Fidelio
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.11.2008
- Innlegg
- 2.746
- Antall liker
- 672
Hvor mye skal disse strammes? Type styrelager?
Man må muligens være både naiv og umusikalsk for å forbli uvitende, Kjærgaard?
Han har jo mer eller mindre tilstått nå:Man må muligens være både naiv og umusikalsk for å forbli uvitende, Kjærgaard?
Jeg tipper han kommer til å huske stadig bedre i tiden fremover.
Det kan du Har syklet lite på grusvei før, men har nå fått skikkelig sansen for det. En fin grusvei uten for mye sten er utrolig deilig å sykle på med landeveissykkel. Må oppleves.Kan jeg ta et øre kredit for grusveifascinasjonen, F?
Svelg stoltheten og kjør 11-28.Det var baguetten sin det ja, skal passe på språket til neste gang
Tror jeg nok må ha minst 11-25 på min neste italiener, Skulle helst ha 11-27 men det leverer de jo ikke. Også var det jo dette med toppfarten som blir markant lavere med 12-27... Evt får jeg jo bare HARDEN THE FUCK UP
Skal forresten justere fremgiret ditt imorgen så du kun får storeskiva, så blir Dag Otto fornøyd
Trikset med landevei er å ikke bruke minsteskiva. Må man bruke den har man tapt.Svelg stoltheten og kjør 11-28.Det var baguetten sin det ja, skal passe på språket til neste gang
Tror jeg nok må ha minst 11-25 på min neste italiener, Skulle helst ha 11-27 men det leverer de jo ikke. Også var det jo dette med toppfarten som blir markant lavere med 12-27... Evt får jeg jo bare HARDEN THE FUCK UP
Skal forresten justere fremgiret ditt imorgen så du kun får storeskiva, så blir Dag Otto fornøyd
150+ i tråkkfrekvens er det vel de aller færreste som takler.
Når bakhjulet må av i en fei...Når trenger man egentlig å gire hele kassetten i slengen?
Jeg pleiere å justere hjullager slik:Hvor mye skal disse strammes? Type styrelager?
Rimeligvis.Hva med en CAAD 10? Geometrien er helt lik Supersix EVO og når den holder for Liquigas-Cannondale med Basso, Sagan og Nibali holder den til alle andre også.
Nei, de sykler med Supersix Evo. Men aluminiumsrammen deres har identisk geometri med den UCI laget bruker.Rimeligvis.Hva med en CAAD 10? Geometrien er helt lik Supersix EVO og når den holder for Liquigas-Cannondale med Basso, Sagan og Nibali holder den til alle andre også.
Sykler UCI-lagene med Cannondale på alurammer fortsatt??
Det er vel sjelden at å gå fra store- til lilleskiva krever at du girer mer enn et par-tre gir på kassetten?Når bakhjulet må av i en fei...Når trenger man egentlig å gire hele kassetten i slengen?
På veien er det den raske kadensutlikningen ved overgang fra stor til liten skive som er fordelen med Campaløsningen. Tenk toscansk terreng.
Med Campa gjør du akkurat det samme sveipet med begge tomlene, og hører S-folket klikke og klikke og klikke etterpå.Det er vel sjelden at å gå fra store- til lilleskiva krever at du girer mer enn et par-tre gir på kassetten?Når bakhjulet må av i en fei...Når trenger man egentlig å gire hele kassetten i slengen?
På veien er det den raske kadensutlikningen ved overgang fra stor til liten skive som er fordelen med Campaløsningen. Tenk toscansk terreng.
39/11 tilsvarer 53/15. ...Altså fire gir på de små skivene på kassetten, så er det likt. Mindre på de større.
Jeg vil tippe at mye av folks bomgiringer og problemer skyldes dårlig justert utstyr.Tipper at folks bomgiring og fomling med girspaker har mer med syklistene, enn med hvilke skiftere de har (eller ikke har) vent seg til, å gjøre.
Jeg vil tippe at mye av folks bomgiringer og problemer skyldes dårlig justert utstyr.Tipper at folks bomgiring og fomling med girspaker har mer med syklistene, enn med hvilke skiftere de har (eller ikke har) vent seg til, å gjøre.