Z
Zomby_Woof
Gjest
Ellers, Revolution. Lyst til å prøve, men redd det er køddent å jobbe med på første forsøk som hjulbygger.
Bilder og kopi av kvittering er sendt til hovedkontoret til butikkjeden.Har ikke peiling nok til å gjette en gang. Men en prat med forhandler eller importør?
Merke?Bilder og kopi av kvittering er sendt til hovedkontoret til butikkjeden.Har ikke peiling nok til å gjette en gang. Men en prat med forhandler eller importør?
Butikken vi kjøpte den hos er lagt ned.
Satser på en løsning, men holder ikke pusten mens jeg venter..
Det kommer an på hvilken 2016 modell av motivasjon du ønsker? Forklar gjerne nærmere, da er det lettere å motivere deg i riktig retning..Hvor får man tak i 2016 modeller av motivasjon. Finner ikke noe uansett hvor jeg leter. Begynne med bowling kanskje
Sykle på bakhjulet? Teknikktrening opp og ned bratte skråninger? Kjøpe nye deler?Hvor får man tak i 2016 modeller av motivasjon. Finner ikke noe uansett hvor jeg leter. Begynne med bowling kanskje
Prøv Triathlon, da er det like deilig å løpe også. Svømmingen er en bonusPrøve seg på en joggetur? Det skal ikke mange meter til før jeg lengter etter sykkelen.
En av grunnene til spinning i høst/vinter/vårMye inspirasjon i rett valg av treningskamerater.Hvor får man tak i 2016 modeller av motivasjon. Finner ikke noe uansett hvor jeg leter. Begynne med bowling kanskje
Vis vedlegget 372228
Når skaden allerede er skjedd er det vel bare å bowle løs. I det minste ikke mer som kan gå galt.Brukket tå høres ut som noe man får mens man gjør sine første famlende forsøk i bowling....
God bedring!
XT bremser kan være så mangt?
Om du har V-bremser, så trekker de mer vaier enn det hendelen din klarer å gi, så det fungerer dårlig.
Denne saken gjør at du kan bruke landeveishendler med dine eksisterende bremser: Problem Solvers
Jeg har prøvd V-brems på landeveishendler, men da korte varianter som egentlig er for BMX. Disse passer sånn noenlunde/akkurat på håret med Shimano. Det blir masse bremsekraft, men litt svampete følelse i hendlene, og lite klaring mellom felg og kloss. Det siste er litt irriterende om sykler mye i sølevær. Lange V-bremser som er laget for terrengsykler får enda mindre klaring og enda mer svampete følelse i hendlene, og er derfor helt uegnet.XT bremser kan være så mangt?
Om du har V-bremser, så trekker de mer vaier enn det hendelen din klarer å gi, så det fungerer dårlig.
Denne saken gjør at du kan bruke landeveishendler med dine eksisterende bremser: Problem Solvers
Akkurat! Takker for svar. Er det noen som kan bekrefte helt sikkert at det ikke vil fungere noe særlig med XT v-bremser?
Mvh. Ole
EDIT: Ser du har endret litt på svaret ditt. Skal sjekke ut den linken din.
Det hadde vært interessant å få innblikk i analysen som ledet fram til denne konklusjonen(?).