Status så langt:
Fikk pakka min fra PartsConnexion på lørdag
.
Dessverre så hadde kona helt andre planer en å la meg bygge forsterker i helgen
:'(
Som nevnt tidligere så hadde jeg selvfølgelig glemt R14.
Den fikk jeg nå bestilt av Motron/Kvanlid.
Sendte mail til flere andre i Norge som kan ha slike deler av en hvis kvalitet, men Kvanlid var den eneste som svarte. Til gjengjeld så fikk jeg kjempeservice der.
Kan nok være at muligheten for å selge 2 motstander ikke akurat fikk folk til å hoppe i stolen ;D, men .....
Skal begynne med å kappe til alle platene som jeg trenger til kassa på torsdag. Siden Multipac kassene har forholdsvis tynne bunnplater, så må jeg kappe til en egen. Heldigvis så her jeg en kompis som har tilgang til en platesaks av den typen som blekkenslagere bruker.
Den skal uten problem tåle 2 mm alu.
Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med finish'en på kassa ennå. Har vanligvis brukt hammerite, men denne gangen så har jeg lyst på å prøve noe nytt. Skal sjekke litt opp med forskjellige lakkeringsverksteder.
Mulig jeg prøver å finne noen som driver med pulverlakkering. Kan kansje bli litt dyrt, men jeg skal ihverfall sjekke.
Håper å begynne å lodde sammen modulene og diodebroene i kveld. Trenger nok ett par kvelder til dette. Skal komme med bilder etter hvert, må bare finne igjen den j%&# USB kablen til kameraet mitt.
Mvh
Roy-E