Z
Zomby_Woof
Gjest
;D Only in America....
Hva med "you suck at reality" som alternativ slogan?
Hva med "you suck at reality" som alternativ slogan?
Etav disse kanskje? Jeg tok utgangspunkt i "standard" CX 700x35c, og da er det ikke så mange superpiggede dekk å velge blant:svendatle skrev:Hei.
Er det noen som har piggdekk anbefalinger å komme med til cycklocross sykler?Har en Ridley Crossbow jeg godt kunne tenkt meg å prøvd litt i vinter.
Har sansen for annonseteksten:shesmovedon skrev:http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31142141
Barends mot skyene og gaffelen bak-frem, likevel lettkjørt. Tenk hvor rask den blir om man endrer dette!
Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en såpass dyr/bra utstyrt sykkel, men så kom jeg over denne til en grei nok pris....thomand skrev:
Kanskje fordi Norge ikke har noen sykkelkultur slik noen av landene nedover i Europa har?Valentino skrev:Imens lurer jeg på hvorfor vi ikke bedriver sykkelcross i særlig grad her på berget.
Det er farlig med motorbambadoo skrev:Fikk startet litt trening igjen idag etter motorsykkelulykken for 2 mnd. siden. Var rimelig ok..
Vi har ingen sykkelkultur nei. Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.C. Alshus skrev:Kanskje fordi Norge ikke har noen sykkelkultur slik noen av landene nedover i Europa har?Valentino skrev:Imens lurer jeg på hvorfor vi ikke bedriver sykkelcross i særlig grad her på berget.
Er det ikke deilig ;D.erato skrev:Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.
Cyclocross er iallfall mye artigere enn hardtail på grusveier, skogsbilveier og fine stier. Med tærne nesten innat dekket på forhjulet og kort hjulavstand er det kvikke sykler.C. Alshus skrev:Kanskje fordi Norge ikke har noen sykkelkultur slik noen av landene nedover i Europa har?Valentino skrev:Imens lurer jeg på hvorfor vi ikke bedriver sykkelcross i særlig grad her på berget.
Får meg til å lure på om det er sykkelinteresse eller helt andre drivkrefter som står bak deler av den sykkelbølgen vi opplever.Andreas skrev:Er det ikke deilig ;D.erato skrev:Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.
Tenker du ikke det samme om hifi av og til?erato skrev:Får meg til å lure på om det er sykkelinteresse eller helt andre drivkrefter som står bak deler av den sykkelbølgen vi opplever.Andreas skrev:Er det ikke deilig ;D.erato skrev:Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.
Definitivt. Men HiFi folket utgjør ingen fare når jeg tusler stille og rolig på fortauet eller lufter bikkja på mørke gangveier.RoDa skrev:Tenker du ikke det samme om hifi av og til?erato skrev:Får meg til å lure på om det er sykkelinteresse eller helt andre drivkrefter som står bak deler av den sykkelbølgen vi opplever.Andreas skrev:Er det ikke deilig ;D.erato skrev:Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.
erato skrev:Definitivt. Men HiFi folket utgjør ingen fare når jeg tusler stille og rolig på fortauet eller lufter bikkja på mørke gangveier.RoDa skrev:Tenker du ikke det samme om hifi av og til?erato skrev:Får meg til å lure på om det er sykkelinteresse eller helt andre drivkrefter som står bak deler av den sykkelbølgen vi opplever.Andreas skrev:Er det ikke deilig ;D.erato skrev:Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.
Griffenfeldt skrev:
Ramme: Merida TFS Pro
Gaffel: RST First Air 80 hlo
Bremser: Avid Elixir 5 160
Girskiftere: Sram X.7 trigger
Krankgir: Sram X.7
Navgir: Sram X.9
Krank: Truvativ Fire-X 44-32-22
Felger: Alex XCR 100D
Styre: FSA XC 180OS Flat 620
Sadelpinne: FSA Sl280 SB25 31,6
Sadel: Merida BF 145 Bodyfit
Demper: Rock Shox SID( justerbar)
Vekt: 11,3 kg
Kan dette være en sykkel som kan tilfredstille som høst/vinter sykkel?
Det er Birkebeiner 2010 modellen. Kostet ettersigende 13000 inkl utstyret som står på
Det er Storebror, tror jeg.Griffenfeldt skrev:Takk for link.
Er dette lillebroren til din sykkel Roda?
Det er deilig å være norsk i Norge !erato skrev:Vi har ingen sykkelkultur nei. Derimot har vi utstyrshysteri, penger og en tendens til å breie oss.C. Alshus skrev:Kanskje fordi Norge ikke har noen sykkelkultur slik noen av landene nedover i Europa har?Valentino skrev:Imens lurer jeg på hvorfor vi ikke bedriver sykkelcross i særlig grad her på berget.
Var i Danmark i sommer og uendret meg over hvor mange som syklet, og samtidig hvor få dyre sykler og kondomdrakter vi så.
Nei, den er alt for fin til å kjøre i saltlaken på vinteren.Griffenfeldt skrev:Kan dette være en sykkel som kan tilfredstille som høst/vinter sykkel?
Det er Birkebeiner 2010 modellen. Kostet ettersigende 13000 inkl utstyret som står på
Aluminium ruster ikke, med et ekstra hjulsett til vinterbruk går det helt greit å bruke en kostbar sykkel.eldo472 skrev:Nei, den er alt for fin til å kjøre i saltlaken på vinteren.Griffenfeldt skrev:Kan dette være en sykkel som kan tilfredstille som høst/vinter sykkel?