt opptatt av slikt.gwikse skrev:Synd å høre det tar tid. Er spent på dette Husk å kjøre inn senteren før du finlytter i kino`n da
Ja, på mange måter. Deilig å kunne spille vinyl med hodetelefoner igjen. Lydmessig fortrekker jeg faktisk lyden av Denonene gjennom ipoden. Det må være en ekstremt god match det der, eventuelt så manipuleres signalet noe ut fra ipoden slik at lyden blir "bedre enn i virkeligheten". Headline låter forøvrig særdeles bra, lyden av Argon H1 er bare en skygge av dette.C. Alshus skrev:Fornøyd med Headline, Sødal?
Skal gjøre det. Har vel ikke de store forventningene, men det kan jo hende at jeg hører en forskjell? Rent teknisk skal det vel ha noe for seg. Uansett, gøy med noe nytt!Griffenfeldt skrev:Du får komme med inntrykk når den har inntatt lytterommet! Spennende saker..
Ja. En slik en står i de høyttalerne som er på vei.Griffenfeldt skrev:Horndiskant?
Jøss. Du har et skarpt øye.Brasse skrev: