Må hämta i barnehagen senast 16.00. Efter det är jag alenepappa och således bannlyst från hobbyaktiviteter, men om du inte är i zomby-modus för kl 16 så kanske vi kunde tatt det da?Går av nattevakt 0700 på fredag. Litt utpå ettermiddagen/kvelden?
Må hämta i barnehagen senast 16.00. Efter det är jag alenepappa och således bannlyst från hobbyaktiviteter, men om du inte är i zomby-modus för kl 16 så kanske vi kunde tatt det da?Går av nattevakt 0700 på fredag. Litt utpå ettermiddagen/kvelden?
Vet var en meget god resept Dr.Zomby skrev ut ja.Så thomand, smiles/hour-resepten til Zomby funker m.a.o?
Var i landet sykler du Figge?130 kilometer i riktigt stygg sidvind.������������
I Västerås på Västeråscykeln i torsdags.Var i landet sykler du Figge?130 kilometer i riktigt stygg sidvind.������������
Avslutade på Biachi café med en Peroni Nastro Azzurro.Byen med Bianchi cafe og egen mtb sløyfe samt supre runder man kan løpe i Rocklund.
Min gamle vapendrager Karla hade familien i Västerås så gjort noen runder derAvslutade på Biachi café med en Peroni Nastro Azzurro.Byen med Bianchi cafe og egen mtb sløyfe samt supre runder man kan løpe i Rocklund.![]()
Sykle med oss snart? Vi hadde lite snø i dag.Vis vedlegget 380140
Krokskogen i går.
Ikke alle som kan bruke slikt da sykkelsjappa fikser alt ....Trikset er å ha så mange kjedekuttere at man ikke kan unngå å ta med en.
Hva da, solbrent??
Lurer på om jeg kan bruke potteplantene til noe?
Hva da, solbrent??
Lurer på om jeg kan bruke potteplantene til noe?
Dersom det er aloe vera, skal sevjen visstnok virke lindrende på solbrent hud.
Du var iværtfall flink og snakke med hendene mens vi syklet la jeg merke til^Dere som nå har truffet meg: Snakker jeg alltid så mye med hendene?