|
Du mildejokris skrev:da har jeg blitt en enda bedre venn av tim, etter en liten samtale med han på tlf igår bestemte jeg meg for å gå for en 912 pre, den ankommer neste uke fra lageret i danmark,gleder meg villt![]()
Takker, blir skøy detta herJanR skrev:Du mildejokris skrev:da har jeg blitt en enda bedre venn av tim, etter en liten samtale med han på tlf igår bestemte jeg meg for å gå for en 912 pre, den ankommer neste uke fra lageret i danmark,gleder meg villt![]()
Gratulerer så mye
/jan
Kjenner misunnelsen trenge seg påjokris skrev:Takker, blir skøy detta herJanR skrev:Du mildejokris skrev:da har jeg blitt en enda bedre venn av tim, etter en liten samtale med han på tlf igår bestemte jeg meg for å gå for en 912 pre, den ankommer neste uke fra lageret i danmark,gleder meg villt![]()
Gratulerer så mye
/jan![]()
Håper og tror sterkt på det,har du hatt en innom bunkern før ?JanR skrev:Kjenner misunnelsen trenge seg påjokris skrev:Takker, blir skøy detta herJanR skrev:Du mildejokris skrev:da har jeg blitt en enda bedre venn av tim, etter en liten samtale med han på tlf igår bestemte jeg meg for å gå for en 912 pre, den ankommer neste uke fra lageret i danmark,gleder meg villt![]()
Gratulerer så mye
/jan![]()
Vanvittig god sak det der.
/jan
Desverre - heldigvis ikke, hadde jeg det så hade den nok blitt har jeg mistanke om.jokris skrev:Håper og tror sterkt på det,har du hatt en innom bunkern før ?JanR skrev:Kjenner misunnelsen trenge seg påjokris skrev:Takker, blir skøy detta herJanR skrev:Du mildejokris skrev:da har jeg blitt en enda bedre venn av tim, etter en liten samtale med han på tlf igår bestemte jeg meg for å gå for en 912 pre, den ankommer neste uke fra lageret i danmark,gleder meg villt![]()
Gratulerer så mye
/jan![]()
/jan
tusen takk for det JanJanR skrev:Desverre - heldigvis ikke, hadde jeg det så hade den nok blitt har jeg mistanke om.jokris skrev:Håper og tror sterkt på det,har du hatt en innom bunkern før ?JanR skrev:Kjenner misunnelsen trenge seg påjokris skrev:Takker, blir skøy detta herJanR skrev:Du mildejokris skrev:da har jeg blitt en enda bedre venn av tim, etter en liten samtale med han på tlf igår bestemte jeg meg for å gå for en 912 pre, den ankommer neste uke fra lageret i danmark,gleder meg villt![]()
Gratulerer så mye
/jan![]()
/jan
En annen kar her som har en vettu
Herlig utseende på'n au, imho. Du har helt klart noe å glede deg til.
For hva det måtte være verdt, gleder meg på dine vegne
/jan
er der jeg har handlet,men de hadde ingen på lager, så den kommer fra danmarkAB1 skrev:De har en hos Audioaktøren til salgs.
mesut har vel kanskje ett par tips å komme med. Lure han inn i tråden herjokris skrev:har bestillt opp telefunken pcc88 for testing i 912 etterhvert, noen andre forslag ? ser mange mener en phillips variant skal være god, med enten d getter eller pinched waist
har brukt telefunkis i både riia og pre tidligere sammen med cornwall , har funket det, men har ikke værtmesut skrev:tfk pcc88 er de beste rørene man kan putte i 912, imo.
hvis det skulle bli litt for hardt i toppen og for slankt i mellomtonen (ser du har cornwall), så kan phillips eller til og med mullard være alternativer å teste ut.
uansett, pcc88 låter klart bedre enn ecc88 i den kretsen.
jokris skrev:Noen som har ear 534 her ? kikket på den og den ser tiltalende ut, også ytelses messig, er dog noe usikker på om det trengs å gå opp til 890 for å kontrolere 15 tommerne godt nok ?
noen som har testet de som monoblokker ? testene av de er jo veldig , veldig gode og de koster ikke all verden
eneste minuset jeg har funnet sålangt er at de er noe kinkige og bytte rør på
Har ikke erfaring med 534, men har hatt 890 i noen år. Brukte to stk i monokonfigurasjon en periode før jeg konverterte til lettdrevne horn. Gvinsten med to 890 var udiskutabel. Har man råd til to, og har høyttalere som trenger litt krefter, er 890 imo et meget bra og sikkert valg!jokris skrev:Noen som har ear 534 her ? kikket på den og den ser tiltalende ut, også ytelses messig, er dog noe usikker på om det trengs å gå opp til 890 for å kontrolere 15 tommerne godt nok ?
noen som har testet de som monoblokker ? testene av de er jo veldig , veldig gode og de koster ikke all verden
Jeg kjører 890 på Khorna nå å det er meget bra, men jeg vil nok ha en til da jeg bare må fa makset disse beistene minejokris skrev:Noen som har ear 534 her ? kikket på den og den ser tiltalende ut, også ytelses messig, er dog noe usikker på om det trengs å gå opp til 890 for å kontrolere 15 tommerne godt nok ?
takker, er frista til å få lånt meg en 534, det er jo den 890 er basert på, det er bare det at 890 bruker k90 rør for mer effekt, eneste jeg tror kan bli problem med 534 eventuellt er hvorvidt den klarer å ha en grei kontroll på 15 tommerne, gjør den det greit så tror jeg den er en kjempematch lydmessig med cwlllHarleyy skrev:Jeg kjører 890 på Khorna nå å det er meget bra, men jeg vil nok ha en til da jeg bare må fa makset disse beistene minejokris skrev:Noen som har ear 534 her ? kikket på den og den ser tiltalende ut, også ytelses messig, er dog noe usikker på om det trengs å gå opp til 890 for å kontrolere 15 tommerne godt nok ?
509 dro di nesten til smertegrensen for øra minei uten problemer, men synes 890 låter bedre så heller 2 av disse en 509 blokkene for meg.
På Cornwall derimot klarer jeg meg faktisk med en 890, 534 har jeg desverre ikke fått testet.
Du kan få prøve min 890 om du viljokris skrev:takker, er frista til å få lånt meg en 534, det er jo den 890 er basert på, det er bare det at 890 bruker k90 rør for mer effekt, eneste jeg tror kan bli problem med 534 eventuellt er hvorvidt den klarer å ha en grei kontroll på 15 tommerne, gjør den det greit så tror jeg den er en kjempematch lydmessig med cwlllHarleyy skrev:Jeg kjører 890 på Khorna nå å det er meget bra, men jeg vil nok ha en til da jeg bare må fa makset disse beistene minejokris skrev:Noen som har ear 534 her ? kikket på den og den ser tiltalende ut, også ytelses messig, er dog noe usikker på om det trengs å gå opp til 890 for å kontrolere 15 tommerne godt nok ?
509 dro di nesten til smertegrensen for øra minei uten problemer, men synes 890 låter bedre så heller 2 av disse en 509 blokkene for meg.
På Cornwall derimot klarer jeg meg faktisk med en 890, 534 har jeg desverre ikke fått testet.
ellers sikter jeg meg nå seriøst inn på den nye ear dac, naim er solgt (alt for billig) og veien er rydda![]()
Kan jo ta det en helg så har du god tid til å lytte og teste littjokris skrev:takker for det harley, det høres artig ut
er i prossesen med å bestille meg ny dac, ear 192 er en het kandidat ......
høres veldig bra utHarleyy skrev:Kan jo ta det en helg så har du god tid til å lytte og teste littjokris skrev:takker for det harley, det høres artig ut
er i prossesen med å bestille meg ny dac, ear 192 er en het kandidat ......
Har ikke hatt tid til å teste dac`n til EAR enda, men det kommer nok det også.
Gratulererjokris skrev:Da har jeg bestillt meg en slik Ear 192 dac, kommer kanskje iløpet av denne uken![]()
Ingen sinke i trafikke nden gutten.jokris skrev:Da har jeg bestillt meg en slik Ear 192 dac, kommer kanskje iløpet av denne uken![]()
Bært bært ;D ;DJanR skrev:Ingen sinke i trafikke nden gutten.jokris skrev:Da har jeg bestillt meg en slik Ear 192 dac, kommer kanskje iløpet av denne uken![]()
Grats
/jan
ca 34 kaudionut skrev:Hvor mye koster 192 i Norge?
takker, ja regner med at den faller i smak ;Dmesut skrev:grattis, fin dac.
låter sikkert knall, som ear-utstyr flest.
jokris skrev:takker, ja regner med at den faller i smak ;Dmesut skrev:grattis, fin dac.
jeg bor rett utenfor drammen, så alt for langt kan det vel ikke være ?mesut skrev:jokris skrev:takker, ja regner med at den faller i smak ;Dmesut skrev:grattis, fin dac.
bor du langt unna oslo, jokris?
hadde vært moro å teste 192 opp mot min audio logic etter hvert.
bør være mulig å få til noe da, ja.jokris skrev:jeg bor rett utenfor drammen, så alt for langt kan det vel ikke være ?mesut skrev:jokris skrev:takker, ja regner med at den faller i smak ;Dmesut skrev:grattis, fin dac.
yes ;Dmesut skrev:bør være mulig å få til noe da, ja.jokris skrev:jeg bor rett utenfor drammen, så alt for langt kan det vel ikke være ?mesut skrev:jokris skrev:takker, ja regner med at den faller i smak ;Dmesut skrev:grattis, fin dac.
men først må du jo få 192 hjem og spille den inn og kose deg en stund, så får vi finne en passende anledning.![]()
Grattis fra meg ogsåmesut skrev:grattis, fin dac.
takker så mye, det som avgjorde var rett og slett den analoge lyden denne saken ettersigende gir, den er ikke prikkfri på målebenken, så det er nok veldig viktig at man er ute etter en viss analog klang hvis man skal vurdere denneJanR skrev:Grattis fra meg ogsåmesut skrev:grattis, fin dac.
/jan