Er i flytsonen jaHvordan ser tilsvarende bilde av oppsettet ut i dag? Virker som du koser deg om dagen med oppsettet, ekspansivt![]()

Slik ser det ut nå.
Er i flytsonen jaHvordan ser tilsvarende bilde av oppsettet ut i dag? Virker som du koser deg om dagen med oppsettet, ekspansivt![]()
180 rør-watt sparker godt fra seg også. Med Stello sine 500 klasse D watt var den dypeste bassen litt strammere, men Rogue monoblokkene har mer energi/trøkk i mellombassen. Smak og behag, jeg synes det er veldig underholdendeFlotte høyttalere Kjoenik
Du skulle hørt hva som skjer når de får rikelig med power. Misforstå meg rett, de spiller veldig bra med «normalt» med krefter, men her er det Mc 1.2kw som gjelder. Har prøvd mange amper, men etter at snill forhandler lot med ha big mac på lån, var det gjort. En kompis bruker Mc 601 på sine 4365, og det funker også meget bra. En skulle ikke tro det, (4365-93db),men det er faktisk lett å høre at det skjer noe når en spiller musikk som er hardtslående. Basstromma, eller trommer generelt, er fysisk mere til stede med mer kraft tilgjengelig. Har flere ganger blitt overrasket over å se watt meterne bikke opp mot 1kw, når musikken krever det. Dette er jo i mere ekstreme tilfeller når en får lyst å dra på litt. Til daglig rusler en rund 60-70db.
Da var vi kanskje på samme Delillos russekonsert, i Bergenshallen 94?Som russ `94, og festgitarist/vokalist, har DeLillos sine album (fra den tiden) en stor plass i mitt hjerte.
Søt som honning, neste sommer, og den slags som de har kommet med, etter det jeg mener var glansperioden, har ikke fenget i like stor grad.
Men nå har de kommet med nytt album. Det blir omtalt som et "konseptalbum", hva nå det måtte bety.
Men etter et par gjennomlyttinger i kveld vil jeg komme med en sterk anbefaling til alle gamle fans. Sjekk det ut!
Sjekk ut låta "Hvem"! Her det er det til og med prog-vibber, i noen sekunder![]()
Da var vi på samme sted til samme tid ja! Du er hjertelig velkommen til lyttekveld. Prøver å finne en passende kveld hvor smittetrykket i husholdningen er litt lavere enn siste ukenDa var vi kanskje på samme Delillos russekonsert, i Bergenshallen 94?
Om det er plass og du ikke er redd for fremmede (mulig vi har hilst på en Laugskveld) så blir jeg gjerne med tkr og Co på en lyttings. Kjenner godt 4365 fra en kompis som hadde de tidligere. Riktignok med diverse transistorforsterkere. Har selv bla. 4429/Mcintosh. Hadde vært morsomt å hørt hvordan 4365 står seg med riggen din.. Har forresten bil og kan være kjørbar..
Hilsen russ 94, syltapp Laugsmedlem og progentusiast..
Discogs er oppskrytt. Det krever nemlig at man faktisk sjekker før man kjøper nye plater. Og det er det jo ikke alltid at man husker.Det er løsningen på demensen skjønner jeg - platespiller på hytta. Alternativet et selvsagt discorgs.
Imponerende å starte med platesamling på hytta. Eller kan hende er det primært et skjul?
Jeg tenker at discogs er noe jeg skal sysle med når jeg blir pensjonist. Så få jeg håpe jeg ikke glemmer å slukke stearinlysene og brenner ned huset og vinylsamlingen før den tid...Discogs er oppskrytt. Det krever nemlig at man faktisk sjekker før man kjøper nye plater. Og det er det jo ikke alltid at man husker.
Har jeg hørt![]()
Du er ikke alene om denI svarte hel…e! Betaler 49 kroner for leie og oppdager at dette er en dokumentarfilm, ikke filmen som gikk på kino. Ligger på iTunes ‘populære filmer’ listen. Lurer på hvor mange som har gått i samme fella…lurendreieri![]()
Hugsar at eg hadde tenkt å sjå Dunkirk, og enda opp med eit eller anna tredjerangs søppel-eventyr i staden, laga same år, men med tittelen “Operasjon Dunkirk”.Du er ikke alene om den![]()
Ser ut som den godt kunne hete Cummin' Guru...Seks dager etter bestilling lå denne i postkassen.
Vis vedlegget 961797
HumminGuru ultralyd stiftrens og vekt.
Boksens innhold. Bruksanvisningen legges pent vekk. Man (menn) trenger ikke bruksanvisning.
Vis vedlegget 961801
Tror nok jeg vil anbefale destillert vann fremfor...det andre alternativetSer ut som den godt kunne hete Cummin' Guru...![]()