Squeezebox & Transporters` Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.710
    Antall liker
    3.232
    Torget vurderinger
    0
    hifiguru skrev:
    HÆÆ?

    Slo av alt av data i går grunnet tordenvær og når jeg fyrer alt opp igjen så finner jeg ikke "Musikkmappe" på duet'n!?
    Hvilken versjon av SqueezeCenter bruker du?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    7.3.3, funker på den classic'en men ikke duet'en, skal sjekke en gang til her men "noe" har skjedd føler jeg
     
    M

    marsboer

    Gjest
    hifiguru skrev:
    7.3.3, funker på den classic'en men ikke duet'en, skal sjekke en gang til her men "noe" har skjedd føler jeg
    Sikker på at du ikke er koblet til Squeezenetwork i stedet for squeezecenter?
     

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.710
    Antall liker
    3.232
    Torget vurderinger
    0
    hifiguru skrev:
    7.3.3, funker på den classic'en men ikke duet'en, skal sjekke en gang til her men "noe" har skjedd føler jeg
    Hva med nettverkstesten på Controlleren?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hmmm, alt virker normalt men når jeg går inn på musikkbiblotek hadde jeg mulighet til å gå inn på mappen men det har jeg altså ikke lenger. Har den på classic spiller med classic fjernkonroll men ikke på duet controlleren selv på classic spiller. Sprøtt....
     

    roffe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.677
    Antall liker
    6
    TTmania skrev:
    Takker. Har nå klart å få det til når jeg bruker Squeezecenter som kilde, men når jeg bruker Squeezenetwork som kilde er kun standard feedsene med. Merkelig.
    Ikke rart i det hele tatt, med mindre du har en konto på Squeezenetwork som holder på dine innstillinger. SqueezeBox-avspilleren har ingen lokale innstillinger, annet enn hvilken server man normalt kobler seg til. Alle innstillinger relatert til avspillerboksen ligger på serveren og nås ikke dersom man ikke er tilknyttet den.
     

    roffe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.677
    Antall liker
    6
    marsboer skrev:
    Haha, folk får de mest fantastiske problemer ;D
    Jeg er fortsatt lykkelig kjører av SS 6.5.4 ;) "If it ain't broke, don't fix it".
     

    pstraums

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    1.413
    Antall liker
    118
    Sted
    Flateby
    Torget vurderinger
    1
    Jeg får ikke til å scanne hele "biblioteket" .. Jeg har en jævli svær logfile og har inntrykk av at SC tror jeg har flere album enn jeg faktisk har.. Jeg prøver å rescanne / slette+rescanne, men den slutter på ~85% ca..

    jeg har 50 gig logfile ?

    Jeg har oppgradert til siste (offisielle) versjon. må jeg deinstallere og reinstallere, eller er det best å bare drite i det, og bare fortsette å bruke den med mappeview, og akseptere at man ikke ALTID kan få både i pose og i sekk :)

    Jeg kunne forøvrig GODT tenkt meg å bli kvitt den loggfila :) kan den bare slettes ?
     

    Vedlegg

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    pstraums skrev:
    Jeg får ikke til å scanne hele "biblioteket" .. Jeg har en jævli svær logfile og har inntrykk av at SC tror jeg har flere album enn jeg faktisk har.. Jeg prøver å rescanne / slette+rescanne, men den slutter på ~85% ca..

    jeg har 50 gig logfile ?

    Jeg har oppgradert til siste (offisielle) versjon. må jeg deinstallere og reinstallere, eller er det best å bare drite i det, og bare fortsette å bruke den med mappeview, og akseptere at man ikke ALTID kan få både i pose og i sekk :)

    Jeg kunne forøvrig GODT tenkt meg å bli kvitt den loggfila :) kan den bare slettes ?
    Åpne filen, slett innholdet, og lagre. Da er du ihvertfall sikker på at SC finner en loggfil der som den kan skrive til. (Usikker på om den oppretter ny automatisk eller feiler dersom du fjerner loggfilen.)

    Jeg hadde problemer med responstid på SC ver 7.3.2 på en pc og fant tilfeldigvis ut at jeg hadde en ganske stor loggfil. Gjorde som nevnt ovenfor og fikk opp normal responstid igjen. SC fungerer som gull nå. (Se noen innlegg over i tråden.)
     
    M

    marsboer

    Gjest
    pstraums skrev:
    Jeg får ikke til å scanne hele "biblioteket" .. Jeg har en jævli svær logfile og har inntrykk av at SC tror jeg har flere album enn jeg faktisk har.. Jeg prøver å rescanne / slette+rescanne, men den slutter på ~85% ca..

    jeg har 50 gig logfile ?

    Jeg har oppgradert til siste (offisielle) versjon. må jeg deinstallere og reinstallere, eller er det best å bare drite i det, og bare fortsette å bruke den med mappeview, og akseptere at man ikke ALTID kan få både i pose og i sekk :)

    Jeg kunne forøvrig GODT tenkt meg å bli kvitt den loggfila :) kan den bare slettes ?
    Sjekk hva som står i loggfila som gjør at den blir så stor. Du har jo helt tydelig et eller annet problem
     

    pstraums

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    1.413
    Antall liker
    118
    Sted
    Flateby
    Torget vurderinger
    1
    Finnes det noen teksteditors som kan lese en 50 gig tekstfil ? :)

    Tror jeg prøver å rename fila og ser hva som skjer :) skjer det ikkeno galt, sletter jeg den...

    Når det gjelder musikkbibliotek error.. hjelper det å reinstallere ? eller finnes det en enklere løsning ?

    marsboer skrev:
    pstraums skrev:
    Jeg får ikke til å scanne hele "biblioteket" .. Jeg har en jævli svær logfile og har inntrykk av at SC tror jeg har flere album enn jeg faktisk har.. Jeg prøver å rescanne / slette+rescanne, men den slutter på ~85% ca..

    jeg har 50 gig logfile ?

    Jeg har oppgradert til siste (offisielle) versjon. må jeg deinstallere og reinstallere, eller er det best å bare drite i det, og bare fortsette å bruke den med mappeview, og akseptere at man ikke ALTID kan få både i pose og i sekk :)

    Jeg kunne forøvrig GODT tenkt meg å bli kvitt den loggfila :) kan den bare slettes ?
    Sjekk hva som står i loggfila som gjør at den blir så stor. Du har jo helt tydelig et eller annet problem
     

    janghell

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Innlegg
    661
    Antall liker
    322
    Torget vurderinger
    11
    Jeg har fått en gigantisk loggfil tidligere når jeg har dratt strømmen ut av squeezeboxen min.
     

    pstraums

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    1.413
    Antall liker
    118
    Sted
    Flateby
    Torget vurderinger
    1
    Det er faktisk en god mulighet for at disse problemene startet "rundt" et strømbrudd for ikke så lenge siden? hvis ikke hukommelsen kødder med meg ::)

    janghell skrev:
    Jeg har fått en gigantisk loggfil tidligere når jeg har dratt strømmen ut av squeezeboxen min.
     

    pstraums

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    1.413
    Antall liker
    118
    Sted
    Flateby
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror jeg fant problemet. Logitech hater Bad Company!.. (scanningen stoppa som oftest på en Bad Company låt på en Harley samleplate).. Når jeg gjorde den plata utilgjengelig for søket søkte den gjennom og nå har jeg fått riktig antall sanger i databasen igjen..

    Har fortsatt en logfil på 50Gig, men den heter .0 og det er en annen fil som heter det samme .log, så jeg antar den store fila ikke er i bruk. (og prøver meg på å rename den, for å se om noe galt skjer, og om ikke noe skjer så sletter jeg den bare)

    Takk for all input :)

    pstraums skrev:
    Det er faktisk en god mulighet for at disse problemene startet "rundt" et strømbrudd for ikke så lenge siden? hvis ikke hukommelsen kødder med meg ::)

    janghell skrev:
    Jeg har fått en gigantisk loggfil tidligere når jeg har dratt strømmen ut av squeezeboxen min.
     

    kyrjens

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.12.2007
    Innlegg
    144
    Antall liker
    9
    Sted
    Hamar
    Torget vurderinger
    2
    Får vel melde meg inn i "klubben" jeg også nå som Duetten er i hus. Skal kjøpe en Dacmagic etter hvert, bare de får den inn i sort igjen.. Har imidlertid litt problemer, Squeeze boxen finner ikke min nas server? En Synology Ds101+ med 500 gb sata harddisk. Ønsket er at jeg kan spille av mine flac filer fra denne uten at laptop behøver og gå. Har prøvd og instalere Squeeze senter på denne, men det virker som det ikke vil starte opp.... Noen tips?

    Ps kjører ikke Normann, og vil prøve og få dette til og funke før jeg ev mår krype til korset og få meg en dedikert "billig" pc til dette.
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    hifiguru skrev:
    HÆÆ?

    Slo av alt av data i går grunnet tordenvær og når jeg fyrer alt opp igjen så finner jeg ikke "Musikkmappe" på duet'n!? Alt annet er der, bla i artister, album etc men ikke selve mappen jeg liker å bla i. Går inn på hovedmeny for å definere hva som jeg ønsker å se i menyen men den er ikke der som et alternativ i det hele tatt......
    Jøss, da var mappen på plass igjen, kjørte en factory-reset fra SC som gjaldt kun duet'n, da dukket "Musikkmappe" opp igjen.....puh, så jo hvor grisete tag'ene var når jeg bla meg inn gjennom Album eller Artist-menyene :-X
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Legger inn spørsmålet her også... jeg har nå gått til innkjøp av IPod Touch, lasted ned og satt opp IPeng for styring av squeezecenter. Så lang er allt bra.

    Utfordringen kommer når jeg skal velge ett av mine 3 anlegg som bruker squeezebox'er. Ipeng står koblet opp mot hodetelefonanlegget og jeg finner ingen mulighet i Ipeng til å velge et av de andre? Er det noen som kan hjelpe meg her? Hvor finner jeg funksjonaltieten for dette (for den er vel der...?)
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    mteinum skrev:
    Supert! Det hjalp mye! :D (Første gang jeg bruker IPod Touch...) Får opp 2 av 3 spillere i den listen som jeg kan velge mellom. Skal opp og sjekke om Duet'en er oppe og går vha controlleren, bare den som mangler nå.
    Spørs om ikke det blir en Ipod Touch til (den minste) som kan ligge fast hjemme som fjernkontroll. Brukergrensesnittet oppleves så langt som mye bedre en å bruke SB Controller'en!
     

    panfam

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.02.2005
    Innlegg
    50
    Antall liker
    4
    Ripping fra EAC til NAS

    Har innsatallert en Netgear Duo NAS. Tatt sikkerhetskopi av all musikk til NAS'n (fra ekstern HD). Lagt inn SC på NAS'en og alt fungerer knirkefritt (selv om den er litt tregere enn fra min stasjonære PC). Problemet mitt er at EAC ikke vil rippe direkte til NAS'en. Jeg legger inn stien, WAW filene legger seg på NAS'en (får feilmelding på spor 1) men når de skal konverteres til FLAC får jeg bare feimeldinger.

    Noen forslag??

    All annen filoverføring fungerer greit.

    Trond
     
    M

    marsboer

    Gjest
    Jeg ripper direkte til min filserver med EAC så det er ingeting i veien med EAC i hvertfall.
    Regner med at du har NASen mappet opp som en nettverkdsdisk med stasjonsbokstav når du gjør det?
     

    panfam

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.02.2005
    Innlegg
    50
    Antall liker
    4
    marsboer skrev:
    Jeg ripper direkte til min filserver med EAC så det er ingeting i veien med EAC i hvertfall.
    Regner med at du har NASen mappet opp som en nettverkdsdisk med stasjonsbokstav når du gjør det?
    Nei, jeg finner den under "Mine nettverksteder"/media på NAS ...osv. Hvordan får jeg lagt NASen som en stasjonsbokstav?

    Trond
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    panfam skrev:
    marsboer skrev:
    Jeg ripper direkte til min filserver med EAC så det er ingeting i veien med EAC i hvertfall.
    Regner med at du har NASen mappet opp som en nettverkdsdisk med stasjonsbokstav når du gjør det?
    Nei, jeg finner den under "Mine nettverksteder"/media på NAS ...osv. Hvordan får jeg lagt NASen som en stasjonsbokstav?

    Trond
    Hvilket operativsystem bruker du? Hos meg (engelsk XP xx) så åpner jeg en filleser/"explorer" og velger "Tools" i øverste menylinje, deretter "Mapp Network Drive.." Legger så inn \\ip-adresse (eller navn på NAS dersom du ikke har fast ip-adresse) \share (filområde du ønsker skal mappes opp)
    Dersom du har bruker & passord for adgang til området hvor musikken ligger må dette legges til. Bruk også "reconnect at logon" slik at disk/mappe kommer opp neste gang du logger deg på pc'en. (Dette er default valgt.)
     

    panfam

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.02.2005
    Innlegg
    50
    Antall liker
    4
    Terka skrev:
    panfam skrev:
    marsboer skrev:
    Jeg ripper direkte til min filserver med EAC så det er ingeting i veien med EAC i hvertfall.
    Regner med at du har NASen mappet opp som en nettverkdsdisk med stasjonsbokstav når du gjør det?
    Nei, jeg finner den under "Mine nettverksteder"/media på NAS ...osv. Hvordan får jeg lagt NASen som en stasjonsbokstav?

    Trond
    Hvilket operativsystem bruker du? Hos meg (engelsk XP xx) så åpner jeg en filleser/"explorer" og velger "Tools" i øverste menylinje, deretter "Mapp Network Drive.." Legger så inn \\ip-adresse (eller navn på NAS dersom du ikke har fast ip-adresse) \share (filområde du ønsker skal mappes opp)
    Dersom du har bruker & passord for adgang til området hvor musikken ligger må dette legges til. Bruk også "reconnect at logon" slik at disk/mappe kommer opp neste gang du logger deg på pc'en. (Dette er default valgt.)
    Hmm...jeg får de samme feilmeldingene som før (selv om jeg har fått opprettet en mappe Z: og fått den tilgjengelig i eksploreren (utforsker)...??....Det er merkelig at jeg kan legge inn alle andre filer på NASen, men ikke skrive fra EAC (jeg bruker norsk XP (både pro og vanlig avhengig av maskin).

    Filene legger seg som wav format, de komprimeres etter hvert (med unntak av spor 1 som jeg får feilmelding på (lesefeil)).

    Trond
     

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.710
    Antall liker
    3.232
    Torget vurderinger
    0
    Er det noen flere her som har prøvd ut separat strømforskyning til Squeezeboxen?
     
    M

    marsboer

    Gjest
    panfam skrev:
    Terka skrev:
    panfam skrev:
    marsboer skrev:
    Jeg ripper direkte til min filserver med EAC så det er ingeting i veien med EAC i hvertfall.
    Regner med at du har NASen mappet opp som en nettverkdsdisk med stasjonsbokstav når du gjør det?
    Nei, jeg finner den under "Mine nettverksteder"/media på NAS ...osv. Hvordan får jeg lagt NASen som en stasjonsbokstav?

    Trond
    Hvilket operativsystem bruker du? Hos meg (engelsk XP xx) så åpner jeg en filleser/"explorer" og velger "Tools" i øverste menylinje, deretter "Mapp Network Drive.." Legger så inn \\ip-adresse (eller navn på NAS dersom du ikke har fast ip-adresse) \share (filområde du ønsker skal mappes opp)
    Dersom du har bruker & passord for adgang til området hvor musikken ligger må dette legges til. Bruk også "reconnect at logon" slik at disk/mappe kommer opp neste gang du logger deg på pc'en. (Dette er default valgt.)
    Hmm...jeg får de samme feilmeldingene som før (selv om jeg har fått opprettet en mappe Z: og fått den tilgjengelig i eksploreren (utforsker)...??....Det er merkelig at jeg kan legge inn alle andre filer på NASen, men ikke skrive fra EAC (jeg bruker norsk XP (både pro og vanlig avhengig av maskin).

    Filene legger seg som wav format, de komprimeres etter hvert (med unntak av spor 1 som jeg får feilmelding på (lesefeil)).

    Trond
    Kan det være at du ikke har pekt korrekt på FLAC-encoderen da?
     

    panfam

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    06.02.2005
    Innlegg
    50
    Antall liker
    4
    marsboer skrev:
    panfam skrev:
    Terka skrev:
    panfam skrev:
    marsboer skrev:
    Jeg ripper direkte til min filserver med EAC så det er ingeting i veien med EAC i hvertfall.
    Regner med at du har NASen mappet opp som en nettverkdsdisk med stasjonsbokstav når du gjør det?
    Nei, jeg finner den under "Mine nettverksteder"/media på NAS ...osv. Hvordan får jeg lagt NASen som en stasjonsbokstav?

    Trond
    Hvilket operativsystem bruker du? Hos meg (engelsk XP xx) så åpner jeg en filleser/"explorer" og velger "Tools" i øverste menylinje, deretter "Mapp Network Drive.." Legger så inn \\ip-adresse (eller navn på NAS dersom du ikke har fast ip-adresse) \share (filområde du ønsker skal mappes opp)
    Dersom du har bruker & passord for adgang til området hvor musikken ligger må dette legges til. Bruk også "reconnect at logon" slik at disk/mappe kommer opp neste gang du logger deg på pc'en. (Dette er default valgt.)
    Hmm...jeg får de samme feilmeldingene som før (selv om jeg har fått opprettet en mappe Z: og fått den tilgjengelig i eksploreren (utforsker)...??....Det er merkelig at jeg kan legge inn alle andre filer på NASen, men ikke skrive fra EAC (jeg bruker norsk XP (både pro og vanlig avhengig av maskin).

    Filene legger seg som wav format, de komprimeres etter hvert (med unntak av spor 1 som jeg får feilmelding på (lesefeil)).

    Trond
    Kan det være at du ikke har pekt korrekt på FLAC-encoderen da?
    Tenker du på "komprimeringsinnstillingene" (F11)? Her ligger stien C:\Programfiler\Exact Audio Copy\FLAC\FLAC.EXE Uansett så funker jo komprimeringen når jeg ripper til intern eller ekstern hardisk. Det er bare til nettverkshardisken at jeg får disse feilmeldingene.
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Har hatt litt problemer med squeezecenter, igjen. Den henger seg opp og vil ikke spille.. Antagelig noe som er feil i installasjonen gitt problemet med at den skrev store log-filer tidligere. (Sletter nå jevnlig). Har i dag versjon 7.3.2, bør jeg gå for 7.3.3 som er den "offisielle" eller er siste build av versjon 7.4 såpass bra/bedre at jeg bør gå for denne? Hvordan fungerer den med IPod/Ipeng applikasjonen? (om noen har prøvd.)

    Er takknemlig for alle tilbakemeldinger!
    //Terka
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.094
    Antall liker
    91.763
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    7.4 og iPeng funker fint hos meg.
     
    M

    marsboer

    Gjest
    Terka skrev:
    Har hatt litt problemer med squeezecenter, igjen. Den henger seg opp og vil ikke spille.. Antagelig noe som er feil i installasjonen gitt problemet med at den skrev store log-filer tidligere. (Sletter nå jevnlig). Har i dag versjon 7.3.2, bør jeg gå for 7.3.3 som er den "offisielle" eller er siste build av versjon 7.4 såpass bra/bedre at jeg bør gå for denne? Hvordan fungerer den med IPod/Ipeng applikasjonen? (om noen har prøvd.)

    Er takknemlig for alle tilbakemeldinger!
    //Terka
    Har du sjekka hva det er som fylle opp loggfilene? Der har du sikkert løsningen din også...
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    marsboer skrev:
    Terka skrev:
    Har hatt litt problemer med squeezecenter, igjen. Den henger seg opp og vil ikke spille.. Antagelig noe som er feil i installasjonen gitt problemet med at den skrev store log-filer tidligere. (Sletter nå jevnlig). Har i dag versjon 7.3.2, bør jeg gå for 7.3.3 som er den "offisielle" eller er siste build av versjon 7.4 såpass bra/bedre at jeg bør gå for denne? Hvordan fungerer den med IPod/Ipeng applikasjonen? (om noen har prøvd.)

    Er takknemlig for alle tilbakemeldinger!
    //Terka
    Har du sjekka hva det er som fylle opp loggfilene? Der har du sikkert løsningen din også...
    Nope! Dvs ser det er en eller annen sync feil som fyller opp fila. Har ikke fulgt opp feilen videre. (16 mnd gammel gutt og gravid kone med bekkenløsning/nå 1 uke gammel jente + kone med bekkenløsning krever sin prioritering. :))

    Installasjonen av 7.4 gikk smertefritt. Skal dog sjekke om jeg får samme feil symptom der også.
    Ser forresten at Deezer streaming ikke funger i min 7.4 versjon, vi har noen favoritter herfra som bakgrunnsmusikk. (Soul, Funk, etc.)
     

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.710
    Antall liker
    3.232
    Torget vurderinger
    0
    Terka skrev:
    Har i dag versjon 7.3.2, bør jeg gå for 7.3.3 som er den "offisielle" eller er siste build av versjon 7.4 såpass bra/bedre at jeg bør gå for denne?
    Kjørte 7.3.3 som funka greit, oppgraderte til 7.4 og fikk problemer med Controllerens funksjonalitet versus Centeret, gikk tilbake til den "offisielle" versjonen - og DET funker.......
     

    Medeski

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Innlegg
    499
    Antall liker
    82
    Duet kontrolleren min må lades 2-3 ganger daglig og er dermed nærmest ubrukelig. Kan sikkert sette i gang å klage, men vurderer å kjøpe meg en Ipod Touch istedet. Til dere som allerede har tatt dette skrittet; hvor lenge varer batteriet i en slik (8Gb versjonen) med wi-fi slått på kontinuerlig?
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    HH skrev:
    Duet kontrolleren min må lades 2-3 ganger daglig og er dermed nærmest ubrukelig. Kan sikkert sette i gang å klage, men vurderer å kjøpe meg en Ipod Touch istedet. Til dere som allerede har tatt dette skrittet; hvor lenge varer batteriet i en slik (8Gb versjonen) med wi-fi slått på kontinuerlig?
    Kjøpte en 16 GB og 32 GB versjon for litt over en uke siden. Disse har mer eller mindre blitt brukt som surfebrett og fjernkontroll til SC siden kjøpet. Har ladet dem 1 gang hver siden de ble kjøpt. wi-fi står på hele tiden, men jeg har satt den opp slikt at den slår seg av/får sort skjerm etter 1 min med inaktivitet. Det tar "null" tid å slå den på igjen og aktivere/bruke iPeng. Det ser ut til at iPeng har cashet oversikten over musikkbiblioteket og all oversikt ligger "klar".
     

    Medeski

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Innlegg
    499
    Antall liker
    82
    Terka skrev:
    HH skrev:
    Duet kontrolleren min må lades 2-3 ganger daglig og er dermed nærmest ubrukelig. Kan sikkert sette i gang å klage, men vurderer å kjøpe meg en Ipod Touch istedet. Til dere som allerede har tatt dette skrittet; hvor lenge varer batteriet i en slik (8Gb versjonen) med wi-fi slått på kontinuerlig?
    Kjøpte en 16 GB og 32 GB versjon for litt over en uke siden. Disse har mer eller mindre blitt brukt som surfebrett og fjernkontroll til SC siden kjøpet. Har ladet dem 1 gang hver siden de ble kjøpt. wi-fi står på hele tiden, men jeg har satt den opp slikt at den slår seg av/får sort skjerm etter 1 min med inaktivitet. Det tar "null" tid å slå den på igjen og aktivere/bruke iPeng. Det ser ut til at iPeng har cashet oversikten over musikkbiblioteket og all oversikt ligger "klar".
    Høres jo fantastisk ut Terka. Ser ut til at det blir en slik da :) Antar at jeg finner iPeng på app store til ipod'en?
    Takk for svar.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn