Dersom svinekjøt av typen ribbe, bacon m.m. kan omsetjast for om lag same prisar som okse, burde det teoretisk vere greitt. Men svin baserast så å seie 100% på importert for. Då er det minst like lite berekraftig som turneskinke. Hugs det trengs 10 kg for om du skal produsere 1 kg kjøt...
Kanskje vi kunne organisert grisehotell på same måte som kolonihagar, der urbanistar som deg kunne ha hyblar der griseriet kunne utarte seg, og kanskje ha ein vaktmeister til å fore svina når de skulle sjå TV, sitje på kafe, gå i teateret, eller i parken, og sånt anna som de urbant orienterte brukar tida på? så kunne de ta søndagtur til grisen og vege han, kalkulere med kor mykje surkål som måtte kjøpast inn, og sånn.
Det kunne til og med verte arbeidsplass for ein by-slaktar, dersom det var grisegrunnlag for det. Iallfall i oktober-november, og kanskje ei av Bryggen-husa kunne ombyggjast til tørkeloft?
Panchetta-versjonen av juleribba er veldig grei her i huset, (det heiter "spekeflesk" for oss bygdetullingar som ikkje har vore i italia) om enn litt dårlegare enn det aller beste av orignalvare (eg har samanlikna med spansk, portugisisk, tysk, og kroatisk. Den kroatiske er best, medan du må vere forsiktig med iberiske variantar - desse er gjerne for salte til vårt bruk).
Reknar med at det er svinekjøtet eg har tilgong på som ikkje har så god kvalitet som ynskjeleg, og det difor vert litt daft i ettersmaken, men å bruke det som panchetta i suppe og til egg m.m. går veldig fint. Min barndomslivrett var pannekaker med slikt pan spekeflesk...
Har du tilgong på fornuftig tørkeloft, Deffe?