noruego skrev:
Komponenten skrev:
Ludo skrev:
totte skrev:
...tiltrekningskraft på landsbyidioter...
Se her dukker det opp igjen bare med en annen vri; landsbyidioter - bygdetullinger... Er det vanlig å titulere mennesker med annen oppfatning av hva som er samfunnsnyttig med slike ting der hvor Totte og Gjestemedlem kommer fra? Eller er det greit å benytte slike personkarakteristikker på generellt grunnlag. Synes det er ufint og særdeles usmakelig!
Jeg så et sted i dag noen som hadde sammenlignet voldtektstallene i Kongo og Sverige. Om man tar hensyn til antall innbyggere i landet hevdet de at det er høyere voldteksttall i Sverige enn i Kongo.
"Jeg så et sted i dag"? Ja, for det var jo seriøst... Hvilke side er det nå du har vært innom, Fjordman sin "Muslim Rape Epidemic in Sweden" bloggen? Hva med å faktisk sjekke lett tilgjengelige og seriøse kilder som UNODC?
Tror du virkelig, i forhold til folketallet, at det voldtaes flere kvinner i Sverige enn i Congo?????
Det får da jaggu være måte på idioti!
15 000 voldtekter i Kongo i fjor, rapportert.
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/voldtekter-oker-i-kongo-2829802.html
I Sverige anmeldes 5000 voldtekter i året.
http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=46&tekstid=2518
Nå er det selvsagt mørketall begge steder, naturlig nok mest i Kongo.
I Kongo bor det ca 69 millioner mennesker, i Sverige bor det ca 9.
Det bor nesten 8 ganger så mange mennesker i Kongo som i Sverige, da skal det, forholdsmessig tilsi over 38 000 voldtekter i Kongo om man ganger opp Sveriges tall.
Jeg tviler i grunn ikke på at tallet oppfylles selv om det ikke dokumenteres, men det sier litt at man ikke reagerer nevneverdig på 5000 anmeldte voldtekter i et demokratisk, vestlig land som Sverige.
Finner det også ganske smakløst av deg å harselere med at Fjordmann, eller noen andre for den del, opprøres av dette og prøver å få de stygge fakta frem i media, hva er grunnen til å ønske å legge lokk på disse grusomme tallene tro? Du trenger ikke svare, jeg vet det.
Erato:
Selvsagt mener jeg det når jeg sier at folk stemmer Frp på grunn av f.eks. kvinners rettigheter. Jeg tenker da på de svakestes rettigheter, som jentene som skamfares av sine foreldre eller giftes bort mot egen vilje. Frp er faktisk de som hardest har stått på for å få til effektive tiltak for å hjelpe disse, og bryr seg ikke om å tenke så allverden på de sårede følelsene til overgriperne som ønsker å mishandle og tukte sine unger i fred.
De jeg snakker med som har tenkt å stemme Frp i år, mange for første gang, bryr seg ikke om bensinpriser, alkoholavgifter og andre «typiske» Frp-saker som man forbinder med sutring. Mange er ikke engang enig med de sakene, men det er en viktig sak som drar velgere, og det er ønsket om å rydde opp og få kontrollen tilbake over hvem vi lar komme inn og slå seg til i dette landet. De jeg snakker om er dessuten stort sett godt utdannet, som ingeniører og siv. ing. altså bygdetullinger og landsbyidioter.
Ellers er det jo søtt hvordan man hyller det flerkulturelle, det er så viktig at alle får lov til å beholde sin egen kultur, selvsagt må de få lov til det. Så lenge man ikke er nordmann da, ønsker man å bevare norsk kultur er man nasjonalist, egoist, fordomsfull, idiot, og selvsagt bygdetulling.
Jeg begynner å skjønne hvordan indianerne følte det, det flerkulturelle ble virkelig en berikelse for dem og deres kultur.
Det er få som skriver bedre enn Hans Rustad på en god dag, synd han ikke jobber i en avis, han ville hatt mye å tilføye, og ville hevet nivået betraktelig, uansett hvilken avis han hadde jobbet i:
http://www.document.no/2009/08/den_tause_majoritet_rorer_pa_s.html
Deler er så bra at jeg limer det inn, de som gidder kan jo lese hele:
«Jonas Gahr Støre forsøker seg i politikken og tror det gjelder om å være intellektuelt slagferdig. Han tror han vinner duellen når han sier æ-be til Fremskrittspartiets forslag om å sette inn Utrykningspolitiet mot bandene som herjer Norge. Frp har jo foreslått å legge ned UP!! Men rikspolitikken er ikke noe gymnassafunn. Folk hører etter helt andre ting. De lurer på om Gahr Støre har baller. Det har han ikke. Han er bare pen, går pent kledt og vet å te seg og snakke for seg. Per Sandberg har ikke akkurat så mye å stille opp. Men han har noe annet: større troverdighet. Hvorfor? Fordi folk tror Per Sandberg kommer til å gjøre noe med kriminelle østeuropeere og strømmen av asylsøkere. Men Jonas hører de ikke på: de har hørt'n før, og de tror ikke på ham. Han snakker ned til folk. Han tror de er dumme.
I intervju etter intervju gjentar han at Frp fremmer intoleranse. Folk skjønner det nå. De vet at det er dem han snakker om. Slik har sosialdemokratiske gutter med sølvskje i munnen greid å lage en allianse og enhet mellom Frp og folk flest: De forstår at når Frp blir angrepet er det dem selv. De vet nemlig at den samme intoleransen Frp kritiseres for, er den de selv står for. Det er jo vanlige norske verdier som nå stemples som intoleranse.
Hvor langt ut på viddene er det mulig å komme? Hvor langt ut? Gahr Støre merker det ikke. Ikke Raymond, ikke Jens. De kverner og kverner på det samme.
De har greid det: De har greid å vekke den tause majoriteten. De har forært Frp folket på et sølvfat. Hvorfor "fosser" Frp frem? Det er ikke fordi de har en så fantastisk politikk, de har etter min mening vært dårlige til å utnytte de vanvittige ting som utspiller seg for folks øyne hver eneste dag: ran av pensjonister ved høylys dag, asylstrøm uten grenser, og et humanistisk hylekor som reiser seg hver eneste gang en utvist asylsøker skal uttransporteres. Selv de avviste skal få bli!
Det finnes bare ett ord for dagens politikk: galskap!
Eliten i Oslo har forært Frp folket. Jo mer eliten tåkeprater om alt de har gjort og hvor bra det skal bli bare de får fortsette, og jo mer de rakker ned på Frp for fremmedfrykt og intoleranse, jo mer vokser motstanden.
Eliten i Oslo har greid et politisk kunststykke: de lager hver eneste dag mer tau til å henge seg selv i.
De har laget noen koblinger, dvs. folk har forstått noen sammenhenger, og jo mer de terper på sin egen fortreffelighet, jo sterkere blir Frp. Dette er Frp-koden. Det er eliten selv som har laget den. Frp trengte bare posisjonere og profesjonalisere seg, så faller stemmene ned i fanget deres som moden frukt.
Men det er noe tragisk over det. Ingen har ønsket det og det kommer til å ødelegge noe. Det er et stort ansvar som legges på et ungt parti.
Hvis motstanden kanaliseres inn i demokratiske, parlamentariske former, vil vi kunne få en dansk utvikling. Da blir falske asylanter sendt hjem. Ap vil da følge etter, og sentrum vil flytte seg. Hvis ikke, hvis motstanden er for sterk, går vi en svært usikker fremtid i møte.»
Apropos Støre, Hvor er hans bekymring for at to nordmenn risikerer dødsstraff i Kongo?
«VG har fått bekreftet at norsk UD er blitt bedt om å bidra til en "økonomisk løsning" på offisielt plan. Disse tilnærmelsene er blitt avvist. Svaret har vært at Norge ikke vil omgå andre lands rettsprosesser ved å kjøpe ut norske borgere."
Synes dette sier mye om norsk politikk. Ikke søren om vi skal sende den verste voldsmann ut av landet om han risikerer dødsstraff i sitt hjemland, men norske borgeres liv er ikke verdt å kjempe for når de risikerer dødsstraff i et annet land.
Den mannen gir meg frysninger, han er ufyselig og skremmende i sin navlebeskuende arroganse.
http://www.document.no/2009/08/-_gahr_store_har_avslatt_tilbu.html