Endnu bedre køb et kabel fri anleg, og læg spesial merke til den svarte baggrund i gengivelsen
Nu begynder vi desværre at se hva anti kabel mafien sværte kampanje har bevirket på de nye, som begynder at blive interseret i vores hobby.
Nogen av os, har efterhånden i årevis blevet fornedret og kaldt alt, hva der næsten går an at kalde folk av speciel en gruppe indeher " lad os bare kalde dem for Asbjørn rend i røv drenge" som har grebet enhver sjanse de så for sig til at forsøge at latterlig gøre de av os inde her som ikke er enige i deres betraktninger.
I ved hvem jeg mener, det er blandt andet de av jer som gentagne gange benytter sig av følgende udsagn:
asbjørn, Asbjørn, ASBjØRN, "NU" må du alså komme på banen og sette de Kabel entuiaster,- underforstået tyllinger på plads- men ikke mere om det nu, da jeg er sikker på, at de av jer det drejer sig om, vil kende jer selv igen
Så nu er vi kommet til et punkt, at vis ting koster mere end 2 stk 6 pak er man vanvittig, og i en anden tråd så jeg at 1stk Phone stik Til den famøse pris av 25 kr skulle være mere end godt nok til et høj kvalitets anleg!
Men nu er det faktisk sådan at Asbjørn faktisk er ganske kvik i toppen,- og han har aldrig gjort sig til talsman for at i skal gå ut og købe det billigste ræl i kan finde på markedet, selv om han også har pointeret at der også findes vanvittige over prisede produkter,- hvorav nogen av dem bruger at markeds fører deres produkter, med en mere eller mindre tvilvsom argumentation.
Men selv han er kvik nok til at kunne gå på Rå-vare index på internet og se hva foreksempel kobber koster.
lad os ta det eksempel med det Phone stik til 25kr og lad os så bare sige at halv parten er avanse til produksenten og forhandler nettet, da har vi den famøse sum av 12,50Kr til: råvarene, maskineringen, arbejdsløn og embalering!
Så hva har vi betalt for her:
A. Vis det idet hele er noget kobber i det stik, er det garenteret den laveste skrab kvalitet det går an at finde på verdens markedet,.
B. Tolerenserne på målene på det stik, vil jeg også sette spørsmål tegn ved.
C. Hva er sansyndligheden for, at et stik til den pris er produkseret ved hjelp av barne slaver.
D. Hva er sandsynligheden for at du eventuel ødelægger, forhåbenligvis det kvalitets stik som sidder i produktet som kablet skal tilkøbles, når der stik du benytter er produkseret av guld malet Skrab jern.
Men det er blevet sådan at ingenting, må koste nogen ting, i denne verden. Og dette gælder 90 %av konsum markedet.
Så vis du vil ha højkvalitets Råvare, maskinering, bearbejdning, og det samtidig skal være udført at en kvalifiseret arbejder, Ja så koster det!!!.
At vi så er nogen, lad os bare kalde os 1% erne som er villig til at betale, endnu det extra, som vi måtte synes at bruge, for at sikre os at få det produkt i den kvalitet, vi måtte ønske os; Gør os ikke til idioter, for jeg kan garantere dig, "vi er ikke idioter", for da sad vi ikke i de stillinger på arbejdsmarked, som gør os istand til at betale det extra som disse kvalitets produkter koster.
Beklager vis nogen indeher føler sig trådt på av dette inleg, men tiden var kommet til at jeg måtte have luft.
mvh.