Z
Zomby_Woof
Gjest
Bra sjappe. Nå som du er hifinerdenes representant der, make us proud.
Jeg lurer på hur mye klaring vi hade under brua etter Kongsvinger til Torsby Kanske min sykkel var i grenselandSe og lær, totte. Vi ønsker at sjåføren til OV&VK lærer av bildet, og ikke av erfaring.
Husk hva von Clausewitz sa: De fleste lærer av sine feil. Jeg foretrekker å lære av andres.
En ting til, forresten. Det kunne vært verre. Det kunne vært i fjor. Det kunne vært Colnago, med Campa drivverk og hjul. Kjenner ikke samme smerten i hjertet over BH pepra med FSA/Vision, til og med kranken....
Man får jo sko med borrelås for dere som ikke behersker lisser.Jeg har prøvd. Stort sett ender det med invalidiserende smerter i låra og stopp for knyting av sko for hver lyktestolpe jeg passerer. Blir ikke noe god trening av det.
Så. Haram.
Hadde ikke klart meg med færre stopp om jeg hadde løpt barbeint. Det hadde vært direkte fornedrende å måtte stoppe så ofte uten unnskyldning.Man får jo sko med borrelås for dere som ikke behersker lisser.Jeg har prøvd. Stort sett ender det med invalidiserende smerter i låra og stopp for knyting av sko for hver lyktestolpe jeg passerer. Blir ikke noe god trening av det.
Så. Haram.
Jeg kom ferdig stutt.Hvem amputerer?!
Vondt i viljen?Ser for meg en periode fremover med et ønske om så korte bein at jeg ikke når ned til pedalene i det hele tatt.
Jepp. Regner med at det tar seg opp etterhvert.Vondt i viljen?Ser for meg en periode fremover med et ønske om så korte bein at jeg ikke når ned til pedalene i det hele tatt.